Ποιος κλάδος «έριξε» τις λιανικές πωλήσεις στην Ευρώπη
Οι λιανικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 2,3% τον Ιούλιο έναντι του Ιουνίου, αλλά εξακολουθούν να είναι 3,1% υψηλότερες από ό,τι τον Ιούλιο του 2020
Τον Ιούλιο του 2021, ο εποχικά προσαρμοσμένος όγκος του λιανικού εμπορίου μειώθηκε κατά 2,3% στη ζώνη του ευρώ και κατά 1,9% στην ΕΕ, σε σύγκριση με τον Ιούνιο του 2021, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Eurostat, της στατιστικής υπηρεσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Τον Ιούνιο του 2021, ο όγκος του λιανικού εμπορίου είχε αυξηθεί κατά 1,8% στη ζώνη του ευρώ και κατά 1,4% στην ΕΕ.
Ωστόσο, οι λιανικές πωλήσεις εξακολουθούν να είναι 3,1% υψηλότερες από ό,τι τον Ιούλιο του 2020.
Η μείωση φαίνεται να έχει ως αιτία την απότομη πτώση του αριθμού των προϊόντων που αγοράστηκαν μέσω διαδικτύου. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου (και γενικότερα οι εξ αποστάσεως) παρουσίασαν τη μεγαλύτερη πτώση, στο -7,3%, στη ζώνη του ευρώ. Επιπλέον, ο όγκος του λιανικού εμπορίου μειώθηκε κατά 3,5% για τα μη τρόφιμα, κατά 1,6% για καύσιμα αυτοκινήτων και κατά 0,7% για τρόφιμα, ποτά και καπνό.
Μεταξύ των κρατών μελών για τα οποία υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία, η μεγαλύτερη μηνιαία μείωση του συνολικού λιανικού εμπορίου σημειώθηκε στην Ιρλανδία (-5,9%), τη Γερμανία (-5,1%) και την Αυστρία (-3,9%).
Στον αντίποδα, οι υψηλότερες αυξήσεις παρατηρήθηκαν σε Κροατία (+2,5%), Μάλτα (+2,3%) και Λουξεμβούργο (+2,2%).
- Ατρόμητος – Αστέρας Τρίπολης 0-1: Δεύτερη σερί νίκη για τους Αρκάδες, σε μπελάδες ο Γκαρσία
- Μασκ: «Διαζύγιο» με τον Νάιτζελ Φάρατζ – Τι προκάλεσε τη ρήξη στη σχέση
- Αποκάλυψη για την εξαφάνιση του 39χρονου: Η ΕΛ.ΑΣ. ζητά από τον ΟΣΕ βιντεοληπτικό υλικό από τη Λάρισα
- Οι νικητές και οι ηττημένοι του ντέρμπι Λίβερπουλ – Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ (vid)
- Megasports: Θέαμα στο ΟΑΚΑ
- Γι’ αυτό τα ντέρμπι είναι «άλλα» ματς…