Mercedes EQE: Η ηλεκτρική επιλογή
To ηλεκτρικό alter ego της E-Class προσγειώνεται στο Μόναχο με μπαταρία 90 KWh και αυτονομία 660 χλμ.
- «Στην Τριχωνίδα τέτοιοι σεισμοί έχουν συνέχεια - Χρειάζεται επιτήρηση» - Λέκκας για δόνηση στο Αγρίνιο
- Αρκάς: Η καλημέρα της Κυριακής έχει γεύση από κουραμπιέδες
- Αμερικανικό μαχητικό καταρρίφθηκε κατά λάθος από αμερικανικό καταδρομικό
- Μέχρι πότε η πληρωμή των τελών κυκλοφορίας – Δεν θα δοθεί παράταση, τι ισχύει για τα πρόστιμα
H γερμανική φίρμα συστήνει από τη διεθνή έκθεση του Μονάχου την ηλεκτροκίνητη E-Class με τα διακριτικά EQE η οποία μετά την EQS αποτελεί τη δεύτερη EQ πρόταση της Mercedes που έχει σχεδιαστεί εξαρχής ως ηλεκτροκίνητη με αφετηρία τη νέα, αντίστοιχης λογικής αρχιτεκτονική EVA2.
Με αυτό δεδομένο η EQE έχει μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις σε σχέση με την τετράθυρη Ε-Class ενώ το μεταξόνιό της που διαμορφώνεται σε 3,12 μέτρα την καθιστά πιο ευρύχωρη ακόμα και από την τετράθυρη Long Wheelbase συμβατική έκδοση της E-Class που διατίθεται στην Κίνα.
Παράλληλα, η αεροδυναμική σχεδίαση των EQ και οι πλείστες λεπτομέρειες που παραπέμπουν στην EQS, συντείνουν σε ένα σύνολο που παραπέμπει περισσότερο σε τετράθυρο coupe παρά στην τυπική sedan σχεδίαση της E-Class.
Aνάλογη της EQS είναι η εικόνα που επικρατεί στο εσωτερικό, ιδίως αν επιλεγεί η MBUX hyperscreen, μια οθόνη OLED 55,5 ιντσών που καλύπτει το σύνολο της επιφάνειας του ταμπλό, διαιρεμένη σε τρεις «ενότητες» για τον πίνακα οργάνων (12,3 ιντσών), το infotainment (17,7 ιντσών) και την οθόνη ψυχαγωγίας του συνοδηγού (12,3 ιντσών), αλλά σχεδιασμένη ως ενιαία οντότητα. Να σημειωθεί ότι η Hyperscreen αποτελεί μέρος του εξοπλισμού όλων των εκδόσεων της EQE πλην της βασικής.
Την εικόνα του εσωτερικού συμπληρώνουν τα νέα υλικά όπως το NEOTEX για τις επενδύσεις το οποίο παραπέμπει σε δέρμα Nubuck, αλλά επί της ουσίας αποτελεί υψηλής ποιότητας neoprene, το πορώδες ξύλο που έχει αξιοποιηθεί για λόγους που έχουν να κάνουν με μια πιο οικολογική προσέγγιση σε ό,τι αφορά τις μεθόδους επεξεργασίας ή και αναλόγως την έκδοση, η αισθητική του ανθρακίτη που όμως αποτελεί προϊόν τρισδιάστατης εκτύπωσης.
Σε ό,τι αφορά τις διαθέσιμες εκδόσεις, αρχικά η EQE θα λανσαριστεί σε δύο δικίνητες εκδοχές. Θα ακολουθήσουν οι εκδόσεις 4MATIC αλλά και σε δεύτερο χρόνο εκδόσεις με τα διακριτικά της AMG και ισχύ που θα ξεπερνά τους 650 ίππους.
Επί του παρόντος ωστόσο, η γερμανική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα μόνο ορισμένα από τα στοιχεία που αφορούν την EQE 350. Εφοδιάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ τοποθετημένο στον πίσω άξονα και εξασφαλίζει ισχύ 215 kW (288 ίπποι) και 530 Nm ροπής. Αυτό τροφοδοτείται από μπαταρία 90 kWh η οποία υπόσχεται αυτονομία 660 χλμ.
Η επαναφόρτιση σε wallbox 11 kW απαιτεί οκτώ ώρες και 25 λεπτά και τέσσερις ώρες με το προαιρετικό των 22 KW, ενώ σε ταχυφορτιστή 170 KW η διαδικασία αναπλήρωσης της ενέργειας των μπαταριών διαρκεί μόλις 32 λεπτά.
Όπως ισχύει για τα υπόλοιπα EQ, ο οδηγός έχει αφενός στη διάθεσή του τέσσερις ρυθμίσεις που παραμετροποιούν την λειτουργία του συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση αλλά και πλείστες δυνατότητες για τη διαδικασία επαναφόρτισης, επιλέγοντας τον ιδανικό χρόνο φόρτισης ή την επαναφόρτιση έως το 80% για την καλύτερη συντήρηση της μπαταρίας.
Η EQE προσφέρει επίσης τη δυνατότητα επιλογής ενεργής αερανάρτησης και του συστήματος τετραδιεύθυνσης που εφοδιάζει την EQS.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα η παραγωγή της EQE θα ξεκινήσει από τα μέσα του 2022 με την προοπτική να διατεθεί σε όλη την Ευρώπη στις αρχές του καλοκαιριού.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις