Mercedes-AMG EQS 53 4ΜATIC+: Ανήσυχα ηλεκτρικά ιόντα
H έκθεση του Μονάχου υποδέχεται την πρώτη αμιγώς ηλεκτροκίνητη πρόταση επιδόσεων της γερμανικής φίρμας με την μορφή μιας πανίσχυρης εκδοχής της EQS
Η Mercedes-AMG, με αφετηρία την επιβλητική EQS παρουσιάζει στη διεθνή γερμανική έκθεση αυτοκινήτου το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της το οποίο συστήνεται ως το δεύτερο ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής που έχει κατασκευάσει ποτέ μετά την επίσης νέα και επίσης παρούσα στο Μόναχο, AMG GT 4-Door 63 S E-Performance.
Πιστή στις πληθωρικές συνήθειες του Affalterbach, η Mercedes-AMG EQS θα λανσαριστεί σε δύο επιλογές ισχύος, 484 kW (655 ίππων) και 560 kW (755 ίππων) σε συνδυασμό με το προαιρετικό πακέτο AMG Dynamic Plus. Tα μεγέθη ροπής διαμορφώνονται σε 950 Nm και 1.020 Νm αντίστοιχα.
Υπεύθυνο για τα παραπάνω γενναιόδωρα μεγέθη ισχύος είναι ένα αναβαθμισμένο από την AMG ηλεκτρικό σύνολο το οποίο αποτελείται από δύο μοτέρ και έχει σχεδιαστεί για να διαχειρίζεται περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια χάρη και στις μετατροπές του συστήματος διαχείρισης της θερμότητας και τις δομικές αλλαγές στο λογισμικό που ελέγχει την λειτουργία των ηλεκτροκινητήρων.
Ως αποτέλεσμα, η βασική έκδοση της EQS 53 εγγυάται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα ενώ η ισχυρότερη έκδοση με το πακέτο AMG Dynamic Plus εξασφαλίζει την ολοκλήρωση της συγκεκριμένης διαδικασίας σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα. Οι τιμές της μέγιστης ταχύτητας διαμορφώνονται σε 220 και 250 χλμ./ώρα, αντίστοιχα με την παρέμβαση του ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας.
Αμφότερες οι εκδόσεις αξιοποιούν την μεγαλύτερη μπαταρία των 107,5 kWh η οποία στην περίπτωση της μικρότερης ισχύος έκδοση εξασφαλίζει αυτονομία 580 χλμ. και σε εκείνη της AMG Dynamic Plus, 526 χλμ.
Πλην των απόλυτων μεγεθών, οι προδιαγραφές της EQS 53 4ΜATIC+ περιλαμβάνουν μια αναβαθμισμένη ενεργή αερανάρτηση με νέα διάταξη στον πίσω άξονα. Ανασχεδιασμένα είναι επίσης τα υποπλαίσια και οι βάσεις στήριξης των ηλεκτροκινητήρων προς όφελος μιας πιο δυναμικής συμπεριφοράς. Παράλληλα, αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα τετραδιεύθυνσης ενώ, φυσικά την εικόνα συμπληρώνουν οι νέες πιο σκληροπυρηνικές ρυθμίσεις που είναι προσβάσιμες μέσω των προγραμμάτων οδήγησης Slippery, Comfort, Sport, Sport+ και Individual. Επίσης, για όλους τους ευνόητους λόγους οι δύο εκδόσεις διαθέτουν μεγαλύτερου διαμετρήματος δισκόφρενα ενώ στις προαιρετικές επιλογές συγκαταλέγονται και carbon κεραμικά δισκόφρενα.
Στις λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν, συγκαταλέγεται και ένας νέος ήχος ο οποίος έχει σχεδιαστεί με την συνδρομή του Affalterbach, κωδικοποιείται ως AMG Sound Experience και υπόσχεται ένα ηχητικό τοπίο αντάξιο των επιδόσεων των δύο μοντέλων και επιφυλάσσει διαφορετικό soundtrack ανάλογα με την επιλογή του προγράμματος οδήγησης.
Σε ό,τι αφορά την αισθητική, όπως υπαγορεύουν οι συνήθειες του βελτιωτικού οίκου των Γερμανών υπάρχουν ορισμένες λεπτομέρειες που να καθιστούν αναγνωρίσιμη την φροντίδα του στις επιφάνειες της EQS. Σε αυτές συγκαταλέγονται η γρίλια η οποία θυμίζει το μοτίβο Panamericana των συμβατικών προτάσεων AMG, τα πιο σπορ σχεδιασμένα μπροστινό και πίσω τμήμα καθώς και ένα σετ από διαφορετικές ζάντες 21 και 22 ιντσών.
Ανάλογη είναι η εικόνα και στο εσωτερικό όπου τα σπορ καθίσματα, τα διακριτικά AMG στις επενδύσεις και τα διαφορετικά γραφικά στην επιβλητική οθόνη των 55,5 ιντσών που αποτελεί αυτονόητα μέρος του βασικού εξοπλισμού και των δύο εκδόσεων.
- ΣΥΡΙΖΑ: Να παραμείνει αρραγής και μετά τις κάλπες
- Αρκάς: Η καλημέρα της Κυριακής
- Ενημερώσεις για τη διαβίβαση προσωπικών δεδομένων στο πλαίσιο μεταβίβασης απαιτήσεων
- O Γιάννης κάνει «όργια» και… ρεκόρ δεκαετίας (vid)
- COP29: Με ανάμεικτα συναισθήματα υποδέχτηκε ο γγ του ΟΗΕ τη συμφωνία
- Ενδοοικογενειακή βία: Πάνω από 15.000 γυναίκες έχουν πέσει θύματα το πρώτο δεκάμηνο του 2024