Η γερμανική φίρμα παρουσιάζει από τη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό πρωτότυπο το οποίο σχεδιάστηκε ως το πρώτο βήμα της φιλοδοξίας της Porsche να δημιουργήσει στο μέλλον μια νέα σειρά ηλεκτρικών μοντέλων αθλητικών προδιαγραφών που θα διαγωνίζονται σε πρωταθλήματα όπως οι 911 με τα διακριτικά GT3.

Aν και προς το παρόν η Mission R αποτελεί μόνο πρωτότυπο, δεν μπορεί να αμφισβητήσει κανείς ότι πίσω της βρίσκεται η πρόθεση της Porsche να προχωρήσει και σε αντίστοιχες εκδόσεις παραγωγής που δεν θα έχουν αποκλειστικά σπορ πρόσημο, μιας και όπως αποκάλυψε η ομάδα εξέλιξης του concept car, εργάζεται παράλληλα και σε αντίστοιχα πολιτικά projects, που νομοτελειακά θα οδηγήσουν στον εξηλεκτρισμό των Cayman και Boxster.

Αφήνοντας κατά μέρος τις προοπτικές της και περνώντας στο προκείμενο, η Mission R επωφελείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ συνδυαστικής ισχύος 1.072 ίππων που με τη σειρά του τροφοδοτoύνται από μπαταρία απόδοσης 80 kWh. Το σύνολο εξασφαλίζει στο πρωτότυπο τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται με την παρέμβαση του περιοριστή σε 290 χλμ./ώρα.

Σύμφωνα με τις συστάσεις το μπροστινό ηλεκτρικό μοτέρ είναι εξίσου υπεύθυνο για την ανάκτηση ενέργειας, αυξάνοντας την αυτονομία και εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα για υψηλότερες επιδόσεις ενώ, παρά τον αμιγώς ηλεκτροκίνητο χαρακτήρα του μοντέλου, η διάταξη και η κατανομή του βάρους μιμείται το ύφος ενός κεντρομήχανου sportscar.

Προς το παρόν η Porsche δεν δημοσιοποιεί στοιχεία που να αφορούν τους προσδοκώμενους χρόνους επαναφόρτισης, σημειώνοντας μόνο ότι η Mission R εφοδιάζεται από κύκλωμα 900 Volt το οποίο δυνητικά θα επιτρέπει την αναπλήρωση του 80% της ενέργειας των μπαταριών σε μόλις 15 λεπτά σε υπερταχυφορτιστή 340 kW.