Eurostat – 14 μαθητές ανά δάσκαλο στα δημοτικά σχολεία της ΕΕ – Πρωτιά για την Ελλάδα
Το 2019, υπήρχαν 2,0 εκατομμύρια εκπαιδευτικοί (85% γυναίκες, 15% άνδρες) και 24,5 εκατομμύρια μαθητές σε επίπεδο πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στα κράτη μέλη της ΕΕ, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Eurtostat. Στην ΕΕ, ο μέσος αριθμός μαθητών ανά εκπαιδευτικό στο δημοτικό σχολείο μειώθηκε ελαφρώς από 13,6 το 2018 σε 13,5 το 2019. Οι […]
- ΣΥΡΙΖΑ: Το πρώτο debate υποψηφίων προέδρων – Κάλεσμα συμμετοχής από την Κουμουνδούρου – Στο ίδιο κάδρο αποστάτες – διαπλοκή
- Γιατί εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο σταμάτησαν να αγοράζουν είδη πολυτελείας;
- Πότε θα καταβληθεί το έκτακτο επίδομα Χριστουγέννων και τα ποσά που θα λάβουν οι δικαιούχοι
- Ισόβια και επιπλέον κάθειρξη 15 ετών στους δολοφόνους της 41χρονης εγκύου
Το 2019, υπήρχαν 2,0 εκατομμύρια εκπαιδευτικοί (85% γυναίκες, 15% άνδρες) και 24,5 εκατομμύρια μαθητές σε επίπεδο πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στα κράτη μέλη της ΕΕ, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Eurtostat.
Στην ΕΕ, ο μέσος αριθμός μαθητών ανά εκπαιδευτικό στο δημοτικό σχολείο μειώθηκε ελαφρώς από 13,6 το 2018 σε 13,5 το 2019. Οι χαμηλότερες αναλογίες καταγράφηκαν στην Ελλάδα (8,7), το Λουξεμβούργο (9,0) και την Πολωνία (9,6).
Στο άλλο άκρο του φάσματος, η Ρουμανία διατήρησε την υψηλότερη αναλογία μαθητών-εκπαιδευτικών (19,4) και ακολούθησαν η Γαλλία και η Τσεχία με αναλογία 18,8 και 18,7, αντίστοιχα.
Όπως τονίζεται στην σχετική ανακοίνωση, «τα παιδιά συνήθως εισέρχονται σε προγράμματα πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (ταξινομούνται ως επίπεδο ISCED 1) μεταξύ 5 και 7 ετών». Αυτά τα προγράμματα έχουν σχεδιαστεί για να τους παρέχουν μια σταθερή βασική εκπαίδευση στην ανάγνωση, τη γραφή και τα μαθηματικά, καθώς και μια στοιχειώδη κατανόηση άλλων θεμάτων όπως η ιστορία , γεωγραφία, φυσικές και κοινωνικές επιστήμες, τέχνη και μουσική.
Η αναλογία μαθητή-δασκάλου υπολογίζεται διαιρώντας τον αριθμό των ισοδύναμων μαθητών πλήρους φοίτησης με τον αριθμό των ισοδύναμων εκπαιδευτικών πλήρους απασχόλησης που εργάζονται στο επίπεδο ISCED 1. Η αναλογία μαθητή-δασκάλου δεν πρέπει να συγχέεται με το μέσο μέγεθος της τάξης, καθώς δεν λαμβάνονται υπόψη ειδικές περιπτώσεις, όπως μικρές ομάδες μαθητών με ειδικές ανάγκες ή συγκεκριμένες θεματικές περιοχές, ή η διαφορά μεταξύ του αριθμού των διδακτικών ωρών που παρέχονται από τους εκπαιδευτικούς και του αριθμού των ωρών διδασκαλίας που προβλέπονται για τους μαθητές.
Πηγή ΟΤ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις