Hyundai Vision FK: Υδρογόνο σπορ προδιαγραφών
Οι Κορεάτες αποφάσισαν να συνδυάσουν το υδρογόνο και την plug-in υβριδική τεχνολογία δημιουργώντας ένα υψηλών επιδόσεων σύνολο με σαφείς προοπτικές παραγωγής και σπορ DNA.
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Η κορεατική φίρμα έχει υποσχεθεί ότι όλα της τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητα έως το 2035. Παράλληλα και υπό το ίδιο ακριβώς σκεπτικό των φιλικών προς το περιβάλλον κινητήριων συνόλων, δεσμεύεται να διερευνήσει περαιτέρω τις υδρογονοκίνητες εφαρμογές, παρουσιάζοντας μια εμπεριστατωμένη στρατηγική η οποία μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και ένα υδρογονοκίνητο sportscar για το οποίο η Hyundai δίνει τις πρώτες συστάσεις.
Το Vision FK όπως ονομάζεται το πρωτότυπο sportscar αξιοποιεί τεχνολογία κυψελών καυσίμου αλλά σε plug-in υβριδική διαμόρφωση, δίνοντας έτσι και τη δυνατότητα της επαναφόρτισής του. Για την ακρίβεια, η τεχνολογία κυψελών καυσίμου προέρχεται από την Hyundai η οποία μετράει ήδη αρκετά χιλιόμετρα στην έρευνα για την υδρογονοκίνηση διαθέτοντας ήδη από το 2015 στην γκάμα της ένα αντίστοιχο μοντέλο, και το ηλεκτρικό σύνολο από την Rimac της οποίας κατέχει το 12%.
Το υβριδικό σύνολο του Vision FK υπόσχεται ισχύ που διαμορφώνεται σε 640 ίππους, μέγεθος που με τη σειρά του εγγυάται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των τεσσάρων δευτερολέπτων. Σε ό,τι αφορά την αυτονομία του, αυτή διαμορφώνεται σε 600 χλμ.
Παρά τον υπερβατικό χαρακτήρα του πρωτότυπου, σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης της Hyundai, Albert Biermann, η κορεατική φίρμα σκοπεύει να το οδηγήσει στην παραγωγή αξιοποιώντας ένα αντίστοιχης λογικής plug-in υβριδικό και υδρογονοκίνητο σύνολο.
Εξάλλου, στο πλαίσιο των εξαγγελιών της για την ενασχόληση με την υδρογονοκίνηση, η κορεατική φίρμα σκοπεύει να λανσάρει δύο μοντέλα με τεχνολογία κυψελών καυσίμου έως το 2030.
Επίσης με δεδομένες τις πρώτες συστάσεις για το Vision FX, το επικρατέστερο σενάριο είναι το υδρογονοκίνητο μοντέλο να συμπεριληφθεί στην γκάμα της φίρμας επιδόσεων N η οποία επίσης κατά το παρελθόν έχει αφήσει να εννοηθεί με το πρωτότυπο Vision Gran Turismo την μελλοντική της ενασχόληση με την υδρογονοκίνηση επιδόσεων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις