VW ID.Buzz: Σε αυτόνομη πορεία από το 2025
Η γερμανική φίρμα αποκαλύπτει στο Μόναχο μια πλήρως αυτόνομη παραλλαγή του ηλεκτροκίνητου van της η οποία θα περάσει στην παραγωγή από το 2025, εγκαινιάζοντας την νέα υπηρεσία μεταφορών της VW, ΜΟΙΑ
Η VW ξεκινά να χτίζει προοδευτικά τον στόλο που θα επανδρώσει τη δική της υπηρεσία μεταφορών με μίσθωση, MOIA παρουσιάζοντας από τη διεθνή γερμανική έκθεση μια πρωτότυπη εκδοχή του ID.Buzz με σύστημα αυτόνομης οδήγησης το οποίο αναμένεται να βγει στους γερμανικούς δρόμους από το 2025.
Το σύστημα αυτόνομης οδήγησης του πρωτότυπου ID.Buzz έχει εξελιχθεί από την αμερικανική Argo AI στο πλαίσιο της συμφωνίας της με το VW Group και αποτελείται από μια ευρεία γκάμα καμερών, ραντάρ, αισθητήρων και lidar που συνεργάζονται με πανίσχυρους επεξεργαστές έχοντας τη δυνατότητα να εντοπίσουν αντικείμενα σε απόσταση έως και 400 μέτρων.
Σύμφωνα με τις συστάσεις, το λογισμικό ελέγχου μπορεί ακόμα και να προβλέψει την κίνηση πεζών, ποδηλατών και αυτοκινήτων λειτουργώντας προληπτικά και διαβλέποντας κινδύνους. Για την ακρίβεια ο τρόπος που το λογισμικό ελέγχει τα συστήματα διεύθυνσης, πέδησης και το κινητήριο σύνολο δεν θα διαφέρει από τις ενέργειες ενός πεπειραμένου οδηγού.
Το ID.Buzz αναμένεται να αναλάβει υπηρεσία στην πόλη του Αμβούργου από το 2025 με την προοπτική προοδευτικά να μεταφέρει επιβάτες και σε άλλες γερμανικές πόλεις.
Πλην των αυτόνομων δυνατοτήτων του, το ID.Buzz όπως και τα υπόλοιπα ηλεκτροκίνητα VW έχει ως αφετηρία την πλατφόρμα ΜΕΒ η οποί στην προκειμένη περίπτωση θα συνδυάζεται με μπαταρίες από 48 kWh έως 11 kWh προσφέροντας αυτονομία μέχρι 550 χλμ.
Την κίνηση, αρχικά, θα αναλαμβάνει ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 204 ίππων το οποίο θα μεταδίδει την κίνηση στον πίσω άξονα. Σε δεύτερο χρόνο αναμένεται να υπάρξουν και ηλεκτροκίνητες ισχυρότερες εκδόσεις.
Σε ό,τι αφορά τη διαμόρφωση του εσωτερικού, το ID.Buzz στην επιβατική του έκδοση αναμένεται να μπορεί να φιλοξενήσει έως και εννέα επιβαίνοντες σε μια ιδιαίτερη ευέλικτη διάταξη. Ειδικότερα, τα καθίσματα της μεσαίας σειράς καθώς και το κάθισμα του συνοδηγού θα μπορούν να περιστραφούν έως και κατά 180 μοίρες προσφέροντας πλείστες επιλογές διαμόρφωσης.
Επίσης για λόγους αστικής ευελιξίας η VW αναμένεται να προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής συστήματος τετραδιεύθυνσης κάτι που αναμένεται να αποδειχθεί πολύ χρήσιμο ιδίως στην αυτόνομη εκδοχή του μοντέλου. Στις διαθέσιμες επιλογές θα υπάρξει επίσης και η αερανάρτηση για τον πίσω άξονα η οποία θα αναλαμβάνει να ενισχύσει την προσφερόμενη άνεση, στοιχείο επίσης χρήσιμο για αυτοκίνητο που προορίζεται για high-tech μαζικό μεταφορικό μέσο.
- Γυναίκες δημοσιογράφοι: Οι RSF ζητούν από τις χώρες της ΕΕ να δράσουν κατά της διαδικτυακής παρενόχλησής τους
- «Βράζουν» οι οπαδοί της ΑΕΚ με Αλμέιδα και παίκτες: «Τέτοια ξεφτίλα είχαμε να ζήσουμε καιρό – Ήμασταν για 7 γκολ» (pics)
- Οικονομική βία γένους θηλυκού – Μία στις δέκα γυναίκες έχει βιώσει ασφυκτικό οικονομικό έλεγχο
- Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας: «Αντίο, πατέρα! Σε ευχαριστώ, σ’ ευχαριστούμε για όλα…»
- Πέθανε η Βέφα Αλεξιάδου
- Ζιζέλ Πελικό: Η εισαγγελική πρόταση για τον βιαστή σύζυγό της – Τι προβλέπει