Μπαρτσελόνα – Η φυγή του Μέσι προκάλεσε την απώλεια δύο βασικών χορηγών
Την απόφαση να διακόψουν τη συνεργασία τους με την Μπαρτσελόνα πήραν δύο χορηγοί της ομάδας, με τους «μπλαουγκράνα» να βυθίζονται οικονομικά.
- Στους 94 έχουν φτάσει οι νεκροί στη Μοζαμβίκη μετά το πέρασμα του κυκλώνα Σίντο
- Οι πρώτες συναντήσεις της συζύγου του αστυνομικού της Βουλής με τις τρεις κόρες της - Τι της είπαν
- Μηχανική βλάβη σε πλοίο με 115 επιβάτες - Επέστρεψε στον Πειραιά
- Απίστευτο περιστατικό σε κηδεία: 20χρονος χόρευε δίπλα στο φέρετρο και τράβαγε τα γένια των ιερέων
Δεν έφτανε η απώλεια του Μέσι για τη Μπαρτσελόνα, αλλά και τα τεράστια οικονομικά προβλήματα της ομάδας, οι «μπλαουγκράνα» οφείλουν να διαχειριστούν και την απώλεια δύο χορηγών τους.
Κάποτε οι υποψήφιοι χορηγοί της ομάδας έμπαιναν έμπαιναν σε λίστα αναμονής ετών καθώς το brand name των μπλαουγκράνα ήταν από τα πλέον ισχυρά στον πλανήτη.
Τα τελευταία χρόνια όμως, και ιδιαίτερα μετά τη φυγή του Λιονέλ Μέσι, τα οικονομικά της ομάδας δυσκολεύουν πολύ τη διοίκηση. Η απώλεια του Αργεντινού σταρ έχει ήδη κοστίσει ακριβά στην ομάδα, κυρίως λόγω marketing και αποτέλεσε μεγάλο χτύπημα στα αγωνιστικά και όχι μόνο πλάνα της.
Η μεγάλη πτώση από την πώληση στις φανέλες αλλά και από τη μείωση των εισιτηρίων διαρκείας ήταν τα πρώτα καμπανάκια της νέας σεζόν. Ήδη, η εταιρεία Rakuten το λογότυπο της οποίας βρίσκεται στη φανέλα της Μπαρτσελόνα από το 2017 αποφάσισε να μην ανανεώσει τη συνεργασία της με τους Καταλανούς μετά το τέλος της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου.
Η συγκεκριμένη εταιρεία είχε συμφωνήσει με τους «μπλαουγκράνα» για να πληρώνει σ’ αυτήν την πενταετία περισσότερα από 250 εκατ. ευρώ. Οι άνθρωποι της έκριναν ότι αυτή η συμφωνία δεν τους προσφέρει πλέον αυτά που περιμέναν κι αποφάσισαν να διακόψουν τη συνεργασία τους.
Η Μπαρτσελόνα αυτή την περίοδο καλείται να διαχειριστεί και την απώλεια ενός ακόμη μεγάλου χορηγού της, της εταιρείας Beko. Η τουρκική εταιρία λευκών συσκευών οικιακής χρήσης ανήκε στη χορηγική ομάδα των Καταλανών από το 2014 και την τριετία 2018-2021 έδωσε περίπου 60 εκατ. για να διαφημίζεται στα μανίκια της φανέλας και στο γήπεδο με την περσινή ετήσια ανανέωση να ρίχνει το ποσό στα 10 εκατ. Η απώλεια του Μέσι όμως έκανε το Δ.Σ της εταιρείας να αναθεωρήσει τη συνεργασία της με την ομάδα της Καταλονίας, θεωρώντας πως η συμφωνία τους πλέον δεν είναι κερδοφόρα.
Η διοίκηση της Μπαρτσελόνα ζει αυτή την περίοδο τις επιπτώσεις της απώλειας του Μέσι, του ίσως μεγαλύτερου brand name του παγκόσμιου ποδοσφαίρου, καθώς μπορεί να απαλλάχθηκε από το «παχύ» συμβόλαιο του Αργεντινού, έχει χάσει όμως ήδη πολλά περισσότερα από έναν απλό ποδοσφαιριστή.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις