Ford Fiesta: Η μάχη των σημείων
H «μπλε οβάλ» φίρμα ανανεώνει το supermini της με στοχευμένες παρεμβάσεις φιλοδοξώντας να επιβληθεί του ολοένα νεότερου ανταγωνισμού.
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
Η Ford παρουσιάζει μια ακόμα ανανεωμένη εκδοχή του supermini της που ήδη βρίσκεται στην έβδομη γενιά του, εφαρμόζοντας μια σειρά αναβαθμίσεις σε αισθητικό και τεχνολογικό επίπεδο που αποσκοπούν στην καλύτερη τοποθέτησή του έναντι του ολοένα και πιο «ενημερωμένου» και νεότερου ανταγωνισμού.
Σε σχεδιαστικό επίπεδο, το supermini υιοθετεί μια νέα «όψη» με μεγαλύτερη και πιο γωνιώδη γρίλια που φιλοξενεί το σήμα της Ford στο κέντρο της. Πλαισιώνεται από αιχμηρότερα φωτιστικά σώματα LED ενώ στη διαφορετικότητα της εικόνας συντείνουν το ανασχεδιασμένο καπό και ο επαναπροσδιορισμός των αναλογιών του μπροστινού τμήματος.
Οι σπορ ύφους εκδόσεις ST-Line επωφελούνται επιπλέον από ένα πιο αιχμηρό προφυλακτήρα που συνδυάζεται με μια κυψελοειδή γρίλια σε μαύρο φινίρισμα που συνδυάζεται με λεπτομέρειες από χρώμιο που χαμηλότερα που ενισχύουν ένα πιο επιθετικά σχεδιασμένο κατώτερο τμήμα. Αναλόγως, η crossover έμπνευσης παραλλαγή Active υιοθετεί μια πιο ανάγλυφη γρίλια με κάθετα στοιχεία, ανασχεδιασμένα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος και λεπτομέρειες από χρώμιο.
Ανεξαρτήτως έκδοσης, το ανανεωμένο Fiesta υιοθετεί στο πίσω τμήμα πιο σκούρα φωτιστικά σώματα και νέα φινιρίσματα για τον προφυλακτήρα και τον αεροδυναμικό διαχύτη. Την ανανεωμένη εξωτερική εικόνα συμπληρώνουν νέες αποχρώσεις γαλάζιου και κόκκινου αλλά και επτά νέες επιλογές για τις ζάντες.
Παράλληλα η Ford έχει εξορθολογίσει τα επίπεδα εξοπλισμού, προσφέροντας πλέον τα χαρακτηριστικά της έκδοσης Vignale ως πακέτο εξοπλισμού διαθέσιμο για τις εκδόσεις που βρίσκονται στην κορυφή της πυραμίδας.
Στο εσωτερικό, το Fiesta διατηρεί κατά βάση τις ίδιες σχεδιαστικές προδιαγραφές, εμπλουτίζοντας όμως την ψηφιακή και τεχνολογική του υπόσταση με ένα νέο σύστημα infotainment, ένα πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων καθώς και προσθήκες στον εξοπλισμό ασφαλείας. Να σημειωθεί ότι ο πίνακας οργάνων προσφέρει τη δυνατότητα παραμετροποίησης των γραφικών και των ενδείξεων τα οποία αλλάζουν αναλόγως με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης (Normal, Sport, Eco καθώς και Trail, Slippery στην περίπτωση του Fiesta Active).
Στα συστήματα ασφάλειας έχει προστεθεί μια νέα λειτουργικότητα η οποία αξιοποιεί τα δεδομένα της κάμερας στο παρμπρίζ και το σύστημα πλοήγησης, μπορεί να προειδοποιήσει τον οδηγό στην δυνητική περίπτωση που ακολουθεί την αντίθετη πορεία από το ρεύμα κυκλοφορίας. Στις επιλογές συγκαταλέγονται ενεργά φωτιστικά σώματα matrix LED τα οποία προσαρμόζουν τη δέσμη, αναλόγως τις καιρικές συνθήκες και τις αλλαγές κατεύθυνσης.
Στους νεολογισμούς περιλαμβάνεται και ένα νέο σύστημα επιτήρησης ονόματι«Rear Occupant Alert» το οποίο αποτρέπει το ενδεχόμενο να… ξεχάσει κανείς κατοικίδια ή παιδιά στο πίσω κάθισμα. Bέβαια, η συγκεκριμένη λειτουργία αποτελεί μέρος του προαιρετικού συστήματος infotainment SYNC 3 το οποίο εξακολουθεί να φιλοξενείται σε οθόνη αφής 8,0 ιντσών και ενσωματώνει παραδοσιακά Apple CarPlay, Android Auto αλλά και κάμερα οπισθοπορείας. Στον προαιρετικό εξοπλισμό εντάσσεται επίσης επαγωγικό σύστημα φόρτισης κινητών και ηχοσύστημα B&O 575 watt.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, η Ford έχει προβεί ήδη από πέρυσι στην ανανέωση της γκάμας κινητήρων του Fiesta εισάγοντας και σύνολα με ήπια υβριδική τεχνολογία εξ ου και η γκάμα παραμένει απαράλλακτη και στη διαδικασία ανανέωσης. Ξεκινά με τον τρικύλινδρο Ecoboost 1,0 λίτρου σε εκδοχή ισχύος 100 ίππων σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Ακολουθούν δύο mild hybrid εκδόσεις με τον ίδιο κινητήρα επικουρούμενο από ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt με ισχύ 125 ή 155 ίππων οι οποίες μπορούν να συνδυαστούν με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων και περιορίζουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 111 και 117 γρ./χλμ.
H κορυφαία έκδοση ST εξακολουθεί να εφοδιάζεται με τον τρικύλινδρο κινητήρα του 1,5 λίτρου ο οποίος αποδίδει ίππους 200 ίππους αλλά προσφέρει αυξημένη ροπή 320 Nm. Προσφέρεται πάντα η δυνατότητα επιλογής ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης Quaife, ενώ η έκδοση διαθέτει και ένα επιπλέον πρόγραμμα οδήγησης Track καθώς και μια διαφορετική, πιο αιχμηρή αισθητική εκτός και εντός με κυρίαρχα τα νέα bucket καθίσματα με τα ενσωματωμένα προσκέφαλα, τις 14 ρυθμίσεις και τις επενδύσεις από συνθετικό δέρμα. Την εικόνα του εσωτερικού συμπληρώνουν το επίπεδο στο κάτω μέρος τιμόνι και τις λεπτομέρειες που παραπέμπουν σε ανθρακόνημα ενώ εξωτερικά ξεχωρίζουν το νέο splitter, τα πιο επιθετικά κατώτερα πλευρικά τμήματα, το spoiler πίσω, ο αεροδυναμικός διαχύτης στο πίσω τμήμα καθώς και η νέα πράσινη απόχρωση.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις