Louis Vuitton – Η νέα καμπάνια του γαλλικού οίκου εξυμνεί την ομορφιά της Μήλου
Το Instagram του οίκου Louis Vuitton γέμισε με εικόνες από την Ελλάδα
Ο οίκος Louis Vuitton επέλεξε ένα ελληνικό νησί σαν σκηνικό της νέας καμπάνια του που εστιάζει στην παράδοση του οίκου στα ταξιδιωτικά είδη και αξεσουάρ.
Στην καμπάνια, όπου πρωταγωνιστούν κυρίως παιδιά, ο γαλλικός οίκος μόδας υμνεί την μοναδική ομορφιά του κυκλαδίτικου νησιού με τους βραχώδεις σχηματισμούς και τις χρυσαφένιες παραλίες με τα μοναδικά καταγάλανα νερά.
Η νέα καμπάνια του οίκου για τα πολυτελή είδη ταξιδιού που υπογράφει η φωτογράφος Viviane Sassen, ξεδιπλώνεται σε τέσσερις φάσεις και ταξιδεύει στη Μήλο, την Πέτρα και την Προστατευόμενη Περιοχή Ουάντι Ραμ της Ιορδανίας, αλλά και το γραφικό Μον-Σαιν-Μισέλ της Γαλλίας, αποκαλύπτοντας τη σπάνια ομορφιά αυτών των μαγευτικών προορισμών.
Σε συνεργασία με ένα εντελώς τοπικό καστ, η Viviane Sassen φωτογραφίζει το ονειρικό σκηνικό του νησιού, καθώς οι βασικές αξίες του οίκου ζωντανεύουν και μεταφράζονται σε εικόνες: η τέχνη του ταξιδιού, τα όνειρα και η απόδραση, η μεταβίβαση από γενιά σε γενιά και η συνεχής αισιοδοξία.
- Αντετοκούνμπο: «Να γίνει πνευματική συνήθεια πως όποιο και να είναι το σκορ πρέπει να παλέψεις μέχρι τέλους»
- Τζο Μπάιντεν: Αποφάσισε να εμποδίσει την εξαγορά της US Steel από τη Nippon Steel
- Φουντώνει η πολιτική κόντρα με αφορμή τον επόμενο Πρόεδρο της Δημοκρατίας
- «Μονόκλινο σε Μπουάτ» της Όλγας Στέφου στο θέατρο Αλκμήνη από τις 18 Ιανουαρίου
- Θεσσαλονίκη: Άγνωστοι λήστεψαν και προκάλεσαν φθορές σε σχολικές μονάδες
- Κλιματική αλλαγή: Έξι απλοί τρόποι για να βοηθήσουμε τον πλανήτη μας το 2025