Mad Clip – «Μίλησε» η Porsche του – Τι έδειξε η αυτοψία
Το αυτοκίνητο κινούνταν με ελαστικά Semi Slick, ειδικά κατασκευασμένα για αγώνες ταχύτητας. Ποιος ο ρόλος τους στο δυστύχημα.
Το ημερολόγιο έγραφε 2 Σεπτεμβρίου όταν ο Mad Clip έχασε τη ζωή του σε τροχαίο στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης. Η Porsche που οδηγούσε ο τράπερ εξετράπη της πορείας της, έπεσε πρώτα σε μία κολόνα φωτισμού και στη συνέχεια σε ένα δέντρο.
Από τότε η οικογένεια του 34χρονου ζητά απαντήσεις για τον τρόπο που συνέβη το θανατηφόρο τροχαίο.
Η κάμερα του LIVE NEWS κατέγραψε την αυτοψία του πραγματογνώμονα Παναγιώτη Μαδιά που φαίνεται να συμπληρώνει ορισμένα από τα πιο καθοριστικά και κρίσιμα κομμάτια στο παζλ του δυστυχήματος, που παρέμεναν θολά.
Ακατάλληλα τα ελαστικά που είχε για οδήγηση μέσα στην πόλη
Όπως φάνηκε, οι φόβοι για τα λάστιχα του αυτοκινήτου επιβεβαιώνονται αφού το σπορ αυτοκίνητο κινούνταν με ελαστικά Semi Slick, ειδικά κατασκευασμένα για αγώνες ταχύτητας.
Ελαστικά που όταν έρθουν σε επαφή με νερό κρυώνουν και για λίγα δευτερόλεπτα χάνουν την απόδοσή τους. Όπως συνόψιζαν συνεργάτες του κ. Μαδιά τα λάστιχα Semi Slick είναι κατάλληλα μόνο για στεγνό δρόμο και παρά το γεγονός πως ήταν περσινά χωρίς σημαντικές φθορές, ήταν ακατάλληλα για οδήγηση μέσα στην πόλη.
Την επίμαχη νύχτα όπως διαπιστώθηκε από την έρευνα κι ανέφεραν αυτόπτες μάρτυρες σε τρία σημεία, λίγα μέτρα από το σημείο του δυστυχήματος υπήρχαν νερά. Και άρα τα λάστιχα της μοιραίας Porsche για λίγα αλλά κρίσιμα δευτερόλεπτα έχασαν την αποδοτικότητά τους.
- Διαβάστε επίσης: Λύθηκε το μυστήριο με τον πανάκριβο σταυρό και το κινητό του – Που εντοπίστηκαν
Βρέθηκε ο σταυρός του τράπερ
Πριν ξεκινήσει η αυτοψία, οι συνεργάτες του κυρίου Μαδιά βρήκαν τον ακριβό σταυρό που φορούσε ο Mad Clip και το κινητό του τηλέφωνο. Μέσα στην Porsche βρέθηκαν άλλοι δύο σταυροί μικρότερης αξίας, που μένει να διαπιστωθεί αν ανήκαν στον άτυχο μουσικό ή σε κάποιο φιλικό του πρόσωπο.
Η πραγματογνωμοσύνη στο αυτοκίνητο έδειξε πως ο Mad Clip πρόλαβε εκείνα τα δραματικά δευτερόλεπτα να πατήσει το φρένο και να ρίξει την ταχύτητα στα 80 χλμ από τα 134 που πήγαινε. Και πάλι όμως αυτή η ταχύτητα αποδείχθηκε μοιραία.
Η μαύρη Porsche έφυγε από δρόμο και αφού καρφώθηκε σε κολώνα κατέληξε σε δέντρο.
Η πολυαναμενόμενη αυτοψία έδειξε ότι οι αναρτήσεις της Porsche ήταν σε εξαιρετική κατάσταση χωρίς να έχουν γίνει επεμβάσεις, που θα μπορούσαν να είχαν παίξει ρόλο στην τραγωδία.
Το επιτελείο του κυρίου Μαδιά διαπίστωσε πως όλες οι καλωδιώσεις που συνδέονταν με τον εγκέφαλο της Porsche είχαν καταστραφεί και τουλάχιστον το μεσημέρι, κατά τη διάρκεια του πρώτου ελέγχου, ήταν αδύνατον να αντληθούν πληροφορίες.
Η πρώτη ανάλυση δείχνει πως τα ημιαγνωνιστικά λάστιχα της Porsche έχουν παίξει ρόλο στα όσα έγιναν τη νύχτα εκείνης της Πέμπτης, στις 2 Σεπτεμβρίου.
Τις επόμενες μέρες θα ενημερωθούν επίσημα από τον κύριο Μαδιά οι γονείς του αδικοχαμένου τράπερ, που από την πρώτη στιγμή ζητούσαν απαντήσεις για τη συμφορά που τους βρήκε.
Δείτε το ρεπορτάζ
- Τέμπη: «Δεν έπρεπε να με αφήσουν μόνο στη βάρδια» – Τι υποστήριξε ο σταθμάρχης στη συμπληρωματική του απολογία
- Τζο Μπάιντεν: «Φυσικά και θα παραστώ στην ορκωμοσία Τραμπ» – Τον κατηγόρησε για «παιδιαρίσματα»
- Ολυμπιακός – Πεκς 93-75: Άγγιξαν το… θαύμα οι Ερυθρόλευκες (vid)
- Χειμερινό ηλιοστάσιο: Πότε αρχίζουν ξανά να μεγαλώνουν οι μέρες;
- Αστυνομικός της Βουλής: Αλλάζει στάση ο 14χρονος γιος – Τι λέει για τη μητέρα
- Δημοσκόπηση: επιμένει η δυσαρέσκεια – αναζητείται αντιπολίτευση