Tourism ministry announces campaign to boost winter, all-year-round holiday season
The campaign comes on the heels of a better-than-expected summer season in the country, with most targets exceeded in a second straight pandemic-affected year.
- Ουίνστον Τσώρτσιλ: Η iconic φωτογραφία του 1941, η φθηνή κόπια των 5.000 δολαρίων και το σκάνδαλο 83 χρόνια μετά
- Χαραμάδα ελπίδας για την κλιματική κρίση στη σύνοδο της G20
- Παύλος Μαρινάκης: Εκλογές το 2027 – Καμία ανησυχία στην κυβέρνηση για διαρροές στον προϋπολογισμό – Τι είπε για ΠτΔ και για ψήφο εμπιστοσύνης
- Ο Κασσελάκης ανακοίνωσε ψηφοφορία για το όνομα του κόμματός του
Greece’s relevant tourism minister on Wednesday announced an ad campaign to boost winter tourism in the country, with an emphasis obviously focusing on mountainous destinations on the mainland.
The campaign comes on the heels of a better-than-expected summer season in the country, with most targets exceeded in a second straight pandemic-affected year.
Tourism Minister Vassilis Kikilias made the announcement during a virtual working meeting with the board of the national federation of hoteliers.
Among others, Kikilias, who is fresh to the post after being shifted from the health ministry, said one in four euros circulating in the Greek economy are the direct or indirect product of the tourism sector, whereas per capita expenditure visitors this year increased by 20 percent, compared to 2020.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις