Aura Concept: Με την αύρα του μέλλοντος
Τέσσερις ανεξάρτητες βρετανικές εταιρείες με ειδίκευση στην σχεδίαση και στην προμήθεια υλικών και τεχνολογίας, παρουσιάζουν την ιδανική αποτύπωση για το roadster του μέλλοντος με βιώσιμα υλικά και σύμφωνα με τις προτιμήσεις του κοινού στη γηραιά αλβιόνα
Παρά το προφανές ζήτημα που προκύπτει από το συνδυασμό συχνής βροχής και ενός ανοιχτού αυτοκινήτου, η βρετανική αγορά τρέφει ιδιαίτερη αδυναμία στα διθέσια roadster, όντας από τους πιο δημοφιλείς… προορισμούς για το είδος. Με αυτό δεδομένο τέσσερις ανεξάρτητες βρετανικές εταιρείες ένωσαν τις δυνάμεις τους σχεδιάζοντας το ηλεκτρικό μέλλον της κατηγορίας.
Με αυτόν τον τρόπο προέκυψε το Aura Concept, ένα πρωτότυπο μοντέλο που σχεδιάστηκε για να αποτελέσει μια οδηγική μηχανή που έχει δημιουργηθεί με βιώσιμους όρους. Το project χρηματοδοτήθηκε εν μέρει από κρατικά κονδύλια και την υπηρεσία Office for Zero Emission Vehicles η οποία ιδρύθηκε για να διευκολύνει την μετάβαση από την εποχή των κινητήρων εσωτερικής καύσης στην ηλεκτρική εποχή.
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του αλλά και τις διαφορετικές niche φίρμες που ενεπλάκησαν στη δημιουργία του, το Aura είναι σμιλεμένο με γνώμονα την βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση από την Astheimer Design η οποία εφάρμοσε τις πλέον προηγμένες τεχνολογικές εφαρμογές για να σχεδιάσει το μινιμαλιστικό αμάξωμα του roadster. Στις λεπτομέρειες που σίγουρα ξεχωρίζουν συγκαταλέγονται οι εν μέρει καλυμμένοι πίσω τροχοί και ο αεροδυναμικός διαχύτης που διαδραματίζουν το δικό τους ρόλο στην επίτευξη αυτονομίας που θα ξεπερνά τα 640 χλμ.
Το αμάξωμα κατασκευάζεται από φιλικές προς το περιβάλλον συνθετικές ίνες και νήματα που εκτός από το ουδέτερο κλιματικά αποτύπωμά τους είναι και ελαφρύτερα από το μέταλλο. Υπό το ίδιο σκεπτικό, το εσωτερικό επενδύεται από ενός είδους φυτικής προέλευσης vegan δέρμα. Τα υλικά έχουν την υπογραφεί της εταιρείες BAMD Composites.
Η μπαταρία και το λογισμικό διαχείρισης τους με τα σχετικά εξαρτήματα παρείχε η Potenza Enginnering. Πρόκειται για δύο μπαταρίες 44 kWh με συνολική απόδοση 88 kWh οι οποίες τοποθετούνται κάτω από το πάτωμα και στο μπροστινό τμήμα με την λογική της ιδανικής κατανομής βάρους.
Οι μπαταρίες τροφοδοτούν τον ηλεκτροκινητήρα που τοποθετείται πίσω και κινεί αποκλειστικά τους πίσω τροχούς. Προς το παρόν δεν έχουν δημοσιοποιηθεί μεγέθη επιδόσεων ενώ την εξωτερική εικόνα συμπληρώνει ένα σετ μεγάλης διαμέτρου ελαστικών μειωμένης αντίστασης κύλισης.
Ανάλογη επιμέλεια αλλά και στόχευση με τις υπόλοιπες προδιαγραφές του, μαρτυρά και το σύστημα infotainment των 10,0 ιντσών το οποίο μπορεί να πληροφορήσει τον οδηγό για τα πλησιέστερα σημεία φόρτισης και να χαράξει την ιδανική διαδρομή υποδεικνύοντάς του παράλληλα τον τρόπο μεγιστοποίησης της αυτονομίας. Σύμφωνα με τις συστάσεις βάσει του τρόπου οδήγησης και της επιλεγμένης διαδρομής το σύστημα μπορεί να προβλέψει την διαθέσιμη αυτονομία με απόκλιση μόλις 0,5%, ως ένα επιπλέον τρόπο να μειώσει το λεγόμενο «άγχος αυτονομίας» που αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για την προτίμηση ενός ηλεκτρικού οχήματος.
- Βάρκιζα: Καρτέρι θανάτου είχαν στήσει στον 50χρονο τέσσερα άτομα – Τι είπε το θύμα στις αρχές
- Greek Household Deposits Up for Seventh Consecutive Year
- Ελλάδα: Ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για τις καιρικές συνθήκες στο οδικό δίκτυο της Ελλάδας
- Η ΑΕΚ του Αλμέιδα είναι… αλλεργική στα σερί
- ΣΥΡΙΖΑ: Ενίσχυση της δημόσιας ναυτικής εκπαίδευσης και ένταξη στην ανώτατη εκπαίδευση
- ΠΑΣΟΚ: Πυκνές εξελίξεις από τη νέα χρονιά – Το μέτωπο στη Βουλή, η Προεδρία της Δημοκρατίας και τα οργανωτικά