Νέο ηλεκτρικό μέλλον για το Renault Kadjar
Το αύριο του Kadjar προδιαγράφεται αμιγώς ηλεκτρικό, μεγαλύτερο σε διαστάσεις, και πιο τολμηρό από κάθε άποψη στη νέα επαναστατική προσέγγιση της Renault στο κεφάλαιο ηλεκτροκίνηση.
- ΠΑΣΟΚ: Οι άξονες και η τακτική στη μάχη με τη ΝΔ – Τα ονόματα για τον επιπλέον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο
- Κατέθεσε τη μήνυση εναντίον του Πολάκη η Αθηνά Λινού - «Έφερα πάνω από 50.000 έγγραφα»
- Τα ζώδια σήμερα: Αστρολογία ώρα μηδέν
- Το φαινόμενο Σαμπρίνα Κάρπεντερ «διδάσκει» από μια νέα στάση στο σεξ στα live της και τρελαίνει το διαδίκτυο
Η γαλλική φίρμα επιβεβαίωσε τον εξηλεκτρισμό του Kadjar, ανακοινώνοντας το λανσάρισμα ενός νέου οικογενειακού SUV που θα τοποθετηθεί στην γκάμα πάνω από το επίσης ηλεκτροκίνητο πρόσφατο Megane E-Tech. Σύμφωνα μάλιστα με τις συστάσεις στελέχους της Renault το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο θα κάνει την εμφάνισή του στην έκθεση του Παρισιού το φθινόπωρο του 2022.
«Εργαζόμαστε ήδη πάνω σε ένα νέο μοντέλο το οποίο θα έχει μεγαλύτερο μέγεθος από το νέο Megane και λίγο μικρότερο από το Nissan Ariya με το οποίο όμως θα μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα. Το νέο μοντέλο αναμένεται να παρουσιαστεί την επόμενη χρονιά», δήλωσε ο επικεφαλής εξέλιξης της Renault, Gilles Borgnes μην αφήνοντας περιθώρια αμφιβολιών για τα πληθωρικά ηλεκτρικά σχέδια της γαλλικής φίρμας που, όπως είναι ήδη γνωστό, περιλαμβάνουν επίσης το Renault 5 αλλά και μια αντίστοιχης ρετρό λογικής ηλεκτρική έκδοση του 4L.
Eπιστρέφοντας στον ηλεκτρικό διάδοχο του Kadjar, το νέο μοντέλο που θα αξιοποιήσει την αρχιτεκτονική CMF-EV η οποία είναι σχεδιασμένη εξαρχής με γνώμονα την ηλεκτροκίνηση αξιοποιώντας πλήρως τις διαστάσεις του προς όφελος της ευρυχωρίας. Εξάλλου όπως έχει ήδη γίνει γνωστό, το νέο μοντέλο θα είναι μεγαλύτερο από το Kadjar, έχοντας μήκος 4,7 μέτρα και μεταξόνιο 2,78 έναντι 4,49 μ. και 2,64 στην περίπτωση του ήδη γνωστού γαλλικού SUV.
Επίσης, όπως συνηθίζεται στις ηλεκτροκίνητες εφαρμογές, οι τροχοί θα βρεθούν στα άκρα του αμαξώματος απελευθερώνοντας περισσότερο χώρο ο οποίος εκτός από την ενίσχυση της προσφερόμενης άνεσης, θα συμβάλλει και στην τοποθέτηση μεγαλύτερης απόδοσης μπαταριών που θα ξεκινούν από τις 60 kWh και θα φτάνουν έως και τις 87 kWh.
Ως αποτέλεσμα η μέγιστη αυτονομία αναμένεται να φτάνει έως και τα 500 χλμ. ενώ η δυνατότητα αναπλήρωσης της ενέργειας των μπαταριών με φορτιστή συνεχούς ρεύματος 130 KW θα συνεπάγεται ότι το 80% θα μπορεί να αναπληρωθεί σε 35 λεπτά.
Εκτός από το ζητούμενο της υψηλής αυτονομίας με δεδομένο ότι όπως έδειξε το πρόσφατο παράδειγμα του Megane E-Tech, η γαλλική φίρμα αξιοποιεί ιδιαίτερα λεπτές μπαταρίες με «ύψος» μόλις 11 εκατοστά, ο ηλεκτρικός διάδοχος του Kadjar αναμένεται να προσφέρει και μεγαλύτερη χρηστικότητα διαθέτοντας ακόμα μεγαλύτερο των 472 λίτρων πορτ μπαγκάζ.
Σε ότι αφορά τη διαθέσιμη ισχύ, οι εκδόσεις με την μικρότερης απόδοσης μπαταρία αναμένεται να εφοδιάζονται με ηλεκτρικό μοτέρ 217 ίππων ενώ αυτές με τις συστοιχίες των 87 kWh με ισχυρότερο το οποίο θα αγγίζει τους 245 ίππους.
Μία από τις βασικές διαφορές με το Nissan Ariya, όπως αποκάλυψε ο G. Le Borgnes είναι ότι το νέο ηλεκτρικό SUV των Γάλλων δεν θα προσφέρεται σε τετρακίνητες διαμορφώσεις καθώς η παρουσία δύο μοτέρ θα αποτελέσει αποκλειστικό προνόμιο της παρεπόμενης, σπορ έκδοσης που θα φορέσει τα σήματα της Alpine.
Aυτό που επίσης δεν αποκλείεται να αλλάξει κατά τον μετασχηματισμό του Kadjar σε αμιγώς ηλεκτρικό SUV είναι η ονομασία του. Παρόλο που η Renault δεν αποκαλύπτει λεπτομέρειες προς το παρόν το επικρατέστερο σενάριο είναι η ονομασία Kadjar να αντικατασταθεί σύμφωνα τουλάχιστον με τον επικεφαλής marketing της Renault, Arnaud Belloni.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις