To Caterham Seven ακόμα ελαφρύτερο
Η βρετανική φίρμα φημίζεται για την κατασκευή ελαφρών, σπαρτιατικών τετράτροχων που εκπροσωπούν τον σκληρό πυρήνα της οδηγικής ευχαρίστησης και μόλις πρόσθεσε στην συλλογή της την ελαφρύτερη εκδοχή του Caterham Seven με τα διακριτικά 170
Με τον τίτλο του ελαφρύτερου Caterham που διατίθεται, το νέο Seven 170 δεν αφήνει περιθώρια αμφιβολιών για την συνέχιση της παράδοσης της βρετανικής φίρμας που δείχνει να αγνοεί επιδεικτικά τις φουτουριστικές τάσεις των καιρών εμμένοντας σε αυτό που ξέρει να κάνει καλύτερα, να προσφέρει αγνή οδηγική ευχαρίστηση μακριά από ψηφιακές ευκολίες και σοφιστικέ εφαρμογές.
Με βάρος μόλις 440 κιλών το Seven 170 είναι ελαφρύτερο από οποιοδήποτε άλλο Caterham και έχει κατά 25% κιλά μικρότερο βάρος από το αντίστοιχης λογικής Ariel Atom 4 το οποίο αποτελεί ένα από τους βασικούς ανταγωνιστές του. Παρ΄όλα αυτά, το Seven 170 έχει μικρότερη ισχύ κάτι που σύμφωνα με την Caterham, το καθιστά ακόμα πιο προσβάσιμο σε όσους θέλουν να δοκιμάσουν την γοητεία αυτού του είδους οχημάτων που αρχικά προέκυψε πριν από πολλά χρόνια στη Βρετανία για φορολογικούς λόγους.
Ειδικότερα, την ισχύ της έκδοσης 170 παρέχει ένας κινητήρας 660 κ.εκ της Suzuki, εξασφαλίζοντας απόδοση 84 ίππων και 116 Nm ροπής. Αν και τα μεγέθη από μόνα τους δεν θα μπορούσαν να θεωρηθούν εντυπωσιακά, σε συνδυασμό με το βάρος της έκδοσης συνεπάγονται ότι το συγκεκριμένο Caterham έχει αναλογία 191 ίππων/τόνο.
Με δεδομένη την μικρή ισχύ το Seven 170 εφοδιάζεται με εξαιρετικά λεπτά ελαστικά ενώ η ανάρτηση πίσω αποτελείται από ένα live άκαμπτο άξονα, διάταξη που είναι πιο απλή από την De Dion η οποία αξιοποιείται στα ακριβότερα Caterham.
Σε επίπεδο επιδόσεων, η νέα έκδοση μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 160 χλμ./ώρα. Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι το Seven 170 είναι συμβατό με τις προδιαγραφές Euro 6 ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα περιορίζονται σε 109 γρ./χλμ.
Επίσης θα προσφέρεται σε δύο επίπεδα «εξοπλισμού» την προσανατολισμένη στο δημόσιο οδικό δίκτυο έκδοση 170S και την πιο αθλητική 170R η οποία επωφελείται από σειρά μηχανικών και σχεδιαστικών αναβαθμίσεων. Αμφότερες οι εκδόσεις διαθέτουν κιβώτιο πέντε σχέσεων, τιμόνι mono ενώ η 170S διαθέτει τροχούς 14 ιντσών, παρμπρίζ, εξοπλισμό προστασίας παντός καιρού και δερμάτινα καθίσματα.
Η πιο σκληροπυρηνική 170S διαθέτει διαφορετική ρύθμιση αναρτήσεων, καθίσματα από συνθετικά υλικά και ζώνες τεσσάρων σημείων. Την εικόνα συμπληρώνει η παρουσία διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης καθώς και η επένδυση του ταμπλό από ανθρακόνημα. Ανεξαρτήτως έκδοσης το 170 διαθέτει επίσης φωτιστικά σώματα LED πίσω και ένα νέο αγωνιστικό μοτίβο με ρίγες ενώ διατίθεται σε τέσσερις αποχρώσεις.
Σύμφωνα με τις συστάσεις οι τιμές του ξεκινούν από τις 22.900 στερλίνες για όσους φυσικά προτίθενται να το συναρμολογήσουν μόνοι τους ενώ προς το παρόν η βρετανική φίρμα δεν έχει δημοσιοποιήσει τιμή για εργοστασιακή κατασκευή.
- Στα «Νέα Σαββατοκύριακο»: Αντισυστημισμός, ο νέος κίνδυνος
- Τι είναι τα ηλεκτρικά δίκτυα UHV και πως η Κίνα έγινε υπερδύναμη σε αυτά
- Αμαλιάδα: «Την εγγονούλα μου την πήραν από τα χέρια της μαυρισμένη», λέει η γιαγιά του παιδού που σώθηκε
- ΚΚΕ: Τίμησε τον Κώστα Βάρναλη με μια μεγάλη εκδήλωση-συναυλία
- Αμαλιάδα: «Οι δικοί της με ρωτούσαν αν έκανε κακό στο παιδί», αποκαλύπτει η νονά του 2ου παιδιού της Ειρήνης
- Έρχεται η… Legoland του Minecraft