Chevrolet Corvette Z06: Εξωτικό είδος
Η κορυφαία, προσανατολισμένη στις αγωνιστικές επιδόσεις, παραλλαγή της Corvette C8 δίνει τα διαπιστευτήριά της και έχοντας κάποιο τρόπο και «ευρωπαϊκά γονίδια» στοχεύει στην εκθρόνιση μοντέλων και στις δύο όχθες του Ατλαντικού, μεταξύ των οποίων και η Porsche 911.
- Στους 94 έχουν φτάσει οι νεκροί στη Μοζαμβίκη μετά το πέρασμα του κυκλώνα Σίντο
- Νέα επιδείνωση του καιρού με καταιγίδες, θυελλώδεις ανέμους και χιόνια
- Οι πρώτες συναντήσεις της συζύγου του αστυνομικού της Βουλής με τις τρεις κόρες της - Τι της είπαν
- Απίστευτο περιστατικό σε κηδεία: 20χρονος χόρευε δίπλα στο φέρετρο και τράβαγε τα γένια των ιερέων
H αμερικανική φίρμα δίνει μια πρώτη γεύση από την πιο σκληροπυρηνική έκδοση της Chevrolet C8 Z06, η οποία έχει εξελιχθεί για το κυνήγι των επιδόσεων σε περιβάλλον πίστας.
H πρεμιέρα της θα πραγματοποιηθεί τον προσεχή Οκτώβριο ενώ εκτός από τις νέες εικόνες που αποτυπώνουν ένα λίγο πριν την παραγωγή πρωτότυπο χωρίς καμουφλάζ, η Chevrolet έχει επίσης φροντίσει να δημοσιοποιήσει λήψεις από τη διαδικασία εξέλιξης της Ζ06 σε ευρωπαϊκό έδαφος και συγκεκριμένα στην πίστα του Nurburgring. Όπως εξάλλου έχει δηλώσει η Chevrolet, στο στόχαστρο της Ζ06 συμπεριλαμβάνονται και ευρωπαϊκά sportscars όπως η Porsche 911 GT3.
Σε ό,τι αφορά τις διαφοροποιήσεις της σε σχέση με τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις της C8, σχεδιαστικά η Z06 υιοθετεί ένα πιο αεροδυναμικό αμάξωμα με ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και νέα αεροδυναμικά βοηθήματα εκ των οποίων ορισμένα θα είναι ενεργά όπως η πτέρυγα πίσω. Τα μετατρόχια έχουν αυξήσει σημαντικά το μήκος τους όπως προδίδει η διαφορετική σχεδίαση των θόλων ενώ το ίδιο ισχύει και για τον αριθμό των εισαγωγών αέρα που συμβάλλουν στην αποτελεσματική ψύξη των αυξημένων δυνατότητων V8.
Ανασχεδιασμένο είναι και το κάλυμμα κινητήρα το οποίο ενσωματώνει επιπλέον συστήματα απαγωγής θερμότητας. Αν και προς το παρόν η Chevrolet δεν δημοσιοποιεί στοιχεία για τα χαρακτηριστικά του κινητήριου συνόλου, το επικρατέστερο σενάριο είναι να αξιοποιηθεί ο V8 των 5,5 λίτρων που εφοδιάζει και την αγωνιστική εκδοχή τoυ μοντέλου C8-R αποδίδοντας 700 ίππους. Ο κινητήρας θα συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων το οποίο αναμένεται να μεταδίδει την κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.
Ως αποτέλεσμα η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα αναμένεται να απαιτεί χρόνο μικρότερο των 3,0 δευτερολέπτων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις