Nissan Primastar & Interstar: Επαγγελματική… ανανέωση
H ιαπωνική φίρμα παρουσιάζει τα νέα μοντέλα που θα διαδεχθούν τα NV300 και NV400 και μαζί με το Townstar φιλοδοξούν να αποτελέσουν μια ακαταμάχητη τριάδα στον τομέα των επαγγελματικών αυτοκινήτων.
Η Nissan συμπληρώνει την γκάμα των επαγγελματικών της μοντέλων παρουσιάζοντας τα νέα Primastar και Interstar τα οποία αντικαθιστούν τα NV300 και NV400 που ακολουθώντας τα βήματα του επίσης νέου Townstar, συνδυάζουν την ανανεωμένη αισθητική με μια εμπεριστατωμένη τεχνολογική και εξοπλιστική αναβάθμιση.
Ειδικότερα, στην περίπτωση του Interstar, ο εξοπλισμός του ενσωματώνει σύστημα επιτήρησης τυφλών σημείων και αυτόματους προβολείς ενώ ως συνήθως το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο ως κλειστό van, ως ημιφορτηγό chassis cab δηλαδή με ανοιχτή καρότσα ή/ και ανατρεπόμενη.
Η γκάμα κινητήρων εξακολουθεί να περιστρέφεται γύρω από τον diesel κινητήρα των 2,3 λίτρων ο οποίος όμως αποκτά μία ακόμα έκδοση ισχύος που θα τοποθετηθεί στην βάση της γκάμας αποδίδοντας 110 ίππους. Να σημειωθεί ότι η ισχυρότερη παραλλαγή του μοντέλου προσφέρει ισχύ 180 ίππων. Επίσης, δεδομένα σε δεύτερο χρόνο η Nissan θα συμπληρώσει την γκάμα του Interstar και με μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με δεδομένη την συνάφεια του μοντέλου με το γαλλικό Renault Master.
Σε ό,τι αφορά το Primastar, οι σχεδιαστικές αλλαγές είναι πιο αισθητές σε σχέση με το NV300, καθώς υιοθετεί ένα ανασχεδιασμένο, προφυλακτήρα, νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED τα οποία πλαισιώνουν μια νέα γρίλια.
Στο εσωτερικό, εκτός από το νέο τιμόνι στο κέντρο του ταμπλό παίρνει θέση μια νέα και μεγαλύτερη οθόνη 8,0 ιντσών η οποία φιλοξενεί τις λειτουργίες του infotainment. Στο ίδιο μοτίβο με το Interstar, το Primastar διαθέτει εμπλουτισμένο εξοπλισμό υποβοήθησης, άνεσης και ασφάλειας ο οποίος περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ενεργό cruise control, σύστημα επιτήρησης και ειδοποίησης για τυχόν ακούσια αλλαγή λωρίδας, σύστημα αναγνώρισης οδικής σήμανσης και αυτόνομης πέδησης.
Προς το παρόν η Nissan δεν έχει αποκαλύψει λεπτομέρειες για την γκάμα κινητήρων σημειώνοντας μόνο ότι θα πρόκειται για σύνολα προδιαγραφών Euro 5d. Παρ΄όλα αυτά, η επικρατέστερη εκδοχή είναι ότι θα πρόκειται για μια αναβαθμισμένη εκδοχή του diesel κινητήρα των 2,0 λίτρων ο οποίος θα είναι διαθέσιμος σε εκδοχές 110, 150 και 170 ίππων και θα συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο ισάριθμων σχέσεων.
- Παρέμβαση Δένδια για τον καρκινοπαθή αστυνομικό – Διατάχθηκε ΕΔΕ για τα αίτια της καθυστέρησης
- Η ανεπανάληπτη χαμένη ευκαιρία του Ζιγιές (vid)
- Το Ουκρανικό «περιμένοντας τον Τραμπ»
- Ρωμανός: Το ΠΑΣΟΚ είναι χειρότερο και από πράσινο ΣΥΡΙΖΑ
- Κερδίζει έδαφος η ακροδεξιά ατζέντα για το Μεταναστευτικό – Τρομάζει η «νέα κανονικότητα» που υπόσχεται
- Επιχείρηση Τάλως: Δικογραφίες σε βάρος 5 ατόμων για πορνογραφία ανηλίκων και κακοποίηση ακόμη και νηπίων