Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Saint Laurent και Brioni γυρίζουν την πλάτη στη ζωική γούνα

Saint Laurent και Brioni γυρίζουν την πλάτη στη ζωική γούνα

Εδώ και χρόνια πολλοί οίκοι ειδών πολυτελείας, ανάμεσά τους γίγαντες της μόδας όπως η Chanel έχουν γυρίσει την πλάτη στην γούνα.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Kering, François-Henri Pinault, ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι όλες οι μάρκες της γαλλικής πολυεθνικής εταιρείας δεν θα χρησιμοποιούν πλέον γούνα στα προϊόντα της.

Oι δύο τελευταίοι οίκοι του ομίλου ειδών πολυτελείας Kering που χρησιμοποιούσαν αληθινή γούνα, οι Saint Laurent και Brioni, την εγκαταλείπουν αρχής γενομένης από τις κολεξιόν του φθινοπώρου 2022.

O οίκος Gucci είχε ανακοινώσει τον Οκτώβριο 2017 ότι σταματά την χρησιμοποίηση ζωικής γούνας από τις κολεξιόν άνοιξη-καλοκαίρι 2018, ενώ ακολούθησαν οι Balenciaga, Bottega Veneta και Alexander McQueen.

Εδώ και χρόνια πολλοί οίκοι ειδών πολυτελείας, ανάμεσά τους γίγαντες της μόδας όπως η Chanel έχουν γυρίσει την πλάτη στη γούνα.

Brioni και Saint Laurent ήταν οι δύο οίκοι μόδας, που είχαν απομείνει στον όμιλο Kering να επιμένουν στη χρήση φυσικής γούνας, αναγκάζοντας την οργάνωση υπεράσπισης των ζώων Peta να διαδηλώσει στις 10 Μαρτίου μπροστά από την μπουτίκ του Saint Laurent στην λεωφόρο Montaigne, μετά το κύμα αντιδράσεων στα social media, που ξέσπασε όταν κυκλοφόρησε διαφήμιση με την Κέιτ Μος να φορά γούνα αλεπούς.

Γραπτή διαμαρτυρία της Peta ζητούσε από τους Saint Laurent και Brioni να ακολουθήσουν τις εκατοντάδες άλλες φίρμες όπως οι Armani, Burberry, Chanel, Gucci, Macy’s, Michael Kors, Prada και Versace, που δεν πωλούν ρούχα και αξεσουάρ με γούνα.

«Θεωρούμε ότι η σφαγή ζώων που δεν θα φαγωθούν, αποκλειστικά και μόνο για την χρησιμοποίηση της γούνας τους δεν συμφωνεί με την σύγχρονη έννοια της πολυτέλειας…όσο για τα στάνταρντ που συνδέονται με την μεταχείριση των ζώων που δημοσιεύθηκαν από τον όμιλο το 2019, συνεχίζουν να εφαρμόζονται αυστηρά, πρόκειται για ίνες ή ζωικά προϊόντα… άρα θεωρούμε ότι είναι δική μας ευθύνη να προχωρήσουμε τα πράγματα», εξήγησε η Μαρί-Κλερ Νταβέ, διευθύντρια αειφόρου ανάπτυξης στον όμιλο Kering.

Από την πλευρά του, ο ανταγωνιστικός όμιλος LVMH δήλωσε στο AFP ότι «αφήνει στους οίκους του την δυνατότητα να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν γούνα για να προσφέρουν στους πελάτες του που θέλουν να φορέσουν γούνα προϊόντα κατασκευασμένα με τον πλέον ηθικό και υπεύθυνο κατά το δυνατόν τρόπο».Διευκρινίζει ότι έχει απαγορεύσει την χρήση γούνας που προέρχεται από ζώα απειλούμενα με εξαφάνιση.

Απέναντι στις πιέσεις των οργανώσεων προστασίας των ζώων και στις ηθικές επιταγές όλο και μεγαλύτερης μερίδας καταναλωτών, οι μεγάλοι οίκοι ραπτικής και πρετ α πορτέ (Burberry, DKNY) εγκατέλειψαν τα τελευταία χρόνια την αληθινή γούνα.

Τα αμερικανικά καταστήματα Macy’s σταμάτησαν να πωλούν αληθινή γούνα από το 2021 και η φίρμα Canada Goose, γνωστή για τα μπουφάν από πούπουλα χήνας και την κουκούλα με γούνα κογιότ θα σταματήσει την κατασκευή τους μέχρι το τέλος του 2022.

Must in

LIVE: Ολυμπιακός – Μαρούσι

Παρακολουθήστε live στις 14:15 την εξέλιξη της αναμέτρησης Ολυμπιακός – Μαρούσι για την 11η αγωνιστική της Stoiximan GBL. Τηλεοπτική κάλυψη από ΕΡΤ3.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο