To πολυτελές σκέλος του ομίλου Hyundai το οποίο σχετικά προσφάτως ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στην Ευρώπη δίνει τις πλήρεις συστάσεις για το δεύτερο, μετά το G80 Ε ηλεκτροκίνητο μοντέλο που σκοπεύει να λανσάρει στη γηραιά ήπειρο.

Ο λόγος για το GV60 το οποίο αξιοποιώντας την ηλεκτρική πλατφόρμα του ομίλου E-GMP και μπαταρίες 77,4 kWh υπόσχεται αυτονομία που αγγίζει τα 450 χλμ. Τις προδιαγραφές της βασικής πισωκίνητης έκδοσης συμπληρώνει ένα μοτέρ με απόδοσης 225 ίππων και 350 Nm τοποθετημένο στον πίσω άξονα.

Η πισωκίνητη έκδοση δεν θα είναι όμως η μοναδική επιλογή για το μοντέλο που θα είναι διαθέσιμο και σε τετρακίνητη διαμόρφωση με δύο ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής απόδοσης 314 ίππων και 605 Nm ροπής. Με δεδομένο ότι η ισχυρότερη έκδοση επωφελείται από την ίδια μπαταρία η αυτονομία περιορίζεται σε 400 χλμ. αν και όπως σημειώνουν οι Κορεάτες η έκδοση διαθέτει ένα σύστημα απεμπλοκής του μπροστινού κινητήρα όταν δεν απαιτείται η συνδρομή προς όφελος της εξοικονόμησης ενέργειας.

Όπως ισχύει και για το ομογάλακτο KIA EV6 GT αλλά και για το επικείμενο Hyundai Ioniq 5 N, η Genesis θα προσφέρει και μια υψηλών επιδόσεων έκδοση του με ισχύ που θα φτάνει τους 430 ίππους. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις η συγκεκριμένη έκδοση θα μπορεί να ολοκληρώσει το sprint από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,0 δευτερόλεπτα αν και η αυτονομία αναμένεται να διαμορφωθεί λίγο πάνω από τα 350 χλμ.

Οι μπαταρίες συνδυάζονται με κύκλωμα φόρτισης 800 Vτο οποίο υπόσχεται την αναπλήρωση της ενέργειας έως το 80% σε μόλις 18 λεπτά.

Πλην των ηλεκτρικών προδιαγραφών του, το GV60 διαθέτει μια σειρά τεχνολογικών χαρακτηριστικών που φιλοδοξούν να το τοποθετήσουν αποτελεσματικά στην ιδιαίτερα απαιτητική ευρωπαϊκή premium κατηγορία. Σε αυτές συγκαταλέγεται σύστημα αναγνώρισης προσώπου το οποίο αποτελείται από υπέρυθρη κάμερα η οποία αναγνωρίζει τον οδηγό, ξεκλειδώνει αλλά και φορτώνει τις ρυθμίσεις που ο ίδιος έχει επιλέξει.

Πλην της κάμερας, το GV60 υποδέχεται την πρώτη εφαρμογή του συστήματος Fingerprint Authentication το οποίο συνεπάγεται ότι ο οδηγός μπορεί να θέσει σε λειτουργία τον κινητήρα ακουμπώντας απλά την χειρολαβή.

Στο εσωτερικό, ξεχωρίζουν το προηγμένο infotainment, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων που συνδυάζεται με head-up display και επιδέχονται αυτόματες αναβαθμίσεις. Mε over-the-air updates αναβαθμίζονται και οι λειτουργίες που αφορούν νευραλγικά συστήματα του αυτοκινήτου όπως η ανάρτηση, τα φρένα, το σύστημα διεύθυνσης καθώς και τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης.

Στα τελευταία περιλαμβάνονται σύστημα αυτόνομης πέδησης, σύστημα αποτροπής ακούσιας αλλαγής λωρίδας, επιτήρησης τυφλών σημείων, αυτόματους προβολής και ενεργό cruise control που συνδυαστικά δίνουν τη δυνατότητα ημιαυτόνομης οδήγησης.

Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, το GV70 ανήκει στην κατηγορία των coupe SUV και μιμείται την αισθητική του Genesis G70 Shooting Brake στις λεπτομέρειες. Στην προκειμένη περίπτωση ωστόσο υπάρχουν διαφοροποιήσεις όπως η κλειστή γρίλια, η pop-up χειρολαβές που συντείνουν σε μια συνολικά καλύτερη αεροδυναμική απόδοση. Υπό το ίδιο σκεπτικό δεν υπάρχουν συμβατικοί εξωτερικοί καθρέφτες αλλά κάμερες συνδεδεμένες με την αφθονία οθονών στο εσωτερικό. Η πλειονότητα των διακοπτών είναι αφής συντείνοντας στην τεχνολογικά ενήμερη εικόνα ενώ η διαμόρφωση του εσωτερικού, εκμεταλλεύεται πλήρως τις εξασφαλίσεις της ηλεκτροκίνησης προσφέροντας τον μέγιστο δυνατό χώρο και δίνοντας έμφαση στα πολυτελή υλικά και στο φινίρισμα. Χαρακτηριστική λεπτομέρεια το Crystal Sphere το οποίο εκτελεί «καθήκοντα» επιλογέα ταχυτήτων και αλλάζει χρώματα αναλόγως την λειτουργία.