Focus Bari – Φρενίτιδα στους 60άρηδες για online αγορές
Εκτόξευση στα είδη που αγοράζονται online – Ποια προτιμούνται στην μετά covid εποχή
- Αποκάλυψη in: Έψαξαν τις κάμερες για το ύποπτο «φορτίο» της τραγωδίας στα Τέμπη προ …δύο ημερών
- Αναγκαία η άμεση παρέμβαση του Αρείου Πάγου για το «χαμένο» υλικό από τις κάμερες στα Τέμπη, λέει το ΠΑΣΟΚ
- Πούτιν σε Σολτς: Οποιαδήποτε συμφωνία θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη της τη νέα εδαφική πραγματικότητα
- Ο Μάρτιν Σκορσέζε φέρνει στην οθόνη τη ζωή οκτώ καθολικών Αγίων - «Πάντα με γοήτευε η ιδέα»
Τον μύθο ότι η γενιά των “Baby Boomers”, δηλαδή οι ηλικίες των 60 ετών και άνω είναι τεχνολογικά «αναλφάβητη» καταρρίπτουν καταναλωτικές συνήθειες των εκπροσώπων αυτής της γενιάς.
Τα τελευταία στοιχεία των Focus on Tech Life Web και Focus Bari | YouGov BrandIndex μεταξύ άλλων, που παρουσιάστηκαν στο 10ο E-business & Digital Marketing World Conference 2021 έδειξαν ότι είναι σημαντική είναι πλέον η χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου και από τους «ώριμους ενήλικες 55-64 ετών», από τους οποίους οι δύο στους τρεις κάνουν ηλεκτρονικές αγορές, ενώ εννιά στους δέκα βρίσκονται ενεργά στα social media.
Δείτε εδώ την έρευνα
Η παρουσίαση διοργανώθηκε από την Smart Press στις 28 και 29 Σεπτεμβρίου διαδικτυακά, και στην πρώτη ενότητα της πρώτης ημέρας, η Ξένια Κούρτογλου, Ιδρύτρια της Focus Bari παρουσίασε τις τελευταίες τάσεις των Ελλήνων καταναλωτών και των μεγάλων «παικτών» του λιανεμπορίου στο e-commerce.
Ακόμα μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία είναι τα εξής:
– Όλοι οι Έλληνες 13-74 ετών είναι πλέον χρήστες internet, και περισσότεροι από 3 στους 4 πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές
– Συγκρίνοντας την «προ & μετά Covid» εποχή παρατηρείται κυριολεκτικά εκτόξευση στα είδη που αγοράζονται online, στους διαφορετικούς τρόπους πληρωμής, και σχεδόν διπλασιασμός της δαπάνης σε αγορές προϊόντων και υπηρεσιών online
– Σημαντική είναι πλέον η χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου και από τους «ώριμους ενήλικες 55-64 ετών», από τους οποίους οι δύο στους τρεις κάνουν ηλεκτρονικές αγορές, ενώ εννιά στους δέκα βρίσκονται ενεργά στα social media.
– Όσον αφορά στους «αμιγώς digital retailers» σε σύγκριση με τους «omnichannel big players», παρατηρούμε από στοιχεία της BrandIndex από 11/9/20 έως 23/9/21 ότι οι πρώτοι κερδίζουν σημαντικό έδαφος σε θετικό buzz και σε consideration επόμενης αγοράς, έχοντας μπει ενεργά στο top of mind των καταναλωτών, ενώ…
– Οι «omnichannel» μεγάλοι του λιανεμπορίου διατηρούν σχετικό προβάδισμα ως προς την αντιλαμβανόμενη ποιότητα των προϊόντων τους.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις