Τζέιμς Μποντ – Τα «βάζει» με τον κοροναϊό και «νικά» – Μεγάλες εισπράξεις στην πρεμιέρα της ταινίας σε 54 χώρες
Πρόκειται για την πρώτη μεγάλη κινηματογραφική παραγωγή μετά το ξέσπασμα της πανδημίας που κάνει στην πρεμιέρα εισπράξεις άνω των 100 εκατ. δολαρίων, χωρίς την αγορά της Κίνας, σύμφωνα με την Universal Pictures.
Του Γιώργου Κανελλόπουλου
Ο Τζέιμς Μπόντ φαίνεται ότι μπορεί να «νικήσει» τον κορoναϊό. Η νέα ταινία της σειράς με τίτλο «No Time to Die» που αποτελεί και την τελευταία εμφάνιση του Ντάνιελ Κρέγκ ως το θρυλικό πράκτορα του Ίαν Φλέμινγκ, έκανε πρεμιέρα σε 54 διεθνείς αγορές συγκεντρώνοντας μετά από καιρό μεγάλο ενδιαφέρον από τους φίλους του κινηματογράφου, οι οποίοι μπορούν τώρα να αρχίζουν να επιστρέφουν στις αίθουσες. Στην πρεμιέρα της, στις χώρες αυτές, η ταινία έκοψε εισιτήρια 119 εκατ. δολαρίων.
Πρόκειται για την πρώτη μεγάλη κινηματογραφική παραγωγή μετά το ξέσπασμα της πανδημίας που κάνει στην πρεμιέρα εισπράξεις άνω των 100 εκατ. δολαρίων, χωρίς την αγορά της Κίνας, σύμφωνα με την Universal Pictures.
Η ταινία θα κάνει πρεμιέρα στην κινεζική αγορά, που πλέον θεωρείται μάλιστα ως η μεγαλύτερη του κόσμου, στα τέλη του Οκτωβρίου.
Τις αμέσως επόμενες ημέρες μάλιστα η ταινία θα αρχίσει να προβάλλεται σε άλλες 15 χώρες, περιλαμβανομένης και της Γαλλίας (6 Οκτωβρίου) και της Ρωσίας (7 Οκτωβρίου). Επίσης από τις 8 Πκτωβρίου θα αρχίσει να προβάλλεται και στη Βόρειο Αμερική.
Για την παραγωγή της δαπανήθηκαν περίπου 250 εκατ. δολάρια και πλέον η ταινία βρίσκεται σε καλό δρόμο για να καλύψει τα έξοδά της – και να φέρει ένα καλό κέρδος στην Universal Pictures.
Η σειρά ταινιών του Τζέιμς Μποντ είναι εξαιρετικά δημοφιλής παντού. Ίσως, λοιπόν, δεν αποτελεί έκπληξη ότι η ταινία «No Time to Die» σημείωσε μεγάλες εισπράξεις σε Βρετανία και Ιρλανδία, όπου έβγαλε 25,6 εκατομμύρια δολάρια το Σαββατοκύριακο.
Σε 21 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Βρετανίας, της Γερμανίας (με εισιτήρια 14,7 εκατομμύρια δολάρια) και του Χονγκ Κονγκ (με εισιτήρια 2,9 εκατομμύρια δολάρια), το «No Time to Die» πέτυχε το καλύτερο ντεμπούτο για νέα κυκλοφορία ταινίας.
Οι πωλήσεις εισιτηρίων για το «No Time to Die» στην πρεμιέρα ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικές γιατί, μέχρι στιγμής, ήταν συγκρίσιμες με τις πωλήσεις εισιτηρίων στην παρουσίαση των προηγούμενων ταινιών της σειράς όπως το «Spectre» του 2015 (123 εκατομμύρια δολάρια διεθνώς) και το “«kyfall» του 2012 (109 εκατομμύρια δολάρια διεθνές ντεμπούτο), σύμφωνα με τα στοιχεία του Variety. Οι συνολικές πωλήσεις των ταινιών του Τζέιμς Μποντ ανέρχονται σε αρκετά δισ. δολάρια όπως φαίνεται από τον πίνακα του CNBC που παρουσιάζει σήμερα ο Οικονομικός Ταχυδρόμος.
Η ταινία αποτελεί βαρόμετρο του ενδιαφέροντος των φίλων του κινηματογράφους επειδή εκτός από τις εισπράξεις της συγκεκριμένης παραγωγής κρίνεται και τι θα γίνει με τα γυρίσματα και την κυκλοφορία κι άλλων πανάκριβων κινηματογραφικών παραγωγών που είτε γυρίζονται ακόμη είτε έχουν ολοκληρωθεί αλλά δεν έχουν κάνει πρεμιέρα.
Πολλές εταιρείες παραγωγής έχουν διστάσει να κυκλοφορήσουν ταινίες είτε επειδή εξακολουθούν να ισχύουν περιορισμοί για τα δημόσια θεάματα, είτε επειδή οι δημιουργοί τους φοβούνται ότι η ανταπόκριση του κοινού δεν θα είναι τόσο μεγάλη για να πάρουν πίσω τα χρήματα που επένδυσαν και να βγάλουν κέρδη.
Το No Time To Die ήταν η πρώτη υπερπαραγωγή που έπεσε θύμα της πανδημίας, όταν η πρεμιέρα της για τον Απρίλιο του 2020 είχε μεταφερθεί για το Νοέμβριο του ίδιους έτους. Με την Covid-19 να εξαπλώνεται σε όλο τον κόσμο, όμως, στη συνέχεια ακολούθησαν κι άλλες αναβολές. Τελικά, η πρεμιέρα έγινε στις 28 Σεπτεμβρίου στο Royal Albert Hall του Λονδίνου.
Πηγή: OT
- Φωτεινή Βελεσιώτου: «Δεν εκτιμώ τους τράπερ γιατί ο στίχος τους υποτιμά τις γυναίκες»
- Αξιαγάπητη: Οι δυσκολίες και η πολυπλοκότητα των σχέσεων στο μικροσκόπιο
- Χριστούγεννα: Κορυφώνεται η κίνηση στην αγορά – Τι πρέπει να προσέχουμε
- Εντυπωσιακός Πόρτις στη νίκη των Μπακς επί των Γουίζαρντς
- Καιρός: Κρύο και καταιγίδες από το απόγευμα – Σε ποιες περιοχές θα χιονίσει
- Αυτοέλεγχος: Πώς να τον βρείτε αν τον έχετε χάσει στην πορεία