Κόντρα για γερά νεύρα Χόγκεν – Ζάκερμπεργκ – Ο Mr. Facebook διοικεί μοναρχικά – Είναι παράλογη
Προσωπικές επιθέσεις και στο βάθος... δισεκατομμύρια χρήστες.
- Νέα επιδείνωση του καιρού με καταιγίδες, θυελλώδεις ανέμους και χιόνια
- Στους 94 έχουν φτάσει οι νεκροί στη Μοζαμβίκη μετά το πέρασμα του κυκλώνα Σίντο
- Οι πρώτες συναντήσεις της συζύγου του αστυνομικού της Βουλής με τις τρεις κόρες της - Τι της είπαν
- Απίστευτο περιστατικό σε κηδεία: 20χρονος χόρευε δίπλα στο φέρετρο και τράβαγε τα γένια των ιερέων
Σφοδρή επίθεση μπροστά στους γερουσιαστές του Καπιτωλίου εξαπέλυσε η Φράνσις Χόγκεν, η πρώην εργαζόμενη του Facebook, η οποία διέρρευσε μία σειρά από έγγραφα στα οποία ουσιαστικά φαίνεται πως το Facebook βάζει το συμφέρον πάνω από την ασφάλεια των πολιτών.
Το «βαθύ λαρύγγι» του Facebook όπως πολλοί την αποκαλούν μίλησε ακόμη και για το τεχνολογικό μπλακ άουτ που προκλήθηκε την Δευτέρα.
«Είδαμε το πώς το Facebook τέθηκε εκτός διαδικτύου. Δεν ξέρω γιατί συνέβη αυτό, γνωρίζω όμως ότι για 5 ώρες, το Facebook δεν χρησιμοποιήθηκε για να οξύνει το διχασμό, να αποσταθεροποιήσει δημοκρατίες, να κάνει νεαρά κορίτσια και γυναίκες να νιώθουν άσχημα για το κορμί τους».
Στη συνέχεια η πρώην project manager του Facebook ανέφερε πως «η ηγεσία του ομίλου γνωρίζει πώς να κάνει ασφαλέστερα το Facebook και το Instagram, αλλά δεν πρόκειται να προχωρήσει ποτέ στην υιοθέτηση των απαραίτητων αλλαγών, διότι θέτει τα αστρονομικά της κέρδη πάνω από τους ανθρώπους».
Προσωπική επίθεση στον Ζάκερμπεργκ
Φυσικά η στοχοποίηση προς τον Mr. Facebook δεν έλειψε, καθώς η Χόγκεν τον κατηγόρησε για ένα «μοναρχικό» πρότυπο διοίκησης, το οποίο προβλέπει εν ολίγοις ότι «όλοι δίνουν αναφορά σε αυτόν, αλλά αυτός δεν δίνει αναφορά σε κανέναν».
Σημειώνεται πως ο «ασκός του Αιόλου» άνοιξε όταν η πληροφοριοδότρια μοιράστηκε έγγραφα που αποτέλεσαν τη βάση μιας εκρηκτικής σειράς άρθρων στη Wall Street Journal.
Οι αναφορές αποκάλυψαν ότι η εταιρεία γνώριζε ότι τα προϊόντα της μπορούν να προκαλέσουν ουσιαστική βλάβη – συμπεριλαμβανομένων αρνητικών επιπτώσεων στην ψυχική υγεία των εφήβων – ωστόσο δεν είχε κάνει σημαντικές αλλαγές για να διορθώσει τα προβλήματα αυτά.
‘I’m very scared about the upcoming generation’ — Frances Haugen explains why she believes that online platforms lead to young users being ‘incredibly cruel’ to each other pic.twitter.com/T8RXIiGQQQ
— NowThis (@nowthisnews) October 5, 2021
«Υπήρχαν συγκρούσεις συμφερόντων μεταξύ του τι ήταν καλό για τους χρήστες και τι ήταν καλό για το Facebook. Και το Facebook, ξανά και ξανά, επέλεξε να βελτιστοποιήσει για τα δικά του συμφέροντα, όπως να κερδίσει περισσότερα χρήματα », δήλωσε η Χόγκεν στη συνέντευξη των 60 λεπτών την Κυριακή.
Πάντως ο Ζάκερμπεργκ αντέδρασε άμεσα και διέψευσε πως η εταιρία του βάζει τα κέρδη πάνω από τον άνθρωπο.
Former Facebook employee turned whistleblower Frances Haugen told a Senate Commerce subcommittee hearing that the social media giant knowingly amplifies divisive and harmful content, choosing profit over safety https://t.co/dSRDq4gGk7 pic.twitter.com/qZ6g4WMR2t
— Reuters (@Reuters) October 6, 2021
Zάκεμπεργκ: Όσα λέει είναι παράλογα
Ο Ζάκερμπεργκ, απέρριψε μία σειρά κατηγοριών κατά της εταιρίας του που έχει πλημμυρίσει την επικαιρότητα, δηλώνοντας ότι οι ισχυρισμοί ότι θέτει τα κέρδη πάνω από την ασφάλεια των χρηστών των κοινωνικών της δικτύων «απλώς δεν αληθεύουν».
«Είναι δύσκολο να βλέπω κάλυψη που αδικεί τη δουλειά μας και τα κίνητρά μας», ανέφερε σε σημείωμά του προς τους εργαζομένους της εταιρίας του ο κ. Ζούκερμπεργκ.
«Θεωρώ ότι κατά βάση οι περισσότεροι από εμάς δεν αναγνωρίζουν την ψευδή εικόνα που δημιουργείται για την εταιρία», πρόσθεσε στο μήνυμά του προς τους υπαλλήλους του ο επικεφαλής της εταιρίας που ελέγχει το Facebook, το Instagram και άλλα κοινωνικά δίκτυα.
Μάλιστα ο Mr. Facebook σε δημόσια ανάρτησή του τόνισε πως ουσιαστικά όσα λέει η Χόγκεν είναι παράλογα.
«Το επιχείρημα ότι προωθούμε εσκεμμένα περιεχόμενο το οποίο εξαγριώνει τους ανθρώπους για χάρτη του κέρδους είναι εντελώς παράλογο. Εμείς βγάζουμε λεφτά από τις διαφημίσεις, και οι διαφημιστές σταθερά μας λένε ότι δεν θέλουν τις διαφημίσεις τους πλάι σε βλαβερό ή εξοργιστικό περιεχόμενο. και δεν γνωρίζω καμία εταιρία τεχνολογίας η οποία ξεκινά να φτιάξει προϊόντα τα οποία προκαλούν οργή ή κατάθλιψη στους ανθρώπους».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις