Audi R8 V10 RWD Performance: Ασκήσεις ισχύος
Οι πισωκίνητες εκδόσεις του sportscar της Audi με τον ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα αποκτούν πρόσβαση στα διακριτικά Performance και σε περισσότερη ισχύ
H γερμανική φίρμα συνεχίζει την ανανέωση της γκάμας του κορυφαίου της sportscar, αναβαθμίζοντας την πισωκίνητη έκδοση R8 V10 η οποία προσθέτει στα διακριτικά της τη λέξη «Performance» και επωφελείται από επιπλέον ισχύ.
Κυρίαρχος και στην προκειμένη περίπτωση παραμένει ο τοποθετημένος κεντρικά V10 ατμοσφαιρικός κινητήρας των 5,2 λίτρων ο οποίος προσφέρει επιπλέον 30 ίππους και 10 Nm ροπής, με τα αντίστοιχα μεγέθη να φτάνουν τους 570 ίππους και τα 550 Nm ροπής.
Η ισχύς μεταδίδεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα για την Coupe έκδοση και σε 3,8 δευτερόλεπτα για την Spyder. Η μέγιστη ταχύτητα των δύο εκδόσεων Performance διαμορφώνεται σε 329 χλμ./ώρα για την κλειστή έκδοση και σε 327 χλμ./ώρα για την ανοιχτή.
Επίσης, απουσία τετρακίνησης η συγκεκριμένη έκδοση είναι και ελαφρύτερη με το συνολικό βάρος για την coupe να φτάνει τα 1.590 κιλά και τα 1.695 για την Spyder με την κατανομή να υπακούει στην αναλογία 40/60. Χάρη σε αυτό αλλά και μια σειρά άλλων βελτιώσεων, οι δύο εκδόσεις βελτιώνουν οριακά τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα οι οποίες συνοψίζονται σε 12,9 λίτρα/100 χλμ. και 294 γρ./χλμ. CO2 για την coupe έκδοση και 13,0/100 χλμ. και 297 γρ./χλμ. CO2 για την Spyder.
Ανεξαρτήτως των παραπάνω που μάλλον ελάχιστη σημασία έχουν για τους δυνητικούς ιδιοκτήτες του, οι πισωκίνητες εκδόσεις Performance διαθέτουν επίσης μηχανικό μπλοκέ διαφορικό καθώς και ανασχεδιασμένο σύστημα ESC το οποίο αναλόγως την επιλογή προγράμματος οδήγησης παραμετροποιεί τις ρυθμίσεις ελέγχου, επιτρέποντας για παράδειγμα στο πρόγραμμα Sport ελεγχόμενα drifts.
Οι εκδόσεις Performance του R8 V10 RWD εφοδιάζονται με το σύστημα διεύθυνσης μεταβλητού λόγου Dynamic Steering το οποίο επίσης μεταβάλλει την απόκριση του τιμονιού αναλόγως με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης αλλά και την ταχύτητα. Να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο σύστημα τοποθετείται για πρώτη φορά σε πισωκίνητο R8. Την εικόνα συμπληρώνει η παρουσία σπορ ανάρτησης με διπλά ψαλίδια και νέες ρυθμίσεις που να ταιριάζουν στον πισωκίνητο χαρακτήρα του μοντέλου.
Τα δύο νέα μοντέλα είναι ήδη διαθέσιμα προς παραγγελία στη Γερμανία όπου οι τιμές τους ξεκινούν από 149.000 ευρώ για την Coupe και από 162.000 ευρώ για την έκδοση Spyder.
- Φειδίας Παναγιώτου: Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου τον κατηγορεί για παραπλανητικό βίντεο
- ΚΕΔ: «Επιθετικό φάουλ το γκολ του Μήτογλου στο ΑΕΚ-Λεβαδειακός, έπρεπε να αποβληθεί ο Ενρίκες στο Καραϊσκάκη»
- Αυτές είναι οι χώρες που «ζουν» περισσότερο – Η θέση της Ελλάδας
- Συρία: Η Τουρκία συσφίγγει τις σχέσεις της με τις νέες αρχές – Σκοπεύει να προσφέρει ηλεκτρική ενέργεια
- Νέες ταινίες: Από τη 90s λογική του «Babygirl» έως τις παράλληλες πραγματικότητες της «Θεωρίας του Σύμπαντος»
- Parker Solar Probe: «Σώο και ασφαλές» το σκάφος της NASA που βούτηξε στην ατμόσφαιρα του Ήλιου