H κλασική Aston Martin DB6 επιστρέφει ως ηλεκτροκίνητη
Η βρετανική Lunaz αναδημιουργεί την DB6 με ηλεκτρικά συστατικά και για ένα εξαιρετικά υψηλό τίμημα το οποίο αναμένεται να ξεπεράσει τις 850.000 ευρώ για κάθε αντίτυπο
- Oι πέντε πρωτοπόρες γυναίκες που θα εμφανιστούν στα νομίσματα των ΗΠΑ το 2025
- Μαγνήτης για τους επενδυτές τα πράσινα ακίνητα – Την ανιούσα παίρνουν οι τιμές
- Σε νέες αγορές ποντάρει ο ελληνικός τουρισμός για το 2025 – Τα μηνύματα
- «Πόλεμος με τα σκουπίδια στη Θεσσαλονίκη» – Μαζεύτηκαν διπλάσιοι τόνοι απορριμμάτων από μια τυπική μέρα
Η βρετανική φίρμα που ειδικεύεται στην μετατροπή κλασικών τετράτροχων σε ηλεκτροκίνητα αποκαλύπτει το τελευταίο της project με την μορφή της ιστορικής DB6. Το «νέο» μοντέλο της Lunaz είναι ήδη διαθέσιμο προς παραγγελία με τις πρώτες παραδόσεις να προγραμματίζονται για το 2023. Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι η βρετανική φίρμα δεν έχει ανακοινώσει την ακριβή τιμή του αυτοκινήτου καθώς θα υπάρχουν πολλά περιθώρια εξατομίκευσης. Σε κάθε περίπτωση η μέση τιμή για κάθε μονάδα της ηλεκτρικής DB6 θα κυμανθεί περί τα 850.000 ευρώ.
Όπως ισχύει για κάθε ηλεκτρική κατασκευή της Lunaz η οποία έχει ασχοληθεί ήδη με ανάλογες μετατροπές του αρχέτυπου Range Rover, της Jaguar XK120 του ’53 και της Rolls-Royce Phantom του ’61, οι εργασίες ξεκινούν με την αναπροσαρμογή τoυ μοντέλου αφού όμως πρώτα προσδιοριστεί η ακριβής κατανομή του βάρους του αρχέτυπου, προκειμένου να αναπαραχθεί ακριβώς η ίδια ισορροπία και στην ηλεκτρική παραλλαγή της.
Εξωτερικά πάντως, η ηλεκτρική DB6 δεν θα διαφέρει σε τίποτα από την πρωτότυπη με μόνη διαφορά φυσικά την απουσία απολήξεων για την εξάτμιση. Αντιθέτως στην αθέατη πλευρά της τίποτα δεν παραμένει ίδιο καθώς εκτός από ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο, η ηλεκτρική DB6 διαθέτει επίσης σύγχρονο σύστημα πέδησης, μια διαφορετική ανάρτηση καθώς και ένα νέο σύστημα διεύθυνσης τα οποία συνδυαστικά φροντίζουν να διαχειριστούν το επιπλέον βάρος της EV μετατροπής αλλά και να την καταστήσουν νόμιμη για το δρόμο.
Αντιστοίχως, το εσωτερικό έχει αναδιαμορφωθεί με σύγχρονους όρους προκειμένου να προσφέρει περισσότερες ανέσεις, αποκτώντας σύστημα κλιματισμού, σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης αλλά και δυνατότητα για Wi-Fi hotspot. Επίσης, σε αρμονία με τον φιλικό προς το περιβάλλον χαρακτήρα της συγκεκριμένης έκδοσης, η Lunaz έχει αξιοποιήσει βιώσιμα υλικά για ορισμένα από τα στοιχεία του θαλάμου επιβατών, όπως τα πατάκια από ανακυκλωμένα πλαστικά δίκτυα.
Επίσης, στο πνεύμα της κυκλικής οικονομίας, όσα στοιχεία δεν χρειάζονται από το αρχικό αυτοκίνητο όπως τα καθίσματα και οι επενδύσεις, αφαιρούνται ανακατασκευάζονται και μετατρέπονται σε σειρά επιπλών από τους μηχανικούς της Lunaz.
Προς το παρόν, η βρετανική φίρμα δεν έχει ανακοινώσει μεγέθη για το ηλεκτρικό σύνολο που εφοδιάζει την DB6 αν και πιθανότητα θα πρόκειται για την ίδια διαμόρφωση που χρησιμοποιήθηκε στην Jaguar XK120, ισχύος 380 ίππων και 700 Nm ροπής.
Ο κινητήρας θα τροφοδοτείται από μπαταρίες 80 έως 120 kWh, αναλόγως την επιλογή του ιδιοκτήτη οι οποίες προσφέρουν αυτονομία έως και 410 χλμ.
Η κατασκευή των ηλεκτρικών DB6 θα πραγματοποιηθεί στο Silverstone Technology Park από την ομάδα περίπου 100 μηχανικών της Lunaz που σχετικά προσφάτως έγινε ακόμα διασημότερη χάρη στην επενδυτική εμπλοκή του David Beckham ο οποίος συμμετέχει στο μετοχικό της κεφάλαιο.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις