Facebook – Στον πάγο το λανσάρισμα νέων προϊόντων μετά την κατακραυγή
Η εταιρεία διενεργεί αυτή την περίοδο «αξιολογήσεις φήμης» που θα την βοηθήσουν να αποφασίσει αν τα εν λόγω προϊόντα θα είναι εκτεθειμένα σε δημόσιες επικρίσεις.
Η Facebook φέρεται να βάζει σε κατάσταση αναμονής μια σειρά νέων προϊόντων, που επρόκειτο να λανσάρει αυτή την περίοδο, καθώς θεωρεί ότι τα γεγονότα των τελευταίων εβδομάδων ενδέχεται να επηρεάσουν την εμπορική τους πορεία.
Frances Haugen, the former Facebook employee who gathered documents that formed the foundation of The Wall Street Journal’s Facebook Files series, said she acted to help prompt change at the social-media giant https://t.co/tFpiu5oyXo
— Olivia Niland (@OliviaNiland) October 3, 2021
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Wall Street Journal, η εταιρεία διενεργεί αυτή την περίοδο «αξιολογήσεις φήμης» που θα την βοηθήσουν να αποφασίσει αν τα εν λόγω προϊόντα θα είναι εκτεθειμένα σε δημόσιες επικρίσεις. Επιπλέον, οι αξιολογήσεις χρησιμεύουν για να εξασφαλιστεί ότι τα νέα προϊόντα δεν θα έχουν αρνητική επίδραση στις νέες ηλικίες.
Σε άλλο σημείο του δημοσιεύματος τονίζεται ότι η εταιρεία έχει δημιουργήσει και μία εσωτερική ομάδα που ασχολείται με την ανάλυση εσωτερικών ερευνών για θέματα που θα μπορούσαν να βλάψουν την εικόνα της εταιρείας εάν διέρρεαν.
Από την πλευρά της αμερικανικής εταιρείας, το μοναδικό σχόλιο σχετικά με το δημοσίευμα ήταν ότι η Facebook «εργάζεται για την καλύτερη κατανόηση των εσωτερικών ερευνών που διεξάγει».
Το δημοσίευμα έρχεται αφού το Instagram (ιδιοκτησίας Facebook) ανακοίνωσε ότι ακυρώνει την παιδική εκδοχή της εφαρμογής, στον απόηχο των όσων δημοσιοποίησε η Φλόρενς Χόγκεν, πρώην στέλεχος της εταιρείας. Δηλαδή, έγγραφα που αποδεικνύουν ότι υπήρχε εσωτερική έρευνα που έδειχνε ότι το Instagram έβλαπτε την ψυχική υγεία κοριτσιών εφηβικής ηλικίας.
Μάλιστα η Χόγκεν κατέθεσε ενώπιον Επιτροπής του Κογκρέσου καταθέτοντας ότι θα είναι «ειλικρινώς έκπληκτη» εάν η Facebook δεν συνεχίσει να εργάζεται στην ανάπτυξη του Instagram Kids.
Σύμφωνα με τα όσα κατέθεσε το πρώην στέλεχος της εταιρείας, το Facebook έχει κάνει ρουτίνα να επιλέγει το «κέρδος έναντι των ανθρώπων». Ενώ κατέληξε ότι υπάρχει η ανάγκη για ομοσπονδιακή ρύθμιση που θα επιβλέπει το Facebook όπως και τις υπόλοιπες διαδικτυακές πλατφόρμες.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις