Lexus ES: Ανανέωση με ιαπωνικούς όρους
Το ES επιστρέφει ανανεωμένο και πιο τεχνολογικά ενήμερο με τον τρόπο των Ιαπώνων που μένουν μακριά από τις εξάρσεις και τη δημιουργία εντυπώσεων, εστιάζοντας στα ουσιώδη.
Μετά την πρεμιέρα του στην έκθεση της Σαγκάης τον περασμένο Απρίλιο, το Lexus ES καταφτάνει και στην Ευρώπη, διαθέτοντας μια σειρά ανανεωμένων χαρακτηριστικών που φροντίζουν να προσφέρουν στοχευμένες βελτιώσεις σε κάθε πτυχή του.
Ξεκινώντας από την αθέατη πλευρά του, το ES διαθέτει βελτιωμένο πλαίσιο, χάρη στους νέους βραχίονες για τα διπλά ψαλίδια της πίσω ανάρτησης που συνδυάζονται και με αναβαθμισμένα αμορτισέρ. Σύμφωνα με τις συστάσεις η συγκεκριμένη αλλαγή υπόσχεται περισσότερη άνεση αλλά καθώς και μεγαλύτερη ακρίβεια και προβλεψιμότητα στις υψηλές ταχύτητες αυτοκινητοδρόμων.
Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα πέδησης, με αφετηρία ένα νέο φαρδύτερο πεντάλ το οποίο συνδυάζεται με αυξημένη ενίσχυση που υπόσχεται λιγότερους κραδασμούς. Παράλληλα για τον ίδιο σκοπό έχει αλλάξει και η χαρτογράφηση ρυθμίσεων του EBS.
Επίσης, σε μια κίνηση που φιλοδοξεί να ενισχύσει το high-tech προφίλ του ιαπωνικού sedan, οι εξωτερικοί καθρέφτες αντικαθίστανται από κάμερες στην κορυφαία εξοπλιστική έκδοση Takumi ενώ, στο κέντρο του ταμπλό παίρνει θέση ένα νέο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης το οποίο φιλοξενείται σε οθόνη 12,3 ιντσών και ενσωματώνει σύστημα δορυφορικής πλοήγησης.
Στο τεχνολογικό μέτωπο, το εξοπλιστικό παλμαρέ της κορυφαίας έκδοσης Takumi διαθέτει επίσης τα έξυπνα τριπλά κεντρικά φωτιστικά σώματα LED τα οποία αποτελούν προαιρετική επιλογή στις υπόλοιπες εκδόσεις. Ενσωματώνουν το σύστημα BladeScan το οποίο χάρη στην παρουσία κατόπτρων στο εσωτερικό των φωτιστικών σωμάτων εξασφαλίζουν καλύτερη ορατότητα χάρη στην συνεχή αναπροσαρμογή της δέσμης φωτός.
Παράλληλα αναβαθμισμένη είναι και η σουίτα συστημάτων υποβοήθησης, άνεσης και ασφάλειας, καθώς το σύστημα αυτόνομης πέδησης μπορεί να ανιχνεύσει πεζούς και ποδηλάτες ενώ έχει αποκτήσει και μια νέα λειτουργία ειδικά σχεδιασμένη για τις διασταυρώσεις.
Επίσης, το σύστημα υποβοήθησης σε συνθήκες έκτακτης ανάγκης, μπορεί να λειτουργήσει επικουρικά στον οδηγό όταν πραγματοποιεί ελιγμούς αποφυγής ενώ το ενεργό cruise control υπόσχεται καλύτερη διαχείριση της ταχύτητας στις στροφές.
Σε σχεδιαστικό επίπεδο, οι αλλαγές είναι περιορισμένες με σημαντικότερη την νέα γρίλια για την έκδοση F Sport. Την εικόνα συμπληρώνουν τα πιο στενά φωτιστικά σώματα και οι νέου σχεδιασμού ζάντες. Αναλόγως ισχύει και για το εσωτερικό όπου εκτός από το παραπάνω νέο infotainment υπάρχουν κάποιες στοχευμένες αλλαγές σε λεπτομέρειες και υλικά.
Όπως και στην μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του, το ES εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο με κινητήρες 2,5 λίτρων σε «απλή» και υβριδική διαμόρφωση. Η τελευταία 300h προσφέρει ισχύ 215 ίππων και περιορίζει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 5,3 λίτρα/100 χλμ. Την γκάμα συμπληρώνει η κορυφαία V6 έκδοση με απόδοση 302 ίππων.
- Αμαλιάδα: Μεθοδεύσεις και προσπάθειες επηρεασμού των ιατροδικαστών στο συγκλονιστικό θρίλερ
- Νέα Αριστερά για ναυάγιο με μετανάστες στη Ρόδο: Το δόγμα της αποτροπής και των push-backs δολοφονεί
- Πανσερραϊκός – Παναιτωλικός 0-0: Όλα μηδέν στις Σέρρες
- Παναθηναϊκός: Η 11άδα κόντρα στην Athens Kallithea (pic)
- Ορέσνικ εναντίον δυτικής άμυνας: Ποιος θα υπερισχύσει;
- Συρία: Συνεχίζει τις συναντήσεις ο αλ Τζουλάνι – Ραντεβού με αντιπροσωπεία των Δρούζων