Κραυγή αγωνίας από μαθητές στο Αρκαλοχώρι – «Μεριμνήστε για μας» λένε σε Κεραμέως
Οι μαθητές με επιστολή τους προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, θέτουν δύο αιτήματα. Να δοθεί άμεσα λύση ώστε να ξεκινήσει και πάλι η δια ζώσης διδασκαλία και να μοριοδότηση στις πανελλαδικές για όσους επλήγησαν από τον σεισμό.
SOS εκπέμπουν οι μαθητές της Γ΄ λυκείου του Αρκαλοχωρίου, καθώς δύο εβδομάδες μετά τον καταστροφικό σεισμό των 6 Ρίχτερ, οι υποψήφιοι των πανελλαδικών ανεβαίνουν τον δικό τους… Γολγοθά και εκτός των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν έχουν να προετοιμαστούν κάτω από αντίξοες συνθήκες για τις εξετάσεις.
Οι μαθητές με επιστολή τους προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, θέτουν δύο αιτήματα. Να δοθεί άμεσα λύση ώστε να ξεκινήσει και πάλι η δια ζώσης διδασκαλία και να μοριοδότηση στις πανελλαδικές για όσους επλήγησαν από τον σεισμό.
Αναλυτικά η επιστολή:
«Είμαστε μαθητές της Γ΄ Λυκείου του Γενικού Λυκείου Αρκαλοχωρίου το οποίο προσφάτως επλήγη από τον καταστροφικό σεισμό της 27ης Σεπτεμβρίου, στον οποίο δυστυχώς θρηνήσαμε και ένα συμπολίτη μας.
Παίρνοντας, λοιπόν, ως αφορμή το γεγονός αυτό αποφασίσαμε να συντάξουμε αυτή την επιστολή για να καταθέσουμε δύο αιτήματα τα οποία θεωρούμε ότι μπορούν να διευκολύνουν την όλη κατάσταση: την επιστροφή μας στη δια ζώσης διδασκαλία και την μοριοδότηση των φετινών υποψηφίων του Δήμου Μινώα Πεδιάδας στις πανελλαδικές εξετάσεις.
Φυσικά όταν συμβαίνει μια τέτοια καταστροφή το πρώτο πράγμα που είναι μείζονος σημασίας είναι η επόμενη μέρα να μας βρει όλους υγιείς και ενωμένους χωρίς να έχουν υπάρξει θύματα.
Σε δεύτερη φάση όμως καλούμαστε να έρθουμε αντιμέτωποι με τις συνέπειες αυτής της καταστροφής. Γνωρίζουμε, ως μαθητές της Γ΄ λυκείου, ότι τη φετινή χρονιά πρέπει, αν θέλουμε να διεκδικήσουμε μία θέση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, να ξεπεράσουμε πολυάριθμες δυσκολίες. Όμως δυστυχώς εμείς καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε και μια ακόμα δυσκολία αυτή του σεισμού.
Μετά τα 6 ρίχτερ που έπληξαν την περιοχή μας, αλλά και λόγω των αλλεπάλληλων μετασεισμών, το σχολείο και τα φροντιστήρια δεν μπορούν να λειτουργήσουν και η ημερομηνία επαναλειτουργίας τους είναι άγνωστη, καθώς σύμφωνα με τα λεγόμενα ειδικών το φαινόμενο θα συνεχιστεί για μήνες.
Παρόλα αυτά θεωρούμε, γνωρίζοντας από τις δύο προηγούμενες χρονιές τα όσα χρειάζονται για την ομαλή λειτουργία της τηλεκπαίδευσης , ότι η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση δεν είναι εφικτή για δύο λόγους.
Αρχικά, λόγω της έντονης σεισμικής δραστηριότητας που εξακολουθεί να υπάρχει στην περιοχή και η οποία δεν μας επιτρέπει να αισθανόμαστε ασφαλείς σε κλειστούς χώρους καθώς πάντα υπάρχει ο κίνδυνος ενός ισχυρού μετασεισμού έως και 5,5 ρίχτερ σύμφωνα με τα λεγόμενα σεισμολόγων , πράγμα που δεν επιτρέπει να γνωρίζουμε αν τα ήδη καταπονημένα σπίτια μας μπορούν να τον αντέξουν, και στη συνέχεια λόγω του ότι πολλοί από εμάς δεν έχουμε πρόσβαση όχι μόνο στο διαδίκτυο αλλά ούτε και στο ίδιο μας το σπίτι.
Την ίδια ώρα όμως οι συμμαθητές μας ανά την Ελλάδα κατά κανόνα θα προσέρχονται στις σχολικές αίθουσες, ενώ εμείς στην καλύτερη περίπτωση θα κάνουμε τηλεκπαίδευση μέσα σε πρόχειρα καταλύματα , αυτοκίνητα ή σπίτια με σημαντικές φθορές και ζώντας σε ένα οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον που αδυνατεί σε πολλές περιπτώσεις να εξασφαλίσει ένα αξιοπρεπές επίπεδο διαβίωσης, με ό,τι συνεπάγεται αυτό σε ψυχολογικό και συναισθηματικό επίπεδο.
Ζητάμε, λοιπόν, να πάψει η τηλεκπαίδευση να αποτελεί πανάκεια και να αναζητηθούν άλλοι, πιο αποτελεσματικοί τρόποι, όπως για παράδειγμα η ταχεία παροχή κοντέινερ για τη λύση του προβλήματος. Ας μην λησμονούμε άλλωστε ότι εμείς, η γενιά του 2004, δεν έχουμε γνωρίσει ακόμα το σχολείο μας. Είναι η τρίτη σχολική χρονιά που κυλάει μέσω της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης. Είμαστε κουρασμένοι και έχουμε την ανάγκη να δούμε ο ένας τον άλλο από κοντά και να κάνουμε μάθημα υπό φυσιολογικές συνθήκες, έστω και την τελευταία μας χρονιά στα θρανία.
«Μοριοδότηση στις πανελλαδικές»
Όλη η παραπάνω κατάσταση, το άγνωστο για το τι μας επιφυλάσσει η φύση, αφού κανείς δεν μπορεί να βρεθεί αντιμέτωπος μαζί της καθώς είναι απρόβλεπτη, αλλά και η αποχή όλων μας από την κανονικότητα, δημιουργεί άγχος και καταρρακώνει την ψυχολογία μας. Για τον λόγο αυτό, επειδή πιστεύουμε ότι, καθώς είστε Υπουργός Παιδείας, είστε κοντά στα παιδιά και μπορείτε να συμμεριστείτε το άγχος μας για την επόμενη μέρα και την άσχημη ψυχολογική μας κατάσταση, σας ζητάμε να μεριμνήσετε για την μοριοδότησή μας στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις όπως άλλωστε έχει πράξει η Ελληνική Πολιτεία αρκετές φορές στο παρελθόν σε αντίστοιχες περιπτώσεις. Άλλωστε στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις θα κληθούμε να ανταγωνιστούμε παιδιά από όλη την υπόλοιπη Ελλάδα των οποίων η σχολική χρονιά κυλάει ως τώρα ομαλά και χωρίς δυσκολίες ανάλογες με αυτές που βιώνουμε εμείς τον τελευταίο καιρό.
Συνοψίζοντας , θα θέλαμε να συμπληρώσουμε κυρία Υπουργέ ότι είναι πολύ δύσκολο και λυπηρό για νέους που ετοιμάζονται να ξεκινήσουν μία καινούρια ζωή, τη δική τους ζωή ανεξάρτητοι, να βλέπουν τις ελπίδες τους να χάνονται μη μπορώντας να κάνουν τίποτα. Γι’ αυτό λοιπόν απευθυνόμαστε σε εσάς, όχι με φυγόπονη διάθεση και προσπαθώντας να εκμεταλλευτούμε καταστάσεις για να κερδίσουμε προνόμια, αλλά ελπίζοντας να δώσετε λύση στα προβλήματα και τις ανησυχίες μας».
- Τραμπ: Ανέθεσε στον τηλεγιατρό Μεχμέτ Οζ θέση κλειδί για τη δημόσια Υγεία
- Ουκρανία: Οι ΗΠΑ στέλνουν νάρκες κατά προσωπικού
- Η ελληνική γλώσσα στο διάβα του χρόνου: Οι επαφές της ελληνικής με τις κελτικές γλώσσες (Μέρος Α’)
- Ελευσίνα: Ναυτικός βρέθηκε νεκρός στον προβλήτα του λιμανιού
- Διαγραφή Σαμαρά: Ο Καραμανλής ανοίγει τα χαρτιά του για ΝΔ και Μαξίμου την Παρασκευή
- Συνταγή: Φιογκάκια με κόκκινη σάλτσα και τόνο