Courier Center: Πανελλαδικό δίκτυο και «άριστα» στην ικανοποίηση πελατών!
Το δίκτυο διανομών της Courier Center καλύπτει πλέον το σύνολο της ελληνικής επικράτειας ενώ η συνέπειά της στις παραδόσεις φέρνει 9.5/10 στην ικανοποίηση των πελατών της!
- Συγκλονιστικές εικόνες μετά το νέο χτύπημα του Ισραήλ στη Βηρυτό, τουλάχιστον έξι νεκροί - Ποιος ήταν ο στόχος
- Συνεχίζονται οι έρευνες για την υπόθεση των Αμπελοκήπων - «Θα έχουμε τουλάχιστον ακόμα δύο συλλήψεις»
- Καθαίρεση άλλων δύο δημάρχων στην Τουρκία με την κατηγορία ότι συνδέονται με το ΡΚΚ
- Σερ: Αποκαλεί «γουρούνι» διάσημο σκηνοθέτη
Η Courier Center, η εταιρία ταχυμεταφορών του Ομίλου Μαρινάκη, ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση διεύρυνσης του δικτύου συνεργατών της με σκοπό να εξυπηρετεί πάνω από το 90% της ελληνικής επικράτειας. Σε μια περίοδο με μεγάλες δυσκολίες για όλες τις εταιρίες ταχυμεταφορών η Courier Center κατόρθωσε, μέσα από την ενίσχυση των συνεργατών της, τα δέματά της να φτάνουν πλέον καθημερινά και με συνέπεια σε όλες τις πόλεις, τα χωριά και τα νησιά της Ελλάδας καλύπτοντας σχεδόν το σύνολο της χώρας.
Παράλληλα, με βάση τη συνεχή online έρευνα που πραγματοποιείται από την πλατφόρμα e-satisfaction, όσοι έχουν χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες της Courier Center δηλώνουν απόλυτα ικανοποιημένοι αποδίδοντάς της μέση βαθμολογία 9.5/10. Ενδεικτικά οι παραλήπτες των πακέτων της Courier Center στα νησιά του Ιονίου βαθμολόγησαν τις υπηρεσίες της εταιρίας με 9.9/10 ενώ Ήπειρος, Νότιο Αιγαίο και Ανατολική Μακεδονία & Θράκη αξιολόγησαν με 9.9, 9.7 και 9.8/10 αντίστοιχα.
Στόχος της Courier Center είναι να παραμείνει στην πρώτη γραμμή του κλάδου των ταχυμεταφορών με το πλέον ανεπτυγμένο δίκτυο διανομής και πραγματικά αξιόπιστες παραδόσεις. Συγκεκριμένα η εταιρία, εξυπηρετώντας με συνέπεια το πελατολόγιο της, προσφέρει:
-Αποστολές σε Ελλάδα, Κύπρο και εξωτερικό
-Πάνω από 200 σημεία παραλαβής σε όλη την Ελλάδα
-Αποστολή ενημερώσεων με SMS και σύστημα webshippingorders
-Αυθημερόν παραδόσεις
-Σύστημα αξιολόγησης e-satisfaction
-24ωρη τηλεφωνική εξυπηρέτηση
Ο Παναγιώτης Χύτας, γενικός διευθυντής της εταιρίας, υπογράμμισε ότι «Γνωρίζουμε πολύ καλά πόσο σημαντικό είναι για τους πελάτες μας, που δραστηριοποιούνται στη λιανική και το ηλεκτρονικό εμπόριο, να πετυχαίνουν συνεπείς παραδόσεις. Γι’ αυτό τον λόγο, παράλληλα με τις επενδύσεις μας για τη διεύρυνση του δικτύου συνεργατών μας σε όλη τη χώρα, ενισχύουμε την Courier Center συνεχώς με εκπαιδευμένους οδηγούς και τεχνολογικές λύσεις, που διασφαλίζουν την αξιοπιστία μας».
H Courier Center κλείνει 25 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στον τομέα των ταχυμεταφορών προσφέροντας αποστολές σε Ελλάδα, Κύπρο και εξωτερικό, πάνω από 200 σημεία παραλαβής σε όλη τη χώρα, ενημερώσεις με SMS και σύστημα web shipping orders, αυθημερόν παραδόσεις και 24ωρη τηλεφωνική εξυπηρέτηση.
Τα προηγμένα logistics capabilities αλλά και η δυνατότητα παραδόσεων στο μεγαλύτερο μέρος της ελληνικής επικράτειας την καθιστούν έναν από τους πλέον αξιόπιστους συνεργάτες για τον κλάδο της λιανικής και το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις