Πέμπτη 07 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Squid Game – Επισήμως η πιο επιτυχημένη σειρά του Netflix από το πρώτο κιόλας επεισόδιο

Squid Game – Επισήμως η πιο επιτυχημένη σειρά του Netflix από το πρώτο κιόλας επεισόδιο

Το «Squid Game» είναι η μεγαλύτερη επιτυχία όλων των εποχών για τo Νetflix σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, η φουτουριστική Κορεάτικη σειρά του Netflix, Squid game, έχει προσελκύσει 111 εκατομμύρια συνδρομητές από την πρεμιέρα της, στις 17 Σεπτεμβρίου, μέχρι και σήμερα.

Το Squid Game κατάφερε να καταρρίψει το προηγούμενο ρεκόρ που κατείχε η σειρά Bridgreton, την οποία είχαν παρακολουθήσει 82 εκατομμύρια συνδρομητές σε 28 ημέρες προβολής.

Βέβαια, εξαιτίας του τρόπου μέτρησης που χρησιμοποιεί η εταιρεία, δε μπορούμε να γνωρίζουμε πόσοι τηλεθεατές παρακολούθησαν ολόκληρο το επεισόδιο και όχι μόνο τα δύο πρώτα λεπτά.

(Να προσθέσουμε πως οι μετρήσεις της εταιρείας δεν επιβεβαιώνονται από κάποια άλλη πηγή)

Παρόλα αυτά το Squid Game έχει προκαλέσει αναμφίβολα μεγάλο ντόρο σε παγκόσμιο επίπεδο και είναι νούμερο 1 σε όλες τις χώρες που παίζει.

«Δεν περιμέναμε ότι το Squid Game θα έχει τόσο μεγάλη επιτυχία σε παγκόσμιο επίπεδο« δήλωσε ο co-CEO και διευθυντής περιεχομένου του Νetflix Ted Sarandos.

«To Παιχνίδι του Καλαμαριού» διαδραματίζεται στην Νότια Κορέα, όπου ο ήρωας της σειράς προσπαθεί να τα βγάλει πέρα με μια διαλυμένη οικογένεια και πάρα πολλά χρέη.

Στο χείλος της απελπισίας θα δεχτεί μια πρόταση, να συμμετάσχει σε ένα μαραθώνιο από ομαδικά παιχνίδια μαζί με μερικές εκατοντάδες ακόμη παίκτες που βρίσκονται στην ίδια -καταχρεωμένη- θέση με αυτόν.

 Το χρηματικό έπαθλο από αυτή την φαινομενικά αθώα δοκιμασία είναι πολύ μεγάλο ενώ υπάρχει μια λεπτομέρεια που οι παίκτες δεν γνωρίζουν από την αρχή. Όποιος δεν τα καταφέρνει σε κάθε ένα από τα παιχνίδια, δεν χάνει απλά, αλλά χάνει τη ζωή του.
Ο δημιουργός της σειράς, Hwang Dong-hyuk δήλωσε στο περιοδικό Variety ότι είχε την ιδέα για την σειρά αυτή το 2008, αλλά η κορεάτικη τηλεόραση αρνήθηκε να το προωθήσει εξαιτίας του βίαιου σεναρίου.

«Όταν άρχισα να γράφω το Squid game, ήμουν σε πολύ άσχημη οικονομική κατάσταση και περνούσα πολύ χρόνο σε καφετέριες διαβάζοντας κόμιξ όπως το Battle Royale και το Liar Game. Άρχισα να αναρωτιέμαι πως θα ήταν αν ήμουν και εγώ σε τέτοια παιχνίδια. Τα έβρισκα όμως όλα αυτά πολύ περίπλοκα» δήλωσε ο δημιουργός της σειράς.

Only in

Η τυχαία … συνάντηση των «100» με τον Κασσελάκη στο Παγκράτι – Σκληρές ατάκες και στιγμές έντασης

Στο γνωστό πολιτικοδημοσιογραφικό στέκι του Παγκρατίου ο Κασσελάκης έπεσε πάνω στους Γεροβασίλη, Φλαμπουράρη, Σπίρτζη, Νοτοπούλου, Βασιλειάδη και Καλπάκη

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 07 Νοεμβρίου 2024