«Δεν μπορείς να με έχεις στο περιθώριο» – Η Χρηστίδου δίνει «μάχη» για το Squid Game – Επιστολή-καμπανάκι του σχολείου
Η παρουσιάστρια της εκπομπής του MEGA Σίσσυ Χρηστίδου μίλησε για την προσωπική της εμπειρία και την επιστολή που της έστειλε το σχολείο των παιδιών της
Πανικός έχει προκληθεί σε όλο τον κόσμο για την κορεάτικη σειρά «Squid Game» με τους γονείς να ανησυχούν ιδιαίτερα.
Το «παιχνίδι» που είναι νούμερο ένα σε δεκάδες χώρες έχει συγκεντρώσει μέσα σε 28 μέρες 111 εκατομμύρια θαυμαστές.
Η παρουσιάστρια της εκπομπής του MEGA Σίσσυ Χρηστίδου μίλησε για την προσωπική της εμπειρία και την επιστολή που της έστειλε το σχολείο των παιδιών της.
Το συγκεκριμένο σχολείο, όπως και πολλά άλλα ενημέρωσαν τους γονείς ότι η σειρά είναι επικίνδυνη και δεν πρέπει να την παρακολουθήσουν τα παιδιά τους.
«Την δική μου την προσοχή την τράβηξε η σειρά αρχικά με μια επιστολή που μου έστειλε το σχολείο. Και λέω για να μου στέλνει το σχολείο ‘προσέξτε τα παιδιά σας μην δουν τη συγκεκριμένη σειρά κλπ’, τι συμβαίνει με αυτή τη σειρά; Στη συνέχεια ακούστηκαν κι άλλα σχολεία, μετά χώρες το απαγόρευσαν, έχει γίνει ένας κακός χαμός με τη σειρά. Βρέθηκα αντιμέτωπη με τον γιο μου, όταν μου ήρθε αυτή η επιστολή. Μου είχε ζητήσει ο Φίλιππος να την δει. Εγώ τι κάνω; Ελέγχω τις ηλικίες. Μπαίνω μέσα στην πλατφόρμα και βλέπω σε ποια ηλικία απευθύνεται. Η σειρά απευθύνεται σε 16+. Οπότε του είπα ‘όχι αγάπη μου δεν μπορείς να την δεις αυτή τη σειρά’. Μετά ξεκίνησε μια μάχη μεταξύ μας ότι ‘όλοι οι συμμαθητές μου το έχουν δει, όλοι μιλάνε γι’ αυτό. Έχουν πάει να αγοράσουν πράσινες φόρμες, τι θα κάνω; Δεν μπορείς να με έχεις εμένα στο περιθώριο’», ανέφερε η γνωστή παρουσιάστρια.
«Η σειρά “παντρεύει” το παιδικό παιχνίδι με την εγκληματικότητα»
Στην εκπομπή «Χαμογέλα και πάλι!» μίλησε σχετικά η παιδοψυχολόγος Φρόσω Φωτεινάκη.
«Αυτή η σειρά “παντρεύει” το παιδικό παιχνίδι με την εγκληματικότητα, το θάνατο και τη δολοφονία ανθρώπων. Είναι εξαιρετικά βίαιες οι σκηνές, και πραγματεύονται ηθικές αξίες και σχέσεις ανθρώπων. Υπάρχουν μηνύματα που τα παιδιά δεν μπορούν να τα επεξεργαστούν. Δεν μπορεί ο εγκέφαλος του έφηβου να επεξεργαστεί που σταματάει η φαντασία και ξεκινά η πραγματικότητα. Και αν έχουν χαμηλή αυτοεκτίμηση, μπορεί να δούμε μιμητικές συμπεριφορές στην ανάγκη τους να είναι δυνατοί», εξήγησε η κ. Φωτεινάκη.
«Η πίεση από τους συμμαθητές είναι κάτι που αντιμετωπίζουμε στην παιδική ηλικία. Το “γιατί οι άλλοι ναι, και εγώ όχι”. Για να το αντιμετωπίσουμε αυτό ο τρόπος είναι το να καθίσουμε κάτω και να μιλήσουμε με το παιδί μας. Πολλοί γονείς διατηρούν το κυριαρχικό μοντέλο. Οι έφηβοι, όμως, λειτουργούν με το να συζητάμε μαζί τους. Κάνουμε το παιδί μας συμμέτοχο στη λήψη αποφάσεων. Θέλουμε σχέση επικοινωνίας με το παιδί, σχέση εμπιστοσύνης», σημείωσε η ίδια σχετικά με το πώς πρέπει να προσεγγίζουν οι γονεί
- Ουκρανία: Ρωσικά στρατεύματα κυρίευσαν άλλα 2 χωριά στις περιφέρειες Χαρκόβου και Ντονέτσκ
- Τραμπ: Ονομάζει απεσταλμένο στη Λατινική Αμερική άτομο που είχε αποπεμφθεί εξαιτίας σχέσης με υφισταμένη του
- Βραζιλία: 10 μέλη της ίδιας οικογένειας ήταν οι επιβαίνοντες που σκοτώθηκαν σε συντριβή αεροσκάφους
- Γάζα: Μόλις 12 φορτηγά παρέδωσαν τρόφιμα και νερό τους τελευταίους 2,5 μήνες στη βόρεια Λωρίδα
- Μεξικό: 17 άνθρωποι δολοφονήθηκαν στην πολιτεία όπου σαρώνει το κύμα της βίας
- Κολομβία: Ο ELN κηρύσσει «μονομερή κατάπαυση του πυρός» για την περίοδο των γιορτών