Κατακεραυνώνει ο Guardian για το άγαλμα της Μαρίας Κάλλας – «Ο Γκάντι σε τακούνια;»
«Το έργο ύψους 1,8 μέτρων, που δημιουργήθηκε προς τιμήν της σοπράνο από θαυμαστές που θεωρούν την Κάλλας ως ένα από τα πιο υποτιμημένα περιουσιακά στοιχεία της χώρας, έχει επικριθεί ότι είναι κιτς, ακατάλληλο και, ακόμη χειρότερα, δεν μοιάζει με το είδωλό της ''La Divina''», γράφει το δημοσίευμα.
- Αφαιρούν τα αντικλεπτικά και αρπάζουν τα ρούχα στα καταστήματα - Βίντεο ντοκουμέντο
- Σύλληψη Ικάρων έξω από την Αγία Σοφία – Ύψωσαν την ελληνική σημαία
- Συναγερμός στον ΕΟΔΥ για τον ιό mpox - 18 επιβεβαιωμένα κρούσματα στην Ελλάδα
- Χιονοθύελλα φέρνει χάος στα Βαλκάνια - Κροατία, Βοσνία, Σλοβενία δοκιμάζονται από την κακοκαιρία
«Δράμα στη ζωή, δράμα και μεταγενέστερα» γράφει ο βρετανικός Guardian σχολιάζοντας το άγαλμα της Μαρίας Κάλλας που τοποθέτησε στην Διονυσίου Αεροπαγίτου ο Δήμος Αθηναίων.
«Το έργο ύψους 1,8 μέτρων, που δημιουργήθηκε προς τιμήν της σοπράνο από θαυμαστές που θεωρούν την Κάλλας ως ένα από τα πιο υποτιμημένα περιουσιακά στοιχεία της χώρας, έχει επικριθεί ότι είναι κιτς, ακατάλληλο και, ακόμη χειρότερα, δεν μοιάζει με το είδωλό της »La Divina»», γράφει το δημοσίευμα.
«Το χρυσό γλυπτό παρουσιάστηκε από τον Κώστα Μπακογιάννη, δήμαρχο Αθηναίων, την περασμένη εβδομάδα, και από τότε γελοιοποιείται σε κινούμενα σχέδια και προκαλεί θύελλα αντιδράσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι αντίπαλοί του το περιέγραψαν ως ‘Γκάντι με τακούνια’ ή το παρομοίασαν με ένα αγαλματίδιο Όσκαρ χωρίς τη συνοδεία του Χόλιγουντ», γράφει το άρθρο χαρακτηριστικά.
«Τίποτα δεν θα μπορούσε να είναι λιγότερο αντιπροσωπευτικό της Μαρίας Κάλλας, καθώς κανένας τραγουδιστής της όπερας, ούτε καν ένας μαθητής της Β’ τάξης στο μουσικό σχολείο, δεν θα υιοθετούσε ποτέ μια τέτοια πόζα με σταυρωμένα χέρια μπροστά στο στήθος τους », υποστηρίζουν ειδικοί.
Το έργο φιλοτεχνήθηκε η Αφροδίτη Λητή, καθηγήτρια γλυπτικής στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών. Η Λιάνα Σκουρλή, η οποία ίδρυσε την Ελληνική Εταιρεία Μαρία Κάλλας και συνέβαλε στη συγκέντρωση κεφαλαίων για το άγαλμα, περιέγραψε την κριτική ως “εντελώς άδικη”.
«Όλη η φιλοσοφία πίσω από αυτό το άγαλμα ήταν να προωθήσει την ελληνικότητά της», προσέθεσε και κατέληξε: «Η μετάδοση του εσωτερικού πάθους οποιασδήποτε διασημότητας είναι πάντα δύσκολη για κάθε γλύπτη. Περιμέναμε λίγο θόρυβο, λίγη φασαρία, αλλά τίποτα τέτοιο».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις