To Mini Moke επιστρέφει ως ηλεκτροκίνητο
Η Moke International αναβιώνει το σπαρτιατικής λογικής Mini Moke ως ηλεκτρικό με αυτονομία 145 χλμ.
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
- Διαρρήκτες «άδειαζαν» το εργαστήριο του γλύπτη Γεώργιου Λάππα στη Νέα Ιωνία
Η βρετανική φίρμα ανακοίνωσε την υλοποίηση μιας ηλεκτρικής έκδοσης του εμβληματικού Mini Moke η οποία θα είναι διαθέσιμη στη γηραιά αλβιόνα από το προσεχές καλοκαίρι έναντι του μάλλον υψηλού αντιτίμου των 34.980 στερλινών (περίπου 41.500 ευρώ) χωρίς σε αυτό το ποσό βέβαια να έχει συνυπολογιστεί η κρατική επιδότηση που συνοδεύει τις ηλεκτροκίνητες προτάσεις.
Όπως και να έχει με τις οικονομικές λεπτομέρειες, η ηλεκτρική μετουσίωση του Moke εφοδιάζεται με σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα εναλλασσόμενου ρεύματος ο οποίος συγχρονίζεται με την συχνότητα τάσης τροφοδοσίας, τριών φάσεων.
H ισχύς του διαμορφώνεται σε 44 ίππους, δηλαδή δέκα περισσότερους από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης των 848 κ.εκ. του αρχέτυπου μοντέλου. Σύμφωνα με τις συστάσεις, το ταπεινό αυτό μέγεθος είναι ικανό να εξασφαλίσει στο αναγεννημένο αλά ηλεκτρικά Mini Moke τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-55 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του διαμορφώνεται σε 100 χλμ./ώρα.
Βέβαια η ηλεκτροκίνηση έχει και τα μειονεκτήματά της ιδίως όταν πρόκειται για σπαρτιατικής λογικής ελαφρές κατασκευές όπως το Moke καθώς η ηλεκτρική μετατροπή και κυρίως η ανάγκη παρουσίας μπαταριών, έχει αυξήσει το βάρος της ηλεκτρικής έκδοσης σε 800 κιλά, μέγεθος σχεδόν διπλάσιο με την βενζινοκίνητη έκδοση του παρελθόντος.
Προκειμένου να αντισταθμίσει τις συνέπειες του επιπλέον βάρους, η Moke International προχώρησε στον πλήρη ανασχεδιασμό του πλαισίου του Mini αντικαθιστώντας τα πάνελ από χάλυβα με νέα από αλουμίνιο. Υπό το ίδιο ακριβώς σκεπτικό της διαχείρισης του επιπλέον βάρους το Mini διαθέτει ανασχεδιασμένη ανάρτηση, ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, αλλά και ένα νέο σύστημα πέδησης το οποίο συνδυάζεται και με λειτουργία ανάκτησης ενέργειας.
Μια πλήρης φόρτιση προσφέρει 145 χλμ. αυτονομίας και παρόλο που το μέγεθος δεν είναι εντυπωσιακό με δεδομένο τον χαρακτήρα του μοντέλου μάλλον θα είναι αρκετό για τους ιδιοκτήτες του που προφανώς δεν θα σχεδιάζουν μακρινά ταξίδια με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Η διαδικασία φόρτισης απαιτεί περίπου δύο ώρες με φορτιστή Type 2.
Επίσης σε μια προσπάθεια περαιτέρω εκσυγχρονισμού του Mini Moke, η ηλεκτρική έκδοση διαθέτει στο βασικό της εξοπλισμό θερμαινόμενο παρμπρίζ. Φυσικά, οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες του θα μπορούν επίσης να επιλέξουν από μια ευρεία γκάμα χρωματισμών και επιπλέον επιλογών τόσο για την εξωτερική του εμφάνισή όσο και για το εσωτερικό του.
Όσοι δεν θέλγονται από την απόκτηση ενός ηλεκτροκίνητου Mini Moke, η εταιρεία εξακολουθεί να προσφέρει μια βελτιωμένη σε σχέση με το απώτερο παρελθόν βενζινοκίνητη έκδοση του μοντέλου με κινητήρα twin-cam η οποία θα διατίθεται ως το τέλος της χρονιάς.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις