Δακτύλιος – Πότε επιστρέφει – Τα όρια και τα οχήματα που θα επιτρέπεται να μπαίνουν ελεύθερα
Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν σημαντικές ανατροπές για τις μετακινήσεις στην πρωτεύουσα με όποιες συνέπειες θα φέρουν αυτές στους περιφερειακούς δρόμους
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Επανέρχονται τα περιοριστικά μέτρα της κυκλοφορίας των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας, με τον δακτύλιο που τίθεται ξανά σε ισχύ από την επόμενη Δευτέρα, 25 Οκτωβρίου.
Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν σημαντικές ανατροπές για τις μετακινήσεις στην πρωτεύουσα με όποιες συνέπειες θα φέρουν αυτές στους περιφερειακούς δρόμους.
Μάλιστα, το σενάριο που είχε κυκλοφορήσει για διόδια στο κέντρο της Αθήνας να επανέρχεται στο προσκήνιο, με τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών, Κώστα Καραμανλή, να λέει σε σημερινές του δηλώσεις στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ πως το θέμα βρίσκεται στο τραπέζι των συζητήσεων.
Σε ό,τι αφορά την αλλαγή των γεωγραφικών ορίων του Δακτυλίου, οι πληροφορίες κάνουν λόγο για μελέτη που ήδη πραγματοποιείται για την αναπροσαρμογή του. Τι αλλάζει όμως από 25 Οκτωβρίου στην κυκλοφορία των αυτοκινήτων;
Οι αλλαγές στην κυκλοφορία, έπειτα από μακρά απουσία του Δακτυλίου, αφορούν κυρίως στο ποια οχήματα επιτρέπονται και τα οποία -όπως αποφασίστηκε σε διευρυμένη σύσκεψη την προηγούμενη εβδομάδα- είναι τα εξής:
- ηλεκτρικά οχήματα
- οχήματα φυσικού αερίου
- υβριδικά
- οχήματα με κινητήρα Euro 6 (με την προϋπόθεση να εκπέμπουν κάτω από 100 – 120 γραμμάρια Co2)
- όσα ΙΧ διαθέτουν εκ του κατασκευαστή κινητήρα υγραερίου
Ψαλίδι στις άδειες για ελευθέρας στον Δακτύλιο
Όπως ανακοινώθηκε, περιορίζεται δραστικά ο αριθμός των αδειών που θα χορηγηθούν για κατ΄ εξαίρεση κίνηση εντός του Δακτυλίου. Στόχος είναι οι εν λόγω άδειες να μειωθούν τουλάχιστον στο μισό, ενώ αναθεωρείται προς το αυστηρότερο, το πλαίσιο φορτοεκφορτώσεων.
Για την ώρα τα όρια του Δακτυλίου είναι τα εξής:
Ο δακτύλιος μπήκε στη ζωή των Αθηναίων το 1979, ως επείγον, προσωρινό μέτρο, για λόγους εξοικονόμησης καυσίμων εξαιτίας της τότε παγκόσμιας πετρελαϊκής κρίσης. Το 1982 αποφασίστηκε να καθιερωθεί ως μόνιμο μέτρο «για λόγους κυκλοφοριακής αποσυμφόρησης και καταπολέμησης του νέφους».
Μέχρι πρότινος τα όρια του Μικρού Δακτυλίου ορίζονται από τις παρακάτω οδούς και λεωφόρους: Λ. Αλεξάνδρας – Ζαχάρωφ- Λ. Μεσογείων – Φειδιππίδου – Μιχαλακοπούλου – Σπ. Μερκούρη – Βρυάξιδος – Υμηττού – Ηλ. Ηλιού – Αμβρ. Φραντζή – Λ. Ανδρ. Συγγρού – Χαμοστέρνας – Πειραιώς – Ιερά Οδός – Λ. Κωνσταντινουπόλεως – Αχιλλέως – Πλ. Καραϊσκάκη – Καρόλου – Μάρνη – 28ης Οκτωβρίου (Πατησίων) – Λ. Αλεξάνδρας.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις