Οι απολύτως υπαρκτές τετράτροχες περιπέτειες της Foxconn
Ο βασικός προμηθευτής της Apple αποκαλύπτει τα αυτοκινητιστικά του σχέδια, δίνοντας στη δημοσιότητα τρία ψηφιακά σκίτσα που αποτυπώνουν ένα SUV, μια μπερλίνα και ένα ηλεκτρικό λεωφορείο υπό την μορφή concept car
- Οι πριγκίπισσες της Disney κινδυνεύουν σύμφωνα με ένα νέο σατιρικό επιστημονικό άρθρο
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
Άνοιγμα στην αυτοκίνηση επιχειρεί η ταϊβανέζικη εταιρεία που έχει συνδέσει περισσότερο το όνομά της με την παραγωγή του Apple iPhone, παρουσιάζοντας τρία πρωτότυπα μοντέλα και ταυτόχρονα λανσάροντας μια νέα φίρμα ονόματι Foxtron η οποία θα αναλάβει την υλοποίηση των αυτοκινητιστικών της σχεδίων.
Τα τρία πρωτότυπα μοντέλα, ένα SUV, ένα τετράθυρο μοντέλο και λεωφορείο φέρουν τις ονομασίες Model C, Model E και Model T αντιστοίχως, και είναι στο σύνολο τους αμιγώς ηλεκτροκίνητα. Τα δύο πρώτα, αναλαμβάνουν να συστήσουν επίσης την ανοιχτή πλατφόρμα Hon Hai η οποία σύμφωνα με τις διευκρινίσεις που δίνει η φίρμα από την Ταϊβάν, είναι ιδιαιτέρως ευέλικτη και μπορεί να φιλοξενήσει ευρεία γκάμα αμαξωμάτων από τετράθυρα μοντέλα και MPV έως SUV και σπορ GT.
H αρχιτεκτονική αποτελεί καρπό εξέλιξης της συνέργειας μεταξύ εταιρειών ηλεκτρονικών και αυτοκινητοβιομηχανιών. Αν και η Foxtron απέφυγε να ονομάσει τους συνεργάτες της σε αυτό το project είναι γνωστό ότι η εταιρεία έχει συμφωνίες, μεταξύ άλλων, με τον όμιλο Stellantis, την Rivian και την Geely η οποία έχει την ιδιοκτησία της Volvo και της Polestar.
Εκτός από την ευελιξία σε επίπεδο αμαξωμάτων η οποία μπορεί να καταστήσει την συγκεκριμένη αρχιτεκτονική αξιοποιήσιμη για αυτοκίνητα κατηγορίας Β έως και Ε, η Foxtron τονίζει ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει την ίδια πολλαπλότητα σε όρους κινητήριων συνόλων και μπαταριών, προσφέροντας ισχύ από 136 έως 860 ίππων και αυτονομία από 300 έως 800 χλμ.
Σε ό,τι αφορά τα πρωτότυπα μοντέλα που μόλις παρουσίασε, το Model C αποτελεί ένα SUV με μήκος 4,46 μέτρων το οποίο εφοδιάζεται από ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων και μπαταρία 58 kWh προσφέροντας αυτονομία 700 χλμ. η οποία να σημειωθεί ωστόσο ότι έχει μετρηθεί με βάση τα πιο «χαλαρά» σε σχέση με τα ευρωπαϊκά πρωτόκολλα μετρήσεων.
Το τετράθυρο Model Ε διαθέτει ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ, ένα για κάθε άξονα, με ισχύ 203 ίππων μπροστά και 538 ίππων πίσω, καθιστώντας δυνατή την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα. Το σύνολο τροφοδοτεί μια μπαταρία 96 kWh η οποία υπόσχεται αυτονομία 750 χλμ.
Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από την επιβλητική του ισχύ το Model E διαθέτει και ψηφιακές καινοτομίες όπως σύστημα εισόδου μέσω της τεχνολογίας αναγνώρισης βιομετρικών χαρακτηριστικών αλλά και σύστημα πλήρους αυτόνομης οδήγησης. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι τη σχεδίαση του συνυπογράφει ο οίκος Pininfarina τα διακριτικά του οποίου παρεπιδημούν στα φτερά του.
Τέλος, σε ό,τι αφορά το ηλεκτρικό λεωφορείο, σύμφωνα με το όραμα της Foxtron, θα τεθεί σε κυκλοφορία ήδη από την επόμενη χρονιά σε συνεργασία με τις δημόσιες αρχές μεταφορών της Ταϊβάν. Προσφέρει αυτονομία 320 χλμ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο πρόεδρος της εταιρείας, Young Liu, δήλωσε ότι η νέα κατεύθυνση στις δραστηριότητες της φίρμας δεν αποκλείεται να επεκταθεί και σε ευρωπαϊκό έδαφος με την δημιουργία ενός εργοστασίου παραγωγής. Βέβαια μένει να αποδειχθεί αν θα πρόκειται για ένα εργοστάσιο παραγωγής αυτοκινήτων με τα σήματα της Foxtron ή εξαρτημάτων με προορισμό την ευρωπαϊκή και μη αυτοκινητοβιομηχανία.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις