Βουλή – Συναγερμός για το εσωτερικό του κτιρίου – Εντοπίστηκαν 10 ρηγματώσεις
Δεν είναι η πρώτη φορά που το μεγαλύτερο νεοκλασικό της πρωτεύουσας πέφτει θύμα έντονων καιρικών φαινομένων.
- Ο αντίπαλος της Starlink του Έλον Μάσκ έχει ευρωπαϊκή σφραγίδα
- Με τι δεν είναι ικανοποιημένοι οι εργαζόμενοι - Και δεν είναι ο μισθός η μεγαλύτερη ανησυχία τους
- Το ύστατο μήνυμα του Κώστα Χαρδαβέλλα στους θεατές του: Μέσα μας υπάρχει μία βόμβα χιλίων μεγατόνων, η ψυχή
- ΣΥΡΙΖΑ: Τα νέα μέλη του Εκτελεστικού Γραφείου και οι χρεώσεις στην Πολιτική Γραμματεία
Συναγερμός έχει σημάνει για το κτίριο της Βουλής καθώς έχουν εντοπιστεί 10 ρηγματώσεις στο εσωτερικό του οι οποίες όμως δεν προέρχονται από την πρόσφατη κακοκαιρία αλλά προϋπήρχαν.
Μάλιστα, κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας «Μπάλλος» μπήκε νερό στο περιστύλιο και ένα κομμάτι από μάρμαρο 150 ετών στον εξωτερικό χώρο έπεσε στο έδαφος.
Ενόψει της νέας κακοκαιρίας για την οποία προειδοποιούν οι μετεωρολόγοι, ο ομότιμος καθηγητής Παναγιώτης Καρύδης επισημαίνει στην εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ» τα σημεία που ίσως αποτελέσουν την αχίλλειο πτέρνα του κτιρίου της Βουλής.
Τα προβλήματα στο κτίριο της Βουλής – Τι αναφέρει καθηγητής
«Γνωρίζω πολύ καλά το κτίριο της Βουλής, έχει πολλές προσθήκες και τροποποιήσεις. Προς 15ετίας, είχαμε κάνει μια λεπτομερή μελέτη, την οποία μας ανέθεσε η Ελληνική Βουλή, με τη βοήθεια ξένων ειδικών και είδαμε τα διάφορα προβλήματα. Ένα εξ αυτών είναι ότι υπάρχουν διάφορες ρηγματώσεις που επειδή εσωτερικά έχουν τοιχογραφίες μεγάλης αξίας είναι δύσκολο να επισκευαστούν» επισημαίνει ο καθηγητής και προσθέτει:
«Το δεύτερο είναι ότι πολλά σημαντικά προβλήματα δημιουργήθηκαν από τις εκσκαφές στο υπόγειο πάρκινγκ. Έχουμε παρατηρήσει και έντονες δονήσεις καθώς κυκλοφορούν τα αυτοκίνητα από κάτω, οι οποίες μπορεί να δημιουργήσουν κάποια προβλήματα. Είναι θέμα κόπωσης υλικών, όταν κουνάει συνέχεια μπορεί να προκληθεί τελικά και πρόβλημα. Ένα άλλο θέμα που παρατηρήσαμε είναι ότι μπροστά στην κεντρική είσοδο-τη «φάτσα»- και πάνω από τον Άγνωστο Στρατιώτη, στις κεντρικές σκάλες, υπάρχει στο έδαφος ρωγμή. Αυτή μπορεί να οφείλεται και στα έργα για την υπογειοποίηση του πάρκινγκ».
«Επίσης, πρόβλημα μπορεί να δημιουργηθεί στις παρυφές της εκσκαφής, καθώς όταν σκάβουμε, μετά χρειάζεται να μπαζώσουμε το κομμάτι που δεν έχουμε χτίσει. Το μπάζωμα κάθεται και δημιουργεί κενό, υποχώρηση. Αυτό το πρόβλημα σε συνδυασμό με τις μόνιμες δονήσεις μπορεί να εξελιχθεί με την πάροδο του χρόνου σε μεγαλύτερο πρόβλημα» αναφέρει ο ειδικός.
Σύμφωνα με τον ίδιο, τα ρήγματα που συμπίπτουν με τις τοιχογραφίες αξίας είναι γύρω στα 10, ενώ η εδαφική ρωγμή, όπως εξηγεί «βρίσκεται στο μέσον ακριβώς της σκάλας και καλύπτεται από κάποιο χοντρό, κόκκινο χαλί».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις