Squid Game – Χρυσές δουλειές για το Netflix με αύξηση συνδρομητών
Σχεδόν 4,4 εκατ. νέους συνδρομητές κατέγραψε το τρίτο τρίμηνο η πλατφόρμα με νέα αύξηση σε κέρδη και πωλήσεις κυρίως χάρη στην απρόσμενη θεαματική επιτυχία του κορεατικού σήριαλ
- Ο αντίπαλος της Starlink του Έλον Μάσκ έχει ευρωπαϊκή σφραγίδα
- Με τι δεν είναι ικανοποιημένοι οι εργαζόμενοι - Και δεν είναι ο μισθός η μεγαλύτερη ανησυχία τους
- Το ύστατο μήνυμα του Κώστα Χαρδαβέλλα στους θεατές του: Μέσα μας υπάρχει μία βόμβα χιλίων μεγατόνων, η ψυχή
- ΣΥΡΙΖΑ: Τα νέα μέλη του Εκτελεστικού Γραφείου και οι χρεώσεις στην Πολιτική Γραμματεία
Χρυσές δουλειές κάνει το Netflix χάρη στην απρόσμενη τεράστια επιτυχία του κορεατικού δυστοπικού θρίλερ «Squid Game» με αποτέλεσμα να καταφέρει να προσελκύσει μεγαλύτερο από τον αναμενόμενο αριθμό νέων συνδρομητών για το τρίτο τρίμηνο. Η είδηση έχει ήδη οδηγήσει άλμα την μετοχή της εταιρείας.
Πραγματικά, μετά από ένα απογοητευτικό πρώτο εξάμηνο, όπου ο ρυθμός προσέλκυσης νέων συνδρομητών υπέστη καθίζηση μετά την περσινή ανοδική χρονιά, το Squid Game έδωσε νέες… ανάσες στην πλατφόρμα αποτελώντας το κλειδί της επιτυχίας πίσω από τους 4,38 εκατ. νέους συνδρομητές που προστέθηκαν το διάστημα Ιουλίου-Σεπτεμβρίου. Είναι χαρακτηριστικό πως οι αναλυτές ανέμεναν στην καλύτερη περίπτωση γύρω στους 3,86 εκατ. νέους συνδρομητές.
O συνολικός αριθμός των συνδρομητών του Netflix ανέβηκε έτσι στα 213,6 εκατ. παγκοσμίως. Αν και σε ΗΠΑ και Καναδά προσέλκυσε μόλις 70.000 νέους χρήστες, γεγονός ενδεικτικό της έντονης πίεσης που δέχεται από τις υπόλοιπες αμερικανικές πλατφόρμες όπως το Disney+, το Hulu και το HBO Max.
Κερδοφόρο τρίμηνο
Για το τρίτο τρίμηνο τα καθαρά κέρδη της εταιρείας αυξήθηκαν στα 1,45 δισ. δολάρια (ή 3,19 δολάρια ανά μετοχή) σημειώνοντας αύξηση κατά 83,4% σε ετήσια βάση. Τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 16% στα 7,5 δισ. δολάρια. Η δε, μετοχή της μετά και το νέο άλμα αριθμεί κέρδη της τάξεως του 22% για τη φετινή χρονιά.
Κορεατική συνταγή επιτυχίας
Το Squid Game έκανε πρεμιέρα στις 17 Σεπτεμβρίου και εξέπληξε τους πάντες, καθώς κατάφερε να εξελιχτεί στο πιο δημοφιλές σήριαλ της πλατφόρμας, το πρώτο που «έσπασε» το όριο των 100 εκατ. θεατών ήδη από τον πρώτο μήνα κυκλοφορίας του και να γίνει το νούμερο ένα σε συνολικά 94 χώρες. Η απόδοση του δε, σε οικονομικούς όρους είναι εξίσου εντυπωσιακή, αν λάβουμε υπόψη πως αναμένεται να αποφέρει περίπου 40 φορές τα 21,4 εκατ. δολάρια που πλήρωσε το Netflix στην κορεατική εταιρεία παραγωγής.
Με το ρυθμό αυτό, το Netflix υπολογίζει πως ο αντίκτυπος της σειράς θα επηρεάσει θετικά τις επιδόσεις του και το τέταρτο τρίμηνο με αποτέλεσμα η χρονιά να αναμένεται να κλείσει με συνολικά 8,5 εκατ. νέους πελάτες για την πλατφόρμα, σε σχέση με τους 8,33 εκατ. που ανέμεναν οι αναλυτές. Χωρίς δε, να υπολογίζεται και ο αντίκτυπος από τις νέες πρεμιέρες που ετοιμάζει η πλατφόρμα, όπως η δεύτερη σεζόν του «The Witcher».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις