Toyοta και Tamiya δημιουργούν μια μικρογραφία του Mirai
Η Toyota συμπράττει με την εταιρεία κατασκευής τηλεκατευθυνόμενων παιχνιδιών Tamiya κατασκευάζοντας μια υπό κλίμακα, απολύτως λειτουργική και υδρογονοκίνητη εκδοχή του Mirai με στόχο μια εκπαιδευτική όσο και διασκεδαστική ξενάγηση στα πλεονεκτήματα της υδρογονοκίνησης
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Θα έλεγε κανείς ότι μια από τις βασικές εργασίες των μηχανικών που δραστηριοποιούνται στην εξέλιξη αυτοκινήτων είναι να δημιουργούν τεχνολογικές εφαρμογές που να εκτελούν συγκεκριμένες λειτουργίες, αποσκοπώντας στην μέγιστη δυνατή ισορροπία μεταξύ του επιθυμητού αποτελέσματος, του βάρους και του μεγέθους της εκάστοτε εφαρμογής που… εξίσου συνήθως υπόκειται σε χιλιάδες προδιαγραφές ασφαλείας.
Ενίοτε όμως ασχολούνται και με λιγότερο χρησιμοθηρικά και περισσότερο διασκεδαστικά projects όπως η συγκεκριμένη μετατροπή του Mirai σε ένα υπό κλίμακα τηλεκατευθυνόμενο το οποίο μιμείται μέχρι… κεραίας τις προδιαγραφές του αρχέτυπου και είναι εξίσου υδρογονοκίνητο.
Το mini Mirai έχει κατασκευαστεί σε κλίμακα 1:10 και φέρει την υπογραφή της Toyota. Όπως αντιλαμβάνεται κανείς ακριβώς εξαιτίας του τελευταίου, η τεχνολογία που το εφοδιάζει είναι ακριβώς η ίδια, εν προκειμένω ένα σύστημα κυψελών καυσίμου σε μικρογραφία το οποίο τροφοδοτείται από συμπιεσμένο υδρογόνο και μπορεί να παράγει watts ηλεκτρικής ενέργειας, δίνοντας ζωή στο ηλεκτρικό μοτέρ.
Η αξιοποίηση του υδρογόνου ως καυσίμου συνεπάγεται ότι το τηλεκατευθυνόμενο Mirai προσφέρει τη δυπλάσια αυτονομία σε σχέση με ένα συμβατικό τετράτροχο του είδους του το οποίο κινείται με μπαταρίες. Παράλληλα, προσφέρει τα ίδια πλεονεκτήματα με το κανονικό Mirai, καθώς το υδρογόνο είναι αποθηκευμένο σε δύο αποσπώμενες δεξαμενές που μπορούν να ξαναγεμίσουν εξαιρετικά γρήγορα ενώ όπως ακριβώς ισχύει και στην πραγματικότητα οι μοναδικές εκπομπές του τηλεκατευθυνόμενου είναι το νερό, άρα αποφύγετε την χρήση του… σε φρεσκοφουγγαρισμένες επιφάνειες.
Την σμίκρυνση της τεχνολογίας της Toyota ανέλαβε η βρετανική Bramble Energy η οποία ειδικεύεται σε εφαρμογές υδρογόνου ενώ το κινητήριο σύνολο προσαρμόστηκε στο δημοφιλές πλαίσιο της Tamiya TT-02 το οποίο χρησιμοποιείται σε πολλά αγωνιστικά τηλεκατευθυνόμενα της ιαπωνικής φίρμας.
Ο λόγος που η Toyota έδωσε την έγκρισή της είναι να παρουσιάσει τα πλεονεκτήματα του υδρογόνου με έναν διασκεδαστικό τρόπο καθώς όπως δήλωσε εκπρόσωπος της φίρμας στη Βρετανία για τον τομέα των εναλλακτικών καυσίμων «τα αυτοκίνητα είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου για την Toyota σε ό,τι αφορά την πρόοδο προς μια κοινωνία υδρογόνου».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις