Victoria’s Secret – H αναγέννηση του διάσημου brand
To 2020, στον απόηχο του σκανδάλου Έπσταϊν, το 55% της Victoria’s Secret πουλήθηκε από την ιδιοκτήτρια l.brands στην Sycamore Partners έναντι 525 εκατομμυρίων δολαρίων.
Πως το διάσημο brand σέξυ εσωρούχων Victoria’s Secret κόντεψε να φτάσει λίγο πριν την κατάρρευση μέσα στον κυκεώνα των κοινωνικών αλλαγών, του metoo, των νέων κοινωνικών αιτημάτων για την αποσεξουαλικοποίηση του γυναικείου σώματος, για πιο προσιτή μόδα.
H φίρμα κατέρρευσε αλλά δεν εξαφανίστηκε. Άλλαξε και τώρα πλέον, επιχειρεί να χτίσει μια νέα σχέση με τις γυναίκες καταναλώτριες, μια σχέση που, όπως διατείνονται τα νέα στελέχη του marketing της εταιρείας -όλες γυναίκες, δε θα βασίζεται στη σεξουαλικοποίηση του γυναίκειου σώματος.
- Μπάιντεν: Η οικογένειά του τον προτρέπει να μην αποσύρει την υποψηφιότητά του
- Ο άνθρωπος με τα 1000 παιδιά – Πώς ένας δωρητής σπέρματος εξαπάτησε γονείς σε όλο τον κόσμο
- ΚΚΕ για φωτιές: Προκλητικός ο Μητσοτάκης – Να πάρει εδώ και τώρα μέτρα
- Ενέκρινε τον «Προσωπικό Αριθμό» το ΣτΕ
- Το μήνυμα του Σπανούλη για το Προολυμπιακό τουρνουά (vid)
- Τανάγρα: Πώς και γιατί η πιλότος του Mirage 2000-5 εγκατάλειψε το μαχητικό όταν προσγειώθηκε