Victoria’s Secret – H αναγέννηση του διάσημου brand
To 2020, στον απόηχο του σκανδάλου Έπσταϊν, το 55% της Victoria’s Secret πουλήθηκε από την ιδιοκτήτρια l.brands στην Sycamore Partners έναντι 525 εκατομμυρίων δολαρίων.
Πως το διάσημο brand σέξυ εσωρούχων Victoria’s Secret κόντεψε να φτάσει λίγο πριν την κατάρρευση μέσα στον κυκεώνα των κοινωνικών αλλαγών, του metoo, των νέων κοινωνικών αιτημάτων για την αποσεξουαλικοποίηση του γυναικείου σώματος, για πιο προσιτή μόδα.
H φίρμα κατέρρευσε αλλά δεν εξαφανίστηκε. Άλλαξε και τώρα πλέον, επιχειρεί να χτίσει μια νέα σχέση με τις γυναίκες καταναλώτριες, μια σχέση που, όπως διατείνονται τα νέα στελέχη του marketing της εταιρείας -όλες γυναίκες, δε θα βασίζεται στη σεξουαλικοποίηση του γυναίκειου σώματος.
- Κεφάλι παίρνουν οι μικρές βιοτεχνολογικές φαρμακευτικές με εγκρίσεις θεραπειών στις ΗΠΑ
- Κυβέρνηση: Ψάχνουν αντίδοτα σε επτά ανοιχτές πληγές
- «Flight Risk»: Ο Μελ Γκίμπσον επιστρέφει σχεδόν μετά από μια δεκαετία στη θέση του σκηνοθέτη
- Κόβεται το σεξ; Τι να κάνεις για να αυξήσεις τη διάθεσή σου
- Καμπανάκι οικονομολόγων για ΕΕ: Βάλτε τάξη στα του οίκου σας ή ετοιμαστείτε για «συνεχή παρακμή»
- Επενδυτικό κενό και χαμηλή παραγωγικότητα τα «αγκάθια» για την ελληνική οικονομία