Victoria’s Secret – H αναγέννηση του διάσημου brand
To 2020, στον απόηχο του σκανδάλου Έπσταϊν, το 55% της Victoria’s Secret πουλήθηκε από την ιδιοκτήτρια l.brands στην Sycamore Partners έναντι 525 εκατομμυρίων δολαρίων.
Πως το διάσημο brand σέξυ εσωρούχων Victoria’s Secret κόντεψε να φτάσει λίγο πριν την κατάρρευση μέσα στον κυκεώνα των κοινωνικών αλλαγών, του metoo, των νέων κοινωνικών αιτημάτων για την αποσεξουαλικοποίηση του γυναικείου σώματος, για πιο προσιτή μόδα.
H φίρμα κατέρρευσε αλλά δεν εξαφανίστηκε. Άλλαξε και τώρα πλέον, επιχειρεί να χτίσει μια νέα σχέση με τις γυναίκες καταναλώτριες, μια σχέση που, όπως διατείνονται τα νέα στελέχη του marketing της εταιρείας -όλες γυναίκες, δε θα βασίζεται στη σεξουαλικοποίηση του γυναίκειου σώματος.
- Λακωνία: Νεκρός ανασύρθηκε άνδρας από κτίριο στο οποίο ξέσπασε φωτιά
- Emily in Paris: Ο Γκάμπριελ τελικά και στην 5η σεζόν μετά την «ωμή» κριτική του
- Τζον Κένεντι: Το «πορτρέτο» του από τον εμβληματικό Λέοντα Καραπαναγιώτη
- Φοροδιαφυγή: Έρχεται σοκ και ΔΕΟΣ – Η νέα ομάδα για δύσκολες αποστολές
- Σπανούλης: «Την Κυριακή τους περιμένω όλους δίπλα στην Εθνική»
- Αμαλιάδα: Στα κρατητήρια η Ειρήνη Μουρτζούκου – «Αντιστάθηκε στη σύλληψή της»