Τα μουσεία της Βιέννης απέκτησαν λογαριασμό Only Fans!
Tα μουσεία της Βιέννης βρήκαν έναν έξυπνο τρόπο να παρακάμψουν την λογοκρισία των social media!
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
- Ο Τραμπ διορίζει τον παραγωγό του «Apprentice», ως ειδικό απεσταλμένο στη Μεγάλη Βρετανία
Ούτε τα έργα τέχνης του μουσείου της Βιέννης δε ξέφυγαν από την λογοκρισία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τα γυμνά σώματα.
Οι πλατφόρμες του Facebook και του Instagram «κατέβαζαν» πίνακες και γλυπτά των μουσείων της Βιέννης, επειδή κάποια απ’ αυτά απεικόνιζαν γυμνά σώματα ή μέρος γυμνών σωμάτων, με τη δικαιολογία ότι το περιεχόμενό τους είναι ακατάλληλο.
Τα παραδείγματα είναι δυστυχώς πολλά, και δείχνουν ότι ούτε η τέχνη ξεφεύγει από την σεμνοτυφία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Τον Ιούλιο του 2021, ανεστάλη, και στη συνέχεια αποκλείστηκε εντελώς, ο λογαριασμός TikTok του μουσείου Albertina για την προβολή έργων του Ιάπωνα φωτογράφου Nobuyoshi Araki, επειδή κάποια έδειχναν ένα σκοτεινό γυναικείο στήθος.
Το 2018 το Facebook κατέβασε από την σελίδα του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας το άγαλμα της Αφροδίτης του Βίλλεντορφ, ηλικίας 25.000 ετών, επειδή έκρινε ότι αποτελεί πορνογραφικό υλικό, ενώ το 2018 οι ρυθμιστικές αρχές των διαφημίσεων στη Γερμανία, στο Ηνωμένο Βασίλειο και στις ΗΠΑ αρνήθηκαν να παρουσιάσουν την συλλογή γυμνών του Egon Schiele σε μια τουριστική εκστρατεία της πόλης από το Μουσείο Leopold.
Επειδή όμως η προώθηση των έργων τέχνης μέσω των social media είναι κομβικής σημασίας για τα μουσεία της Βιέννης, οι υπεύθυνοι του οργανισμού τουρισμού της πόλης αποφάσισαν να δημιουργήσουν λογαριασμούς σε μια άλλη πλατφόρμα.
Στην πλατφόρμα Only Fans.
«Είναι σχεδόν αδύνατη η χρήση των γυμνών έργων τέχνης σε οποιοδήποτε διαφημιστικό υλικό», δήλωσε η Helena Hartlauer, εκπρόσωπος του τουριστικού συμβουλίου της Βιέννης. «Φυσικά μπορεί κάποιος να εργαστεί χωρίς αυτά, αλλά αυτά τα έργα τέχνης είναι ζωτικής σημασίας και σημαντικά για τη Βιέννη. Εάν δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε ένα εργαλείο επικοινωνίας τόσο ισχυρό όσο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι άδικο και απογοητευτικό. Γι’ αυτό σκεφτήκαμε το OnlyFans: επιτέλους, έναν τρόπο να δείξουμε αυτές τις δημιουργίες».
Σε μια προσπάθεια αναβάθμισης της τουριστικής κίνησης της Βιέννης, η οποία μειώθηκε τρομερά την προηγούμενη χρονιά εξαιτίας της πανδημίας, οι αρχές αποφάσισαν να δίνουν μια κάρτα μέλους της πόλης ή ένα εισιτήριο εισόδου για τα μουσεία σε όσους γίνουν συνδρομητές στον OnlyFans λογαριασμό των μουσείων της Βιέννης.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις