Hyundai Ioniq6: Ηλεκτρικά εξάσφαιρα
H κορεατική φίρμα ετοιμάζει ήδη το επόμενο μοντέλο που θα ενταχθεί στο ηλεκτρικό sub-brand Ioniq με το διακριτικό 6 και την αδιαμφισβήτητη γοητεία που αποπνέει ένα τετράθυρο-coupe αμάξωμα
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Σύντομα η Hyundai θα προσθέσει στην νεοσύστατη αμιγώς ηλεκτρική γκάμα της με τα διακριτικά Ioniq ένα ακόμα μοντέλο με την μορφή ενός κομψού τετράθυρου coupe το οποίο θα αντλήσει τα αισθητικά του χαρακτηριστικά από το επιβλητικό Prophecy Concept που η φίρμα είχε παρουσιάσει την περσινή χρονιά.
Σε ό,τι αφορά τον χρονικό ορίζοντα, η αποκάλυψη του Ioniq6 τοποθετείται στα μέσα του 2022 και σύμφωνα με τις συστάσεις, το νέο μοντέλο θα αποτελέσει το ηλεκτροκίνητο με την μεγαλύτερη αυτονομία που έχει προσφέρει ποτέ η Hyundai χάρη στην συνεχή εξέλιξη της πλατφόρμας E-GMP των 800 Volt η οποία αξιοποιείται από τις φίρμες του κορεατικού ομίλου.
Ήδη κάποιες κατασκοπικές λήψεις από τις δοκιμές εξέλιξης του μοντέλου έχουν δει το φως της δημοσιότητας, ωστόσο, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες η Hyundai επέλεξε να μεταθέσει την πρεμιέρα του μοντέλου στις αρχές του β΄εξαμήνου του 2022 προκειμένου ακριβώς να του εξασφαλίσει μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία.
Υπό αυτό σκεπτικό, η κορεατική φίρμα φέρεται να έχει αυξήσει ελαφρώς το μήκος του αμαξώματος αλλάζοντας παράλληλα ελαφρώς και την χάραξη της οροφής προς όφελος της μέγιστης αεροδυναμικής απόδοσης, αλλά και των προβόλων.
Εκτός από τις αναλογίες και τις λοιπές τεχνολογικές διατυπώσεις που αφορούν τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα, την γενναιόδωρη αυτονομία του Ioniq6 θα αναλάβει να εξασφαλίσει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 77,4 kWh, όπως αυτή που εφοδιάζει ήδη το ομογάλακτο KIA EV6. Να σημειωθεί ότι στην περίπτωση του Ioniq5, του crossover που ανέλαβε τις συστάσεις για την ηλεκτρική γκάμα αξιοποιείται μπαταρία απόδοσης 73 KWh.
Μπορεί η συγκεκριμένη διαφορά ανάμεσα στις μπαταρίες του Ioniq5 και 6 να είναι μικρή στα χαρτιά ωστόσο με δεδομένη την αεροδυναμική του δεύτερου, η συνολική αυτονομία αναμένεται να ξεπεράσει τα 500 χλμ. Σε ό,τι αφορά το κινητήριο σύνολο, το Ioniq6 θα περιλάβει δεδομένα στις επιλογές του τη διάταξη με τα δύο μοτέρ συνδυαστικής ισχύος 306 ίππων χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι δεν θα υπάρξουν και εκδόσεις μικρότερης ισχύος με ένα ηλεκτρικό μοτέρ.
Εκτός από τις επιρροές του Prophecy στις εξωτερικές επιφάνειες του Ioniq6, το νέο μοντέλο αναμένεται να υιοθετήσει και ένα ανάλογο εσωτερικό, ενσωματώνοντας ένα αντίστοιχης διάταξης δίδυμο οθονών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment ενώ χαμηλότερα θα παρεπιδημεί μια κεντρική κονσόλα που θα φιλοξενεί χειριστήρια αφής και τους απαραίτητους αποθηκευτικούς χώρους.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις