Mercedes-AMG EQE: Πολλαπλασιαστής ισχύος
H ισχυρότερη παραλλαγή της της EQE Sedan εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης καθώς προετοιμάζεται να αποτελέσει το δεύτερο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο επιδόσεων της γκάμας με την υπογραφή AMG
Φωτογραφίες: Automedia
Χωρίς να χάσει χρόνο μετά την πρεμιέρα της της EQE Sedan στην έκθεση του Μονάχου τον περασμένο Σεπτέμβριο, η γερμανική φίρμα συνεχίζει την πληθωρική λογική ως προς τις ηλεκτροκίνητες προτάσεις της, ετοιμάζοντας ήδη την πανίσχυρη AMG EQE η οποία θα τεθεί επικεφαλής της γκάμας του ηλεκτρικού alter ego της E-Class.
Aν και προς το παρόν δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες ως προς τις προδιαγραφές της, να σημειωθεί ότι η Mercedes έχει ήδη κατοχυρώσει τις ονομασίες EQE 46, 53 και 63 οι οποίες θα αναλάβουν να σηματοδοτήσουν ισάριθμες εκδόσεις τόσο της τετράθυρης EQE όσο και της EQE SUV η οποία βρίσκεται επίσης υπό εξέλιξη και αναμένεται το 2022.
Με δεδομένη τη «νεότητα» του μοντέλου όσο και τον παράγοντα ηλεκτροκίνηση, είναι ακατόρθωτο να συναγάγει κανείς την ακριβή ισχύ των παραπάνω εκδόσεων μιας και δεν υπάρχει… δεδικασμένο. Μοναδική ένδειξη ως προς την κατεύθυνση των μεγεθών αποτελεί η πρόσφατη AMG EQS 53 το κινητήριο σύνολο της οποίας αναμένεται να περάσει και στην EQE αν και σε μια υποδεέστερη διαμόρφωση ισχύος στα μέτρα του μεσαίου ηλεκτρικού μοντέλου της γερμανικής φίρμας.
Να σημειωθεί ωστόσο ότι η AMG EQS 53 επωφελείται από ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ, διάταξη που αναμένεται να επιβιώσει και στην αντίστοιχη έκδοση της AMG EQE προσφέροντας συνδυαστική ισχύ έως και 761 ίππων και 1.020 Nm ροπής.
Αν και τα παραπάνω μεγέθη θα είναι δεδομένα μικρότερα στην περίπτωση της AMG EQE και για την ακρίβεια σύμφωνα με πληροφορίες θα κινηθούν κοντά στους 500 ίππους το μικρότερο μέγεθος και βάρος προδιαγράφουν καταιγιστικές επιδόσεις οι οποίες θα συνοψίζονται σε χρόνους επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα μικρότερους των 4,0 δευτερολέπτων.
Βέβαια, η πλεονάζουσα ισχύ αναμένεται να έχει ορισμένες επιπτώσεις στα μεγέθη αυτονομίας τα οποία στην ήδη γνωστή έκδοση της «απλής» EQE με τα διακριτικά 350 φτάνουν έως και τα 660 χλμ.
Όπως και να έχει με τα μεγέθη και με βάση τις εικόνες από τα πεδία δοκιμών η AMG EQE θα είναι αναβαθμισμένη και σχεδιαστικά διαθέτοντας πιο επιθετικά σχεδιασμένους προφυλακτήρες και κατώτερα πλευρικά τμήματα καθώς και ένα νέο αεροδυναμικό διαχύτη ο οποίος συνδυάζεται με ένα διακριτικό spoiler στην κορυφή της πέμπτης πόρτας.
Πίσω από τους μεγαλύτερους τροχούς διακρίνεται επίσης ένα ικανότερο σύστημα πέδησης με διάτρητα δισκόφρενα ενώ δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία αερανάρτησης και του συστήματος αυτόματης ρύθμισής τους μέσω του Mercedes-ΑΜG Ride Control+ καθώς και ανασχεδιασμένων στοιχείων στα υποπλαίσια και στις βάσεις στήριξης των ηλεκτρικών μοτέρ.
Αν και δεν υπάρχουν φωτογραφικά τεκμήρια από το εσωτερικό της, η εικόνα δεν θα απέχει πολύ από την EQS με στοιχεία όπως τα σπορ καθίσματα, τα διακριτικά της AMG και τα ανάλογα γραφικά στην Hyperscreen να δίνουν τον αθλητικό τόνο.
- Αμερικανός αναλυτής: «Ουκρανική προπαγάνδα ο ρωσικός διηπειρωτικός βαλλιστικός πύραυλος!»
- Σαμποτάζ στη Βαλτική: Ενδείξεις για κινεζική εμπλοκή
- Target: Η μεγαλύτερη απώλεια κερδών σε δύο χρόνια για την αλυσίδα εκπτωτικών πολυκαταστημάτων – Τι έφταιξε
- Μάντσεστερ Σίτι: Ανανέωσε ο Γκουαρντιόλα μέχρι το 2027 (pics+vid)
- Ένας ακόμα εκλεκτός του Τραμπ κατηγορούμενος για σεξουαλικό έκλημα – Νέα στοιχεία για τον Πιτ Χέγκσεθ
- Καυστική, συγκινητική, αληθινή πολιτική σάτιρα το «μυστικό συστατικό» του Αλ Τσαντίρι Νιουζ