To Renault 4L γιορτάζει τα 60ά του γενέθλια με ένα concept
Η γαλλική φίρμα ένωσε τις δυνάμεις της με τον σχεδιαστή Mathieu Lehanneur δημιουργώντας μια one-off σχεδόν διάφανη εκδοχή του θρυλικού μοντέλου
- Μεθοδεύσεις και προσπάθειες επηρεασμού των ιατροδικαστών στο συγκλονιστικό θρίλερ της Αμαλιάδας
- Πόσο θα κοστίσει στην τσέπη των Ελλήνων αν ενεργοποιηθεί η «βόμβα» Τραμπ για 5% του ΑΕΠ σε αμυντικές δαπάνες
- ΕΛ.ΑΣ: Κρούει τον κώδωνα του κινδύνου εν όψει επιδείνωσης των καιρικών συνθηκών
- Νέο αντιμονοπωλιακό πλήγμα για τη Google – Στο στόχαστρο των ιαπωνικών αρχών
Φέτος ένα από τα πλέον δημοφιλή και μακροβιότερα μοντέλα της Renault συμπληρώνει τα 60 και πριν η γαλλική φίρμα ασχοληθεί με την αναβίωσή του ως ηλεκτρικού crossover με σύγχρονα στοιχεία σε μια διαδικασία ανάλογη αυτής που θα ακολουθήσει και το Renault 5, το 4L αποκτά μια επετειακή πρωτότυπη ηλεκτρική εκδοχή με την υπογραφή του Mathieu Lehanneur με παράδοξη έμπνευση τις σουίτες των ξενοδοχείων.
Το Renault Suite No 4 όπως ονομάζεται το πρωτότυπο, έχει ακριβώς το ίδιο μέγεθος με την πρακτικότερη εκδοχή του ιστορικού μοντέλου. Η προφανής διαφορά έγκειται στον πλήρη ανασχεδιασμό του πίσω τμήματος το οποίο αντικαθίσταται από μία κάψουλα από πολυανθρακικό πολυμερές. Το επίπεδο εσωτερικό του πίσω τμήματος επενδύεται με ξύλο ενώ τα μπροστινά καθίσματα με βελούδο και chenille παραπέμποντας στην πολυτέλεια και την αισθητική των γαλλικών ξενοδοχείων.
Την θέση της οροφής καταλαμβάνουν διαφανή φωτοβολταϊκά στοιχεία που αφήνουν το φως να διαπερνά στο εσωτερικό και παράλληλα αναλαμβάνουν να αναπληρώσουν ένα μέρος της ενέργειας των μπαταριών. Την εικόνα συμπληρώνει ενός πτυσσόμενου καθίσματος που ενσωματώνεται στον πίσω προφυλακτήρα το οποίο υπόσχεται να αποτελέσει ένα στεγασμένο χώρο αναψυχής στην εξοχή συνδυαστικά και με το άνοιγμα της τρίτης θύρας.
Ειδική επεξεργασία ενέχει και η διαδικασία βαφής που έχει ολοκληρωθεί σε τρία στάδια προκειμένου το τελικό αποτέλεσμα να μην παραπέμπει σε μέταλλο αλλά σε ένα αδρανές υλικό όπως το τσιμέντο. Η γρίλια έχει αντικατασταθεί από γυαλιστερό σφυρήλατο στο χέρι αλουμίνιο ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι όλα τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο πρωτότυπο έχουν γαλλική σφραγίδα με ορισμένα από αυτά να προέρχονται από παρισινούς ακριβούς οίκους επιπλοποιίας.
Το σκεπτικό του σχεδιαστή M. Lehanneur ήταν να δημιουργήσει ένα κινητό ανοιχτό χώρο που θα επιτρέπει στον οδηγό να απολαμβάνει την μετακίνηση σε μια κάψουλα που παραπέμπει σε πολυτελές ξενοδοχείο απολαμβάνοντας παράλληλα το εξωτερικό περιβάλλον και την φύση.
«Η επιθυμία του ήταν να συνδυάσω τον κόσμο της αρχιτεκτονικής και των αυτοκινήτων με την λογική ενός open-air δωματίου ξενοδοχείου. Για την ακρίβεια με την ατμόσφαιρα που αποπνέει μια σουίτα ξενοδοχείου η οποία επιπλέον μπορεί να μετακινηθεί μπροστά στην θάλασσα, σε έναν αγρό ή να περιηγηθεί στην πόλη που ο καθένας μας ονειρεύτηκε να ζωή χωρίς τους περιορισμούς στατικότητας μιας σταθερής κατασκευής».
Η Renault δεν έχει αποκαλύψει στοιχεία για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της πρωτότυπης επετειακής έκδοσης του 4L σημειώνοντας μόνο ότι πρόκειται για αποκλειστικά ηλεκτροκίνητο.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις