Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Μαρκ Ζάκερμπεργκ – Το «μετασύμπαν» που οραματίζεται – Οι πρώτες ανακοινώσεις με «άρωμα» Ελλάδας

Μαρκ Ζάκερμπεργκ – Το «μετασύμπαν» που οραματίζεται – Οι πρώτες ανακοινώσεις με «άρωμα» Ελλάδας

Οι ανακοινώσεις του Μαρκ Ζάκερμπεργκ υπόσχονται έναν νέο ψηφιακό κόσμο που θα ξεπεράσει κατά πολύ τα όρια του σήμερα

Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ, ο CEO της Facebook ανακοίνωσε το μεγαλεπήβολο πλάνο για το μέλλον της εταιρίας του με φόντο τις διαρροές, τα σκάνδαλα και τα προβλήματα που έχουν αποτελέσει πλήγμα για την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι το όνομα της εταιρίας πλέον θα είναι META από το metaverse, δηλαδή το μετασύμπαν, ενός νέου διαδικτυακού κόσμου όπου οι χρήστες θα συνυπάρχουν και θα επικοινωνούν σε εικονικούς χώρους.

Εκεί ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ υποσχέθηκε ότι θα «μπορείτε να κάνετε σχεδόν οτιδήποτε μπορείτε να φανταστείτε – να συναντηθείτε με φίλους και οικογένεια, να εργαστείτε, να μάθετε, να παίξετε, να ψωνίσετε, να δημιουργήσετε – καθώς και να βιώσετε εντελώς νέες εμπειρίες που δεν είναι ίδιες με τον τρόπο που γνωρίζουμε τους υπολογιστές και τα τηλέφωνα σήμερα.

Θα βιώνετε αυτές τις εμπειρίες με διαφορετικές συσκευές – γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας, εικονική πραγματικότητα, και διάφορα εξαρτήματα που θα βοηθήσουν τα «ταξίδια». Αυτό δεν σημαίνει να ξοδεύετε περισσότερο χρόνο στις οθόνες, αλλά να είναι καλύτερος ο χρόνος που ήδη καταναλώνετε εκεί».

Το απόρρητο και η ασφάλεια πρέπει να ενσωματωθούν στο μετασύμπαν από την πρώτη μέρα. Αυτό θα απαιτήσει όχι μόνο νέα τεχνική εργασία — όπως η υποστήριξη κρυπτονομισμάτων και NFT στην κοινότητα — αλλά και νέες μορφές διαχείρισης. Πάνω απ ‘όλα, πρέπει να βοηθήσουμε στη δημιουργία οικοσυστημάτων, έτσι ώστε περισσότεροι άνθρωποι να έχουν μερίδιο στο μέλλον και να μπορούν να ωφεληθούν όχι μόνο ως καταναλωτές αλλά και ως δημιουργοί».

Το Facebook παραμένει

Η νέα εταιρεία συμμετοχών Meta θα περιλαμβάνει το Facebook, τη μεγαλύτερη θυγατρική του, καθώς και εφαρμογές όπως το Instagram, το WhatsApp και την εταιρεία εικονικής πραγματικότητας Oculus. O Ζάκερμπεργκ ξεκαθάρισε πως δεν πρόκειται να δεσμεύσει την παρουσία μας σαν άτομα στο «metaverse» με τους λογαριασμούς μας στα apps του. Δηλαδή δε θα είναι αναγκαία η σύνδεση του λογαριασμού μας πχ. Στο facebook για την «είσοδό» μας στις υπηρεσίες του metaverse.

Το Facebook επένδυσε 10 δισεκατομμύρια δολάρια στο έργο του metaverse το 2021, και ο ιδρυτής του δήλωσε πως θέλει να απασχολήσει πάνω από 1 δις άτομα στο metaverse.

H εταιρεία ανακοίνωσε ότι το τμήμα ψηφιακής πραγματικότητας της είχε αυξηθεί τόσο σημαντικά που πλέον θα κατατάσσει τα έσοδά της ξεχωριστά, χωρίζοντας τα προϊόντα της σε δύο κατηγορίες.

Οι δύο κατηγορίες

Αυτές οι κατηγορίες περιλαμβάνουν μια «οικογένεια εφαρμογών» συμπεριλαμβανομένων των Facebook, Instagram, Messenger και WhatsApp και τα προϊόντα «εργαστηρίων πραγματικότητας», συμπεριλαμβανομένων AR και VR, καθώς και οποιοδήποτε σχετικό υλικό.

«Άρωμα»Ελλάδας

Ο Μαρκα Ζάκερμπεργκ εξήγησε γιατί διάλεξε το όνομα ΜΕΤΑ. Όπως είπε έχει αναφορά στην ελληνική λέξη «μετα» (post στα αγγλικά), και την διάλεξε από την εποχή που ασχολούνταν με τις κλασσικές σπουδές. Όπως είπε η λέξη αυτή  συμβολίζει ότι υπάρχουν πάντα περισσότερα να οικοδομήσουμε, και υπάρχει πάντα ένα επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία. Η δική μας είναι μια ιστορία που ξεκίνησε σε έναν κοιτώνα και ξεπέρασε οτιδήποτε φανταζόμασταν. σε μια οικογένεια εφαρμογών που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι για να συνδεθούν μεταξύ τους, να βρουν τη φωνή τους και να ξεκινήσουν επιχειρήσεις, κοινότητες και κινήματα που έχουν αλλάξει τον κόσμο.

Οι επικριτές του Facebook μιλούν για ελιγμό περισπασμού

Οι επικριτές του Facebook σχολίασαν ότι η αλλαγή της ονομασίας είναι ένας ελιγμός περισπασμού, την ώρα που ο κολοσσός πλήττεται από σκάνδαλα και καταγγελίες όσον αφορά την παραπληροφόρηση, το απόρρητο των δεδομένων των χρηστών αλλά και το σεβασμό στο δικαίωμα του ανταγωνισμού. Η εταιρεία «πιστεύει ότι μια νέα μάρκα μπορεί να την βοηθήσει να αλλάξει το θέμα» συζήτησης, ανέφερε την περασμένη εβδομάδα μια μη κυβερνητική οργάνωση, το «Πραγματικό Συμβούλιο Εποπτείας του Facebook», όταν ακόμη κυκλοφορούσαν φήμες για την αλλαγή του ονόματος.

Must in

Με την Πεκς στο ΣΕΦ για το… θαύμα ο Ολυμπιακός

Μετά την ήττα (85-63) στην πρώτη «μάχη» των «32», στην έδρα της ουγγρικής ομάδας, ο Ολυμπιακός έχει δύσκολο έργο στη ρεβάνς του ΣΕΦ

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο