Ford Ranger: Αμερικανικό είδος
H «μπλε οβάλ» φίρμα ξεκινά τις διαδικασίες που θα οδηγήσουν στην διαδοχή του Ford Ranger το οποίο θα έχει μια πιο σύγχρονη εμφάνιση και θα βασιστεί σε μια νέα αρχιτεκτονική που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την VW
- «Ειρωνικός, σαρκαστικός, λες και έχει κάνει κατόρθωμα» - Σοκάρουν οι περιγραφές για τον αστυνομικό της Βουλής
- «Πνιγμός στα 30.000 πόδια» - Αεροπλάνο άρχισε να πλημμυρίζει εν ώρα πτήσης [Βίντεο]
- Δημήτρης Ήμελλος: Το τελευταίο αντίο στον αγαπημένο ηθοποιό -Τραγική φιγούρα η μητέρα του
- «Πρέπει να κάνουν δήλωση ότι σέβονται το πολίτευμα» - Οι όροι για να πάρουν την ιθαγένεια οι Γλύξμπουργκ
H Ford προετοιμάζει την πρεμιέρα της νέας γενιάς του σκληροτράχηλου pickup της το οποίο θα αποκαλυφθεί στις 24 Νοεμβρίου με την προοπτική να διατεθεί από τις αρχές 2022.
Η τέταρτη κατά σειρά του Ranger θα βασιστεί σε μια νέα πλατφόρμα την οποία εξέλιξαν από κοινού VW και Ford και η οποία στο κοντινό μέλλον πρόκειται επίσης να φιλοξενήσει και το νέο VW Amarok.
Σε ό,τι αφορά το pickup της «μπλε οβάλ», σύμφωνα με τις συστάσεις, έχει ολοκληρώσει το πρόγραμμα εξέλιξης, καλύπτοντας απόσταση που ξεπερνούν τα 700.000 χλμ. Κατά την Ford ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην μεγιστοποίηση των δυνατοτήτων του χώρου φόρτωσης.
Από σχεδιαστικής άποψης το, νέο Ranger δεν θα διαφέρει ριζικά από τον προκάτοχό του με εξαίρεση το μπροστινό τμήμα που αναμένεται να είναι πιο επιβλητικό στα πρότυπα του μεγαλύτερου F-150. Σε κάθε περίπτωση δεν αναμένεται να αλλάξει σημαντικά διαστάσεις του, ώστε να συμβαδίζουν και με τις ευρωπαϊκές απαιτήσεις.
Επίσης, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η περαιτέρω βελτίωση των off-road δυνατοτήτων του καθώς και περισσότερων επιλογών μέσω αντίστοιχων προγραμμάτων οδήγησης που θα παραμετροποιούν τις ρυθμίσεις του συστήματος τετρακίνησης αναλόγως τις συνθήκες (λάσπη, χιόνι και άμμο).
Στο ίδιο πλαίσιο το νέο Ranger αναμένεται να επωφεληθεί από ανασχεδιασμένη ανάρτηση η οποία περιλαμβάνει νέα ελατήρια και αμορτισέρ.
Σε επίπεδο κινητήρων, τον πρώτο λόγο στην Ευρώπη θα έχει ένας τετρακύλινδρος diesel 2,0 λίτρων ο οποίος θα αποτελεί μετεξέλιξη του πετρελαιοκινητήρα EcoBlue που αξιοποιεί η τρέχουσα εκδοχή του μοντέλου.
Αυτό που επίσης δεν θα πρέπει να αποκλειστεί είναι μια ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία όμως θα πρέπει να αναμένεται σε δεύτερο χρόνο στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της Ford για την ηλεκτροκίνηση ο οποίος προβλέπει την επένδυση 22 δισεκατομμυρίων δολαρίων προς αυτήν την κατεύθυνση.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις