Τουρισμός – Β. Κικίλιας – Έναρξη από την 1η Απριλίου για την αγγλική αγορά, με νέους προορισμούς
Ο υπουργός Τουρισμού ανακοίνωσε ότι ξεκινάμε, για την αγγλική αγορά, με την Jet2 από την 1η Απριλίου, συνδέοντας την Αθήνα και το Ηράκλειο με καινούργιους προορισμούς, όπως Μπέρμιγχαμ και Μάντσεστερ, προωθώντας τον city break τουρισμό, με επιπλέον 600.000 θέσεις από την Jet2 συγκριτικά με το 2019
- Ειδήσεις από την Γάζα: Πώς η Meta περιόρισε τα μέσα από τα παλαιστινιακά εδάφη
- Το ύστατο μήνυμα του Κώστα Χαρδαβέλλα στους θεατές του: Μέσα μας υπάρχει μία βόμβα χιλίων μεγατόνων, η ψυχή
- Πρόστιμα 5,5 εκατ. για αισχροκέρδεια σε 8 πολυεθνικές - Για ποιες εταιρείες χτυπάει η καμπάνα
- O Έλον Μασκ στο μικροσκόπιο για διαρροή κρατικών μυστικών
Με νέες συμφωνίες για τον ελληνικό τουρισμό ξεκίνησε η μεγάλη τουριστική έκθεση στο Λονδίνο WTM (World Travel Market) καθώς, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, όλο το προηγούμενο διάστημα έχει γίνει η απαραίτητη προεργασία με τους μεγάλους συμπαίκτες της αγοράς – tour operators, ταξιδιωτικά γραφεία και αεροπορικές εταιρείες.
«Σήμερα, ως επιστέγασμα αυτής της προσπάθειας και της ψήφου εμπιστοσύνης στη χώρα, έρχονται οι συμφωνίες τις οποίες μπορούμε να ανακοινώνουμε σιγά-σιγά», ανέφερε ο κ. Κικίλιας, μιλώντας στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Και προσέθεσε: «Ξεκινάμε λοιπόν για την αγγλική αγορά με την Jet2 από την 1η Απριλίου, συνδέοντας την Αθήνα και το Ηράκλειο με καινούργιους προορισμούς, όπως Μπέρμιγχαμ και Μάντσεστερ, προωθώντας τον city break τουρισμό, με επιπλέον 600.000 θέσεις από την Jet2 συγκριτικά με το 2019. Παράλληλα, συζητάμε τη δυνατότητα, η οποία φαίνεται να ωριμάζει πλέον, να συνεχίζουν να πετούν και το χειμώνα του 2022 και του 2023».
Αναφερόμενος στην Jet2, ο υπουργός είπε ότι «πρόκειται για τον μεγαλύτερο παίκτη στην αγγλική αγορά, καθώς εξυπηρετεί 47 εκατομμύρια ταξιδιώτες». Τόνισε, επίσης, ότι όπως και πέρυσι, έτσι και φέτος, «θα γίνει συνδιαφήμιση με τον ΕΟΤ, προκειμένου με βάση την τριετή στρατηγική που έχουμε χαράξει, να μπορέσουμε να ενισχύσουμε τους προορισμούς που θέλουμε για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου».
Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής ξεκινάει διπλή καμπάνια, η πρώτη για το city break και τον χειμερινό τουρισμό από τέλος Νοεμβρίου μέχρι Φεβρουάριο και η δεύτερη Φεβρουάριο-Μάρτιο για τη θερινή σεζόν.
Άλλωστε, όπως τόνισε ο υπουργός, η χώρα μας έχει τη δυνατότητα να δεχτεί πολλούς περισσότερους επισκέπτες από τα περίπου 30 εκατομμύρια του 2019, αρκεί να ενισχυθούν και άλλοι προορισμοί και να μοιραστούν καθ΄όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Και τουριστική η συνεργασία Ελλάδας-Σαουδικής Αραβίας
Στο πλαίσιο της WTM, ο Βασίλης Κικίλιας συναντήθηκε επίσης με τον υπουργό Τουρισμού της Σαουδικής Αραβίας, Ahmet A. Al-Khateeb.
«Ο πρωθυπουργός επισκέφθηκε την Σαουδική Αραβία και άνοιξε το δρόμο για σειρά πολύ σημαντικών επενδύσεων και συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών. Εγώ σήμερα συναντήθηκα με τον ομόλογό μου και συζητήσαμε, καθώς υπάρχει διάθεση για συνεργασία, που θα μεταφραστεί στο επόμενο χρονικό διάστημα σε συγκεκριμένες πρωτοβουλίες. Τα επιτελεία μας και η ομάδα μας ετοιμάζουν την επίσκεψή του στην Ελλάδα, και αυτό το οποίο ζητούν – μιας που βλέπετε συνεχίζουν να επενδύουν στη χώρα μας , έχουν σχέσεις οικονομικές, τώρα και τουριστικές – είναι κοινά πρωτόκολλα, κοινά ψηφιακά διαβατήρια, κοινούς υγειονομικούς κανόνες, για να μπορούν να ταξιδεύουν και οι ταξιδιώτες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Ευρώπη και δη στην Ελλάδα. Είναι κάτι θεμιτό και σωστό, θα διευκολύνει τα ταξίδια και θα το στηρίξουμε», σημείωσε ο κ. Κικίλιας.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις