Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Audi Q9: Σύνοδος κορυφής

Audi Q9: Σύνοδος κορυφής

Η γερμανική φίρμα εξελίσσει ένα ακόμα μεγαλύτερο SUV μοντέλο το οποίο θα αποτελέσει την επιτομή της πολυτέλειας για την Audi αν και μένει να αποδειχθεί αν θα «πατήσει» και στην Ευρώπη ή θα περιοριστεί σε ΗΠΑ και Ασία λόγω των αυστηρών προδιαγραφών εκπομπών ρύπων που επικρατούν στη γηραιά ήπειρο

Φωτογραφίες: Automedia

Δεν αποτελεί μυστικό ότι τα SUV αποτελούν την δημοφιλέστερη και κατ΄επέκταση πιο προσοδοφόρα κατηγορία της αυτοκινητοβιομηχανίας, κάτι που μεταφράζεται φυσικά και σε προϊοντικό επίπεδο. Υπό αυτή ακριβώς τη λογική η Audi δείχνει έτοιμη να προσθέσει στο ενεργητικό της μια ακόμα αντίστοιχη πρόταση η οποία εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό στο Nurburgring κατά τη διάρκεια δοκιμών εξέλιξης.

Ο λόγος για το Q9 που όπως υποδηλώνει και η ονομασία του θα τοποθετηθεί πάνω από τα Q7 και Q8 στην γκάμα, προσφέροντας σε ακόμα μεγαλύτερη αφθονία χώρους και πολυτέλεια.

Αν και το καμουφλάζ καλύπτει προς το παρόν το σύνολο των επιφανειών του, είναι αδύνατον να μην εντοπίσει κανείς το θηριώδες μέγεθος της γρίλιας η οποία δείχνει να συνδυάζεται με αναλογικά μικρά φωτιστικά σώματα που τοποθετούνται εκεί που η μάσκα συναντάει το καπό.

Σε προφίλ, το νέο SUV δεν μπορεί να κρύψει το μέγεθος του και τις τετραγωνισμένες αναλογίες του αν και όταν το καμουφλάζ αποχωρήσει, είναι σαφές ότι θα υπάρξουν οι απαραίτητες σχεδιαστικές διατυπώσεις που θα στοιχειοθετήσουν μια πιο δυναμική σιλουέτα.

Με δεδομένες τις επιβλητικές του διαστάσεις, δεν αποκλείεται το νέο SUV να είναι διαθέσιμο ως επταθέσιο αν και οι τάσεις που επικρατούν στην κορυφή της τετράτροχης τροφικής αλυσίδας δείχνουν ως επικρατέστερο σενάριο μια τετραθέσια διάταξη με έμφαση στην πολυτέλεια και την άνεση για τους επιβάτες του πίσω καθίσματος.

Προς το παρόν, αν και σύμφωνα με πληροφορίες, το Audi Q9 μπορεί να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του ακόμα και στα μέσα του 2022, δεν υπάρχουν στοιχεία για τα κινητήρια σύνολα, θα πρέπει να θεωρηθεί δεδομένη η προσπάθεια μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα με την χρήση της ηλεκτρικής τεχνολογίας και συγκεκριμένα με την αξιοποίηση mild hybrid και plug-in hybrid τεχνολογία.

Βέβαια, υπάρχει και η ανεπιβεβαίωτη πιθανότητα το μοντέλο να προοριστεί αποκλειστικά για τις αγορές της Κίνας και της Βόρειας Αμερικής κάτι που θα δώσει περισσότερη ελευθερία στην Audi σε ό,τι αφορά τους κινητήρες.

Must in

Κύριε Λανουά πως το λένε στα γαλλικά; Ποτέ ξανά τον Ολυμπιακό, Παπαπέτρου και Τσέτσιλας (vid)

Όσα συνέβησαν απόψε στο Φάληρο με VAR (Παπαπέτρου) και AVAR (Τσέτσιλας) δημιουργούν δεδικασμένο. Και…

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο