Λένε ότι δεν χιονίζει ποτέ στο Λος Άντζελες, εκτός από λιγοστές νιφάδες στο Μαλιμπού το 2007, αλλά η Prada με την νέα της ταινία έφερε πολικές θερμοκρασίες στην μεσογειακό κλίμα της δυτικής όχθης.

Ο πολυτελής οίκος μόδας άλλαξε το κλίμα στην πρωτεύουσα της ψυχαγωγίας του κόσμου, καλύπτοντάς την με χιόνι και πάγο και στρατολογώντας τέσσερις αστέρες του Χόλιγουντ για να κατοικήσουν στο παγωμένο έδαφος, ενώ έδειχνε κομψά σύνολα Prada «σχεδιασμένα για γιορτή».

Το A Midwinter’s Night Dream είναι ο τίτλος της νέας χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της Prada με πρωταγωνιστές τη Julia Garner (Ozark, η επερχόμενη Inventing Anna), τη Shira Haas (Unorthodox), τον Louis Partridge (Enola Holmes) και τον Taylor Russell (Waves).

Συνδυάζοντας τη μόδα και τον κινηματογράφο, ένα στοίχημα που τα τελευταία χρόνια κερδίζει το δημιουργικό τμήμα της Prada,  η καμπάνια περιλαμβάνει μια ταινία μικρού μήκους βασισμένη σε πρωτότυπο σενάριο της σεναριογράφου και σκηνοθέτη Mary Harron, ενώ ο Glen Luchford ανέλαβε τα σκηνοθετικά καθήκοντα και ο Ferdinando Verderi τη δημιουργική διεύθυνση.

Ο κινηματογράφος ήταν πάντα μια ισχυρή πηγή έμπνευσης για την Prada, από το ανδρικό σόου του 2012 με μια ομάδα αστέρων του κινηματογράφου, συμπεριλαμβανομένων των Willem Dafoe και Adrien Brody, μέχρι τη μοντέρνα διαφημιστική καμπάνια του 2020.

Οι συνεργασίες του Luchford με την Prada χρονολογούνται από τη δεκαετία του 1990. Οι εικόνες της καμπάνιας προέρχονται από τα κινηματογραφικά στιγμιότυπα ταινιών, με σκηνές που παραπέμπουν στη μεγάλη οθόνη. Σε αυτό το σημείωμα, το A Midwinter’s Night Dream βασίστηκε επίσης σε ένα εργαλείο εικονικών εφέ γνωστό ως Volume, το οποίο σχεδιάστηκε για τη σειρά Disney+ The Mandalorian.

Δείτε το βίντεο