Η Εύη Δρούτσα αποκαλύπτει ποιο τραγούδι έγραψε για τον εαυτό της
Η πετυχημένη στιχουργός μίλησε για τις μεγάλες επιτυχίες της καριέρας της
- Κύμα οργής από τους κατοίκους της Μαγιότ εναντίον του Μακρόν - «Δεν φταίω εγώ για τον κυκλώνα!»
- Συνελήφθησαν ανήλικοι και οι γονείς τους μετά από επίθεση σε ναυτικό - Τον χτύπησαν με γκλοπ
- Πώς συνδέεται η χρόνια λοίμωξη του εντέρου με το Αλτσχάιμερ - Τι είναι ο κυτταρομεγαλοϊός
- Δεν σας αφήνει ο σκύλος σας να φύγετε από το σπίτι; - Οι τρόποι για να λυθεί το πρόβλημα
Η Εύη Δρούτσα θυμάται τις ιστορίες πίσω από τα τραγούδια που έγιναν χρυσές επιτυχίες και αγαπιούνται μέχρι και σήμερα.
«Το τραγούδι «Ο Δικός μου ο Δρόμος», που ερμήνευσε ο Πασχάλης Τερζής είναι το μόνο που έχω γράψει για μένα. Τότε τελείωνα τη συνεργασία μου με τον Στέφανο Κορκολή και ήταν η αρχή της συνεργασίας μου με τον Γιώργο Θεοφάνους. Ο Γιώργος ντρεπόταν να γράψει λαϊκά τραγούδια και μου ζήτησε να σβήσω το φως όταν καθίσαμε να το γράψουμε. Όταν έγραψα το κομμάτι αυτό άρχισα να κλαίω, κατάλαβα ότι είναι η ζωή μου. Το τραγούδι έδωσε όνομα στον δίσκο του Πασχάλη Τερζή και ο κόσμος ακόμα με βλέπει στον δρόμο και κλαίει», αποκάλυψε η Εύη Δρούτσα.
«Το κομμάτι «Σκόνη και Θρύψαλα» το έγραψα σε μία παράξενη συγκυρία με τον Στέφανο Κορκολή, όταν είχαμε αποκτήσει αδερφική σχέση. Ήμασταν σε ένα show στην ΕΡΤ και ο Κορκολής έπαιζε στο πιάνο. Τότε μου ήρθε το «Σκόνη και Θρύψαλα». Ο Στέφανος με πήρε τηλέφωνο ένα βράδυ να μου ότι το κομμάτι κλείσαμε Ιταλία, αλλά δεν μπορούσαμε να έχουμε τόσο φαρδύ στίχο».
Άλλο ένα διάσημο κομμάτι που υπέγραψε η Εύη Δρούτσα είναι το «Μίλα της», που ερμήνευσε ο Σάκης Ρουβάς, γιατί ήθελε να τον δει να τραγουδάει μπαλάντα.
«Το «Γύρισε» είναι ένα κομμάτι που ο Βασίλης Καρράς δεν τραγουδούσε πολύ σε πίστα. Σκέφτηκα ότι έπρεπε να δοθεί μία ένταση σε αυτό το τραγούδι και ποια άλλη φωνή θα έλεγε «Γύρισε;».
Η Εύη Δρούτσα αποκάλυψε το παρασκήνιο από το τραγούδι «Τι, τι».
«Ο Διευθυντής της εταιρίας μου είπε «τι θα πει, τι τι; Κάνε ένα ερωτικό!» και του είπα ότι το τραγούδι είναι ξένο. «Λέει ντιντί, τι μπορώ να βάλω εκτός από τι,τι; Ο ξένος που έγραψε το «Ντιντί» δεν δέχτηκε να μου δώσει ποσοστό, δεν πληρώθηκα ποτέ!».
Για να γράψει το τραγούδι «Παράγραφος 62» για λογαριασμό της Άννας Βίσση, η στιχουργός «ξεπατίκωσε» το διαζύγιό της και ό,τι όρους είχε. Η Άννα Βίσση ηχογράφησε το τραγούδι σε στούντιο στην Αγγλία με τον καλύτερο κιθαρίστα και χωρίς κανένα άλλο μουσικό όργανο.
«Όταν έγραψα το «Είμαι πολύ καλά», με πήρε τηλέφωνο ο Καρβέλας και μου είπε «Τρελάθηκες που θα έχω φιλική αγάπη με την Άννα;!».
Άλλο ένα πετυχημένο τραγούδι, το «Και Βγάλε το Κραγιόν σου», είχε γραφτεί για το συνθέσει ο Γιώργος Θεοφάνους, ωστόσο δεν μπόρεσε και έμεινε στην άκρη.
«Όταν έγραψα το «Φυσάει Πολύ» ο Διευθυντής της εταιρίας μου είπε να βγάλω τον στίχο «που είναι σαν την πρόκα στην παλάμη της καρδιάς». Έβαλα ένα πρόχειρο στίχο, αλλά όταν κάναμε το μοντάζ έβαλα τον στίχο που ήθελα και έγινε η επιτυχία!», δήλωσε.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις