BMW i5: Στο ηλεκτρικό παιχνίδι και η Σειρά 5
H βαυαρική φίρμα προετοιμάζει το ηλεκτρικό alter ego της Σειράς 5 το οποίο εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης δίνοντας μια πρώτη αποτύπωση των χαρακτηριστικών της
Φωτογραφίες: Automedia
H ΒMW εξακολουθεί να συμπληρώνει τα «κενά» της ηλεκτρικής γκάμας της, εξελίσσοντας ήδη μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση της Σειράς 5 η οποία θα υιοθετήσει τα διακριτικά i5, ηλεκτρική τεχνολογία και αναμένεται να διατεθεί μαζί με τη νέα γενιά της 5άρας.
Στην αθέατη πλευρά του i5 αναμένεται να βρεθεί η αρχιτεκτονική CLAR όπου θα βασίζονται και οι συμβατικές εκδόσεις της Σειράς 5. Αυτή θα πλαισιωθεί από την αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία νέας γενιάς που συναντάμε και στην iX3.
Πρόκειται για το ηλεκτρικό σύνολο πέμπτης γενιάς το οποίο αποτελείται από ηλεκτροκινητήρα 286 ίππων που τροφοδοτείται από μπαταρία 80 kWh. Με δεδομένη την sedan υπόσταση του i5 η αυτονομία αναμένεται να ξεπεράσει αυτή του iX3, υπερβαίνοντας τα 461 χλμ. χάρη στην καλύτερη αεροδυναμική.
Υπό το ίδιο σκεπτικό, το i5 αναμένεται να υιοθετήσει το ίδιο κύκλωμα φόρτισης με το iX3, κάτι που σημαίνει ότι και το νέο ηλεκτροκίνητο sedan αναμένεται να προσφέρει τη δυνατότητα φόρτισης σε ταχυφορτιστή 150 kW και την αναπλήρωση της ενέργειας των μπαταριών κατά 80% σε περίπου μισή ώρα.
Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, το i5 διαθέτει εθιμοτυπικά μια κλειστή γρίλια και ένα νέο αεροδυναμικό διαχύτη από τον οποίο λείπουν φυσικά οι απολήξεις της εξάτμισης. Βάσει αντίστοιχων εικόνων των συμβατικών εκδόσεων της νέας γενιάς της Σειράς 5, η ηλεκτροκίνητη έκδοση δεν θα επιδιώξει να διαφοροποιηθεί πέραν των παραπάνω de facto στοιχείων.
Εξάλλου, η συνολική θεώρηση για τη σχεδίαση της όγδοης γενιάς της Σειράς 5 θα είναι εξελικτική και όχι επαναστατική, εστιάζοντας στην βελτίωση της αεροδυναμικής χωρίς φυσικά να λείπουν τα στοιχεία νεωτερισμού τα οποία θα μεταφράζονται σε νέα φωτιστικά σώματα και λεπτομέρειες καθώς και σε μια διαφορετική προσέγγιση στο μπροστινό τμήμα που δείχνει πιο στρογγυλεμένο.
Η ηλεκτρική έκδοση της Σειράς 5 εντάσσεται στα φιλόδοξα σχέδια της BMW να λανσάρει 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα έως το 2030, εκ των οποίων τα μισά θα απαρνηθούν εντελώς τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, δηλαδή δεν θα διατίθενται ως μοντέλα με κινητήρες βενζίνης και diesel. Bέβαια προς το παρόν το i5 δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία.
Σε κάθε περίπτωση, όπως είναι ήδη γνωστό η BMW ετοιμάζει ήδη επίσης αμιγώς ηλεκτροκίνητες παραλλαγές της Χ1 αλλά και της Σειράς 7 οι οποίες αναμένονται στο άμεσο μέλλον.
- Ουκρανία: Ρωσία και ΗΠΑ μάχονται για το πλεονέκτημα εν όψει της επιστροφής του Ντόναλντ Τραμπ
- ΙΟΒΕ:Μείζον εθνικό πρόβλημα η μείωση και γήρανση του πληθυσμού – Αρνητικό το φυσικό ισοζύγιο σε 13 περιφέρειες
- Φαντασιώσεις, αποδράσεις και έρωτας: Όλα όσα γνωρίζουμε για το νέο άλμπουμ της Lady Gaga πριν κυκλοφορήσει
- Βασιλικές ίντριγκες, θεωρίες συνωμοσίας και μια «χαμένη» τιάρα ανεκτίμητης αξίας
- Υποθαλάσσια καλώδια: Στο «μάτι» των σαμποτέρ – Γιατί βρέθηκαν στο στόχαστρο
- ΠΑΣΟΚ: Οι άξονες και η τακτική στη μάχη με τη ΝΔ – Τα ονόματα για τον επιπλέον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο