Skoda Karoq: Προοίμιο ανανέωσης
Το Karoq αποτελεί το δεύτερο δημοφιλέστερο μοντέλο της Skoda μετά την Octavia και η τσεχικήφ φίρμα φροντίζει να διατηρήσει αμείωτο το ενδιαφέρον για το SUV της με μια σειρά βελτιώσεων οι οποίες πολύ σύντομα θα αποτελέσουν τη νέα πραγματικότητα
H Skoda προετοιμάζει την πρεμιέρα του ανανεωμένου Karoq η οποία έχει προγραμματιστεί για τις 30 Νοεμβρίου, φροντίζοντας εν τω μεταξύ να δώσει στη δημοσιότητα μια πρώτη γεύση από τις αλλαγές που ετοιμάζει για το μεσαίο SUV της.
Βάσει του σκίτσου, το Karoq θα προσεγγίσει περισσότερο αισθητικά το μεγαλύτερο Kodiaq, διαθέτοντας ένα αντιστοίχως ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με ενσωματωμένη εισαγωγή αέρα, λεπτά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και τετραγωνισμένα φώτα ομίχλης. Την «όψη» του συμπληρώνει η παρουσία μιας ανασχεδιασμένης γρίλιας στα πρότυπα της Octavia.
Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει ο νέος μαύρος αεροδυναμικός διαχύτης ενώ ψηλότερα, έχει προστεθεί ένα μεγαλύτερο spoiler. Τα πίσω φωτιστικά σώματα υιοθετούν ένα διαφορετικό πιο κομψό σχεδιαστικό μοτίβο. Δεδομένα την ανανεωμένη εικόνα του Karoq θα συμπληρώσουν νέοι χρωματισμοί αλλά και νέου σχεδιασμού ζάντες.
Αντιστοίχως θα ισχύσει και για το εσωτερικό όπου αναμένονται νέες υφές και χρώματα για τις επενδύσεις ενώ ανάμεσα στις νέες επιλογές του Karoq θα βρεθεί και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών o οποίος θα αποτελεί προνόμιο των πλουσιότερων εξοπλιστικά εκδόσεων.
Ακόμα σημαντικότερες προδιαγράφονται οι επιλογές στην γκάμα κινητήρων όπου αναμένεται να πάρει θέση μια plug-in υβριδική έκδοση η οποία θα συνδυάζει τον τετρακύλινδρο κινητήρα 1,4 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ εξασφαλίζοντας ισχύ 204 ίππων και ηλεκτρική αυτονομία περίπου 50 χλμ.
Παράλληλα, σημαντικά προδιαγράφονται τα οφέλη της συγκεκριμένης έκδοσης σε επίπεδο εξοικονόμησης ενέργειας αλλά και πράσινων περγαμηνών καθώς αξίζει να σημειωθεί ότι η αντίστοιχη παραλλαγή της Octavia, η κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται σε 1,0 λίτρο/100 χλμ. ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 22 γρ./χλμ.
Την υπόλοιπη γκάμα θα απαρτίζει το γνωστό μείγμα συνόλων από το οπλοστάσιο του VW Group με τον τρικύλινδρο κινητήρα ενός λίτρου με ισχύ 115 ίππους να παίρνει θέση στην βάση της γκάμας. Ψηλότερα αναμένονται δίλιτροι κινητήρες diesel από 150 έως 200 ίππους και ο 1,5 λίτρου βενζινοκινητήρας 150 ίππων, ενώ στην κορυφή θα βρεθεί ο δίλιτρος κινητήρας βενζίνης με απόδοση 200 ίππων.
- Διαμαντοπούλου: Απογειώθηκα και το ΠΑΣΟΚ ήταν τρίτο, προσγειώθηκα και είναι αξιωματική αντιπολίτευση
- Καιρός: «Πολικός αεροχείμαρρος φέρνει 48ωρη βαρυχειμωνιά και στον ευρωπαϊκό νότο» λέει ο Τσατραφύλλιας
- Μαζεύουν το γραφείο του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης – Τα νέα δεδομένα και τα προνόμια του ΠΑΣΟΚ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις